Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asperger ja pikkujoulut

Vierailija
22.11.2018 |

Olen huomannut että muiden pitäessä hauskaa ja nauraessa nokkelille sutkautuksille ja tilannekomiikalle, tai itselleen, työpaikan asperger on naama peruslukemilla. Ei vitsaile itse mistään.
Millaiset pikkujoulut saisivat työpaikan Aspergerin nauramaan ja viihtymään seurassamme?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monty python

Vierailija
2/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin viihdyin hyvin ja olin paljon äänessä sekä nauroin. Meillä oli hyvä porukka ja paljon alkoholia firman tarjoamana.

T: Asperger-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asperger naura millekkään. Olkaa iloisia jos ei itke.

Vierailija
4/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelejä

Vierailija
5/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace Venturan sarvikuonokohtaus

Vierailija
6/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin viihdyin hyvin ja olin paljon äänessä sekä nauroin. Meillä oli hyvä porukka ja paljon alkoholia firman tarjoamana.

Wannabe-asperger

Aito assi

Vierailija
7/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wannabe-asperger

Aito assi

Ai että aito assi vaan on koko ajan hiljaa eikä ikinä naura? Eiköhän tämäkin ole enemmän persoonasta kiinni.

Vierailija
8/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerit pitävät usein kaikesta älyllisestä. Minä en aspergerina kykene aina nauramaan ihmisten "läpän heitolle" koska pidän useimpien ihmisten huumoria typeränä tai lapsellisena.

Olen näissä tilanteissa opetellut edes hymyilemään, koska muuten minua varmaan pidettäisiin ylimielisenä kusipäänä :D

Vierailija
9/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise

Vierailija
10/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selville sen ekko ja toteuttakaa se teemassa.

Vierailija
11/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla Aspergereita, jotka eivät kykene seuraamaan ja ymmärtämään mitään vitsailua.

Itsellä ei ole mitään diagnoosia ja en ehkä olekaan, mutta epä-älyllinen hassuttelu ei naurata yhtään. Vitseissä pitäisi olla aina jonkinlainen älyllinen ulottuvuus, jotta naurattaisi.

Vierailija
12/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja autismikirjoon kuuluva ihminen saattaa reagoida (tai olla reagoimatta) tilanteisiin hyvinkin eri tavalla kuin ns. neuronormaalit. Ilme ei välttämättä kerro mitään siitä viihtyykö meneillään olevassa tilanteessa.

Itse koen ihmiset ja keskustelun kuormittavina joten en aina jaksa edes seurata meneillään olevaa keskustelua. Saatan vaikka tutkiskella tapetin kuvioita ja/tai kuunnella omassa mielessäni jotain rakastamaani musiikkia. Ja viihtyä yllättävänkin hyvin vaikka en kokoajan jaksa keskittyä muihin ihmisiin. Maailmassa kun on niin paljon muutakin tutkittavaa ja analysoitavaa :D

8

Vierailija
13/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako ilmainen viina kuitenkin?

Vierailija
14/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenkohan olisi aspergerien pikkujoulut..

Pitääkin toteuttaa tuo teema joskus.

Vierailija
15/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurista omimista!!!

Vierailija
16/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen juhlaan oli hankittu stand up- "koomikko" ja koko piinaavan esityksen kiemurtelin ja kiristelin hampaitani.

En kylla ollut ainoa, eräs pöytäseuralaiseni kysyi minulta, piestäänkö tuo typerien juttujen höpöttäjä.

Ilmeisesti huomasi tuskastumiseni.

Suurin osa yleisöstä nauroi katketakseen aivottomalle muka-huumorille.

Vierailija
17/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla vastamelukuulokkeet päässä, paidat päällä saumat ulkopuolella, kukaan ei katso ketään silmiin vaan hyräilee tai viheltelee itsekseen. Tarjolla ruokaa jossa kaikki aineet eroteltuina, ei mitään kastikkeita eikä pateita vaan ruislepää, voita ja perunaa. Kaikille oma pöytä ainakin, ellei koko huonetta ole mahdollista järjestää, jossa voi maalata pienoismalleja ja roikkua terapiakeinussa niin ettei kukaan näe.

Vierailija
18/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla vastamelukuulokkeet päässä, paidat päällä saumat ulkopuolella, kukaan ei katso ketään silmiin vaan hyräilee tai viheltelee itsekseen. Tarjolla ruokaa jossa kaikki aineet eroteltuina, ei mitään kastikkeita eikä pateita vaan ruislepää, voita ja perunaa. Kaikille oma pöytä ainakin, ellei koko huonetta ole mahdollista järjestää, jossa voi maalata pienoismalleja ja roikkua terapiakeinussa niin ettei kukaan näe.

Mielestäni aika törkeää tehdä pilkkaa ihmisen ominaisuudesta, jolle hän ei voi mitään.

Vierailija
19/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asp, mutta sinun kaltaisten ilkkujien kanssa en ainakaan haluaisi olla missään tekemisissä.

Vierailija
20/32 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella kuinka keskivertonollat leikkii tosi hauskaa esittäessään erikoisia tyyppejä. Kylläpä niin naurattaa hähähähä.