Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinkapaljon miehenä autat vaimoasi kotitöissä?

Vierailija
22.11.2018 |

Ja olet mukana perhearjessa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autat vaimoasi kotitöissä!!! Voi kauhistus. En minä ainakaan naisena tarvitse apua. Mutta sen sijaan mieheni tekee ihan itse oman osansa kotitöistä.

Vierailija
2/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin autan? Pikemminkin odottelen että jos arvon rouva vaivautuisi joskus minua auttelemaan sen sohvalla typerien huutokauppakeisarien ja ties minkä maatilan morsiamien katselun sijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tehköön tai akka vaihtoon.

Vierailija
4/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin ja teen ruuat.

Vierailija
5/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Autat vaimoasi".

Voi jeesus tämän palstan pölöämmiä. 

Vierailija
6/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sanavalinta. 😂

Ruuista ja tiskeistä hoidan puolet, samoin pyykeistä. Kaupassa käyn 90%:sti. Vaihdan aina lakanat, koska se on minulle pidempänä paljon helpompaa. 

Inhoan siivousta, joten vaimo sen sijaan hoitaa siivouksesta ja kukkienhoidosta 90%. Eli vähemmän teen, mutta teen pidempää työaikaa, huolehden autosta ja maksan yhteisistä menoista 3/4.

Vierailija
7/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että "mies auttelee vaimoa" kotitöissä, kertoo vain sen että vaimo on se joka hyppyyttää miestä ja mahdollisesti kokonaista perhettä omien oikkujensa ja vaatimustensa mukaisesti.

Normaalit ihmiset tekevät ja päättävät asioista yhdessä. 

Vierailija
8/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirintamamies kirjoitti:

Hauska sanavalinta. 😂

Ruuista ja tiskeistä hoidan puolet, samoin pyykeistä. Kaupassa käyn 90%:sti. Vaihdan aina lakanat, koska se on minulle pidempänä paljon helpompaa. 

Inhoan siivousta, joten vaimo sen sijaan hoitaa siivouksesta ja kukkienhoidosta 90%. Eli vähemmän teen, mutta teen pidempää työaikaa, huolehden autosta ja maksan yhteisistä menoista 3/4.

Mutta toiihan kullosta hlvetin hyväältä. Onko koskaan riitaa siitä mitä kanavaa katsotaaan?

Vierailija
9/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska sanavalinta. 😂

Mutta toiihan kullosta hlvetin hyväältä. Onko koskaan riitaa siitä mitä kanavaa katsotaaan?

Ei. Vaimo katsoo läppäriltä ja minä telkkarista. Jos tulisi riitaa, kävisin ostamassa toisen telkkarin.

Vierailija
10/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä auta kotitöissä yhtään. Hamsterina taas melko paljon.

Vierailija
11/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että "mies auttelee vaimoa" kotitöissä, kertoo vain sen että vaimo on se joka hyppyyttää miestä ja mahdollisesti kokonaista perhettä omien oikkujensa ja vaatimustensa mukaisesti.

Etkö sinä sitten koskaan auta vaimoasi? Et edes jos toinen sairastaa tai on väsynyt? Onko se hyppyyttämistä jos joitain kotitöitä on kuitenkin tehtävä. Loppuu miehelläkin puhtaat vaatteet, ruoka ja astiat jos ei tehdä tylsiä kotitöitä.

Vierailija
12/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vuodessa vaihdan renkaat vaimon autoon 😎

Vierailija
13/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies auta kotitöissä.

Mies tekee kotitöitä tasaveroisena aikuisena. Ihan itsenäisesti.

Lapsetkin osaa viedä päiväkotiin ja hakea sieltä ilman neuvomista ja ohjaamista.

Pyykkiäkin hoksaa pestä kun pyykkikori näyttää täydeltä. Saattaa kysyä, onko jotain tiettyä vaatetta tarvetta saada pikaisesti puhtaaksi. Vastauksen perusteella osaa päättää mitä pyykkejä sinne koneeseen kannattaa laittaa.

Vierailija
14/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän moni mieskin itsensä apulaisena, joka auttelee vaimolle luonnostaan kuuluvissa kotitöissä. Mies siis luulee tekevänsä naiselle palveluksen, kun hoitaa omaa kotiaan.

Harva mies toki puhuu yhtä tökerösti kuin aloittaja-trolli, mutta kyllä tuo ajattelutapa on syvällä.

Vierailija
15/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska sanavalinta. 😂

Mun isoomummo oli erittäin älykäs ja muiistan se aiina kulki takanaani hämmästelllen seurasi minua mitä teiin antoi esiim nipun avaaimia käteeni ja kulki takanaani mihiin sovitttelen avaimia huomaan että oleen perinyt seen saman geenin, oleen utelias ihmiisen käytökselle. Miksii vtussa kaikilla ei voi olla tunnnelipesukoneita?

Vierailija
16/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sanavalinta. 😂

Tämä kuulostaa hyvältä parisuhteelta. :)

Vierailija
17/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täytän tiskikoneen. Maksan perheen kaikki ruoat ja vaatteet.

Vierailija
18/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sanavalinta. 😂

Maksat 3/4!!!

Sillon sun pitää tehdä vain 1/4 kotitöistä ja auton huollosta. Ens kerralla vaihat yhen renkaan ja sit emäntä loput kolme.

En ikimaailmassa elättäis toista! Kuka viitsii! Olis kyl niin hyväksikäytetty olo. En tajuu teitä miehii, miks suostutte tohon.

Vierailija
19/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska sanavalinta. 😂

Tämä kuulostaa hyvältä parisuhteelta. :)

Kuulostaako? Musta epäreilulta. Mieshän maksaa vähintään 75% YHTEISISTÄ menoista.

Ei sitä saa korvattua imuroimalla kerran viikossa. Mies lisäksi huolehtii auton yksin. Aika hyvä diili naisen kannalta.

Vierailija
20/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus täytän tiskikoneen. Maksan perheen kaikki ruoat ja vaatteet.

Luuletko saavasi ruoan ja vaatteiden hinnalla niin paljon ostettua taloudenhoitajan palvelua, kuin tavallisen kokoisen perheen talouden pyöritys vaatii? Et saa. Ala vain kiltisti tehdä osasi ja lopeta siipeily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan