Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni - mies ei halua puhua siitäkään

Vierailija
23.11.2018 |

Meillä on ollut ongelmia avioliitossa nyt kolmen vuoden ajan. Riitoja, joissa olemme sanoneet todella rumasti toisillemme. Fyysistä vieraantumista, kun mies ei halua muuta kuin nopean kontaktin, josta minä en saa mitään irti.

Tapasin erään toisen miehen, jonka kanssa oli hauska jutella. Tapasimme uudestaan, muutamia kertoja. Lopulta satuimme samoihin juhliin ja minä päädyin pettämään miestäni sinä iltana.

Se tuntui kauhealta ja ajattelin, etten ole enää oma itseni, enkä avioliiton arvoinen. Kerroin miehelle, mutta hän ei halua puhua asiasta. Aivan kuten meidän aiemmistakaan ongelmista ei vain voi puhua.

Minä tein väärin ja kadun sitä. Samalla en saa mielestäni pois ajatusta siitä, että jonkun muun kanssa - tai vaikka sinkkuna - olisin onnellisempi.

Minä haluaisin puhua tulevaisuudestamme, mutta mies vain sanoo, että olen tyhmä eikä hänellä ole aikaa tuhlattavaksi tällaiseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro yksi hyvä syy miksi et eroa?

Vierailija
2/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisinvalmis eroamaan. Mutta haluaisin sitä ennen puhua kaikesta. En vain laittaa erohakemuksia postiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisinvalmis eroamaan. Mutta haluaisin sitä ennen puhua kaikesta. En vain laittaa erohakemuksia postiin.

Ap

Miksi?

Vierailija
4/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko siis naimisissa? Oletpa typerä. Juuri tuon takia ei mennä naimisiin "koska se kuuluu asiaan". Tuontyyppisistä suhteista vain nostetaan kytkintä, kun toisen naama alkaa ällöttämään.

Vierailija
5/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta enää mitään tule. Sinä sait melaa toiselta ukolta, niin mitäs hätää tai surkuttelun aihetta Sinulla tuossa on? Mutta miehellesi tuo on ihan hyväksyttävä ja "laillinen" avioeroperuste, jopa Raamatunkin mukaan, sikäli kuin siitä kukaan enää näinä jumalattomina maailmanaikoina vähääkään välittää.

Tehtyä ei saa tekemättömäksi, ja nyt mennään sen tehdyn mukaan.

Erotkaa toisistanne ja elä Sinä vast'edes sen uuden seksimiehesi kanssa. Niin teidän kaikkien kolmen elämä paranee.

Vierailija
6/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, että olet tyhmä, niin laitapa paperit vetämään. Tuntomerkkien perusteella miehesikin pettää 99-prosenttisella varmuudella. Et muuten menetä mitään.

Vierailija
7/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo, että olet tyhmä, niin laitapa paperit vetämään. Tuntomerkkien perusteella miehesikin pettää 99-prosenttisella varmuudella. Et muuten menetä mitään.

Tämä. Mies on varmaan sellainen niin Hieno mies, ettei koskaan myöntäisi pettämistä.

Vierailija
8/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt se on miehen syy kun "ajauduit" toisen miehen pantavaksi. Ja miehen syy kun se ei halua keskustella asiasta.