Ehdottakaa "aivojen tyhjennys" -sarjaa!
Olen katsonut aiemmin Netflixistä Modern Familyä "aivojentyhjennyssarjana", stressinpoistajana. Nyt kuitenkin jo pariin otteeseen kaikki jaksot katsottu läpi.
En halua katsoa mitään, missä on draamaa, dramaattista romantiikkaa, suuria ja sykähdyttäviä tunteita tai mitään ahdistusta aiheuttavia tekijöitä.
Eli jokin samantapainen sarja kuin Modern Family, mikä löytyisi Netflixistä.
Kiitos :).
Kommentit (23)
How I met your mother, löytyy flixistä
Aivojen tyhjennys: Aloita pullolla Dry Vodkaa ja sitten sarjatulella Larsen-konjakkia ja Laproaig-viskiä kunnes aivot ovat ihan typöt.
Vierailija kirjoitti:
Sukuvika - Arrested development
Komppaan. Erittäin hauska ja helposti katsottava sarja!
Minä vaihtelen suoratoistopalveluita, Viaplayllä taitaa olla nytkin Parks and Recreation ja Community -sarjat. Frasierkin taitaa löytyä. Hart of Dixie on myös harmitonta hömppää, romanttista tosin, Gilmore Girssien tapaan.
Welcome to Sweden, Rita, Kolme miestä ja tyttö
solsidan ja konttori (usa:n versio)
En ymmärrä miten jollekin Solsidan voi olla helppoa katsottavaa? Kuinka paljon teiltä oikein menee siitä sitten ohi?!
Olin tulossa ehdottamaan Modern Familya, hitsi. Jane the Virgin?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten jollekin Solsidan voi olla helppoa katsottavaa? Kuinka paljon teiltä oikein menee siitä sitten ohi?!
Olen kyllä luullut ymmärtäväni siitä kaiken. Selitätkö, mikä menee ohi, kun pitää sitä rentouttavana ja hauskana?
Vierailija kirjoitti:
Welcome to Sweden, Rita, Kolme miestä ja tyttö
Welcome to Swedenille ääni. Rita on loppua kohden turhan raskas, paikoitellen jo sitäkin ennen.
Mites Frendit? Se on suurimmaksi osaksi kevyttä komediaa. On toki hieman romantiikkaa välillä mutta ei pääosassa.