Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylikuormitus täällä on ihan hysteeristä

Vierailija
22.11.2018 |

– HS:n selvitys kertoo sosiaali- ja terveysministeriön kriisistä, jonka kärsijöiksi uhkaavat joutua kaikkein heikoimmat
Pahasti keskeneräisiä lakeja, irtisanoutumisia ja työuupumusta. Sosiaali- ja terveysministeriön lainvalmistelu on sekaisin, sanovat useat virkamiehet HS:lle. Kansliapäällikkö Päivi Sillanaukee kiistää huonon jo
htamisen.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005907096.html
En pääse lukemaan, mutta eikös siellä ole se entinen Koukkuniemen täti hoitamassa pomohommia? Kuinkas tässä taas kävi näin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla