Mies lähdössä rauhanturvaamistehtäviin, miten käy parisuhteen??
Nyt tukea, oma mies ollut valmiudessa kohta vajaa vuoden ja nyt tuli tieto että lähtö on kohta (en kerro koska ja minne) mutta nyt alkoi pelottamaan, mies lähtee jonnekkin valintoihin armeijaan ja sitten tehtävään jos läpäisee sen valinnan.
onko muita joiden mies on ollut ulkomailla kriisinhallinta töissä mitä tämä tarkoittaa käytännön tasolla??
Kommentit (36)
Hyvin käy! Rauhanturvaajat käy vaan maksullisissa ei siellä parisuhteita useinkaan solmita!
Toiset kestää, toiset ei. Avioeroja on tullut, mutta todella monella elämä jatkuu normaalisti reissun jälkeen. Kamala ikävä tietysti on ja raskasta yksin hoitaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Leuhkoja äijiä ne ainakin on.
Hei tiedätsä kuka mä oon ja missä mä oon ollu?
Sodanturvaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olet ainakin käynyt Tukholmassa.
Riippuu siitä miten kestät pettämisen.
Vierailija kirjoitti:
Sodanturvaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olet ainakin käynyt Tukholmassa.
Hitosen taitava näkijä kyl oot.
Älä ole huolissasi, kyllä se miehesi sieltä uuden itselleen löytää.
Ei teille hyvin käy, koska olet jo nyt epävarma.
Jos mies ei tule valituksi, sulla on käsissä luuserifiiliksiä poteva mätisäkki.
Jos mies valitaan, kärvistelet epäluuloisena kotona. Otat kännit ja varulta vehtaat jonkun kanssa.
En jäisi odottelemaan. Liian rankkaa suhteelle.
Perhe-elämälle voi tehdä hallaa, jos ei kaukosuhde ole jomman kumman tai kummankaan mieleen. Riippuu myös komennusajasta.
Itse jaksaisin puolisen vuotta, mutta sen pidempi ero vailla fyysistä lähelläoloa voisi aiheuttaa ongelmia. Lapsiperheessä pitkä erossaoloaika voi olla todella rankka koettelemus.
Jos oot jo nyt huolissasi parisuhteesta niin eipä hyvin käy.
Kiitos paljon, ei tulisi mieleenkään haukkua muita rehellisestä kysymyksestä,
eli kokemuksian jos mies lähtee tehtäviin??
Onhan se paska vuosi sulle. Odotat vaan kotona
Lähdet itse au pairiksi vuodeksi.
Mun veli on ollut aikoinaan, kolme kertaa. Edelleen ovat naimisissa. Toki se varmasti vaatii puolisolta sopeutumista ja asiasta pitää keskustella, mutta ei tuo mitään parisuhteen päättymistä tarvi tarkoittaa. Ihan ihmisistä itsestään asia kiinni.
Oma puoliso ollut x 4 yk-joukoissa ja aiheuttaahan se parisuhteelle muutoksen.
Itse alussa koin että kun mies tuli lomille oli kuin oma reviiri olisi viety ja sitten jäi ikävä kun lähti.
Itsellä oli kuit ikää 25-32 keikkojen aikana ja opiskelua ja 3-vuorotyötä. Lapsikin syntyi välissä. Eli oma aika meni ihan sopivassa kiireessä.
Tsemppiä!
Kestäisikö mies sitä, että sinä lähtisit työn perässä keikalle kuukausiksi? Etsisikö toisen?
18 lisää: kyseessä on rauhanturvaoperaatio, ei armeija.
Suomalaisilla yk-joukoilla hyvä maine Lähi-Idässä. He ovat saaneet koulutuksen tehtävään ja miten oma pää kestää siellä, sen aika näyttää.
Ei huolta, kyllä hän löytää uuden naisen! Rauhanturvaajat on kuumaa kamaa!