Maksaako joku oikeasti 50 e joulupukin käynnistä?
Siis siitä, että joku vieras pukiksi pukeutunut henkilö käy 5 minuutin visiitillä ja antaa nopeasti lahjat?
Mun mielestä ihan hullua. Ja me ollaan sentään ihan hyvätuloisia. Mulla ei käynyt pukki lapsena, en kärsinyt asiasta. Meidän lapsilla ei ole käynyt ikinä, eikä nekään ole asiasta yhtään kärsineet. Lahjat voi laittaa vaan kuusen alle ja siitä ihan ilmaiseksi jakaa itse.
Kommentit (7)
Maksaa. En minäkään nyt varmasti mitenkään kärsinyt olisi jos meillä ei olisi käynyt pukkia, mutta kyllä se pukin odotus on silti yksi mukavimmista joulumuistoista mitä mulla on.
Kai sinä teet mielelläsi jouluaaton töitä? Ja ajelisit ympäriinsä ihan huvin vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä teet mielelläsi jouluaaton töitä? Ja ajelisit ympäriinsä ihan huvin vuoksi?
Ei tässä nyt siitä ollut kysymys, että pukin pitäisi ilmaiseksi käydä. Lähinnä siitä, tarviiko sen käydä ollenkaan. Siis jos ei ole sopivaa tuttua hommaan sopivasti muutenkin paikalla. Nää ostopukit on muutenkin vähän mitä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Maksaa. En minäkään nyt varmasti mitenkään kärsinyt olisi jos meillä ei olisi käynyt pukkia, mutta kyllä se pukin odotus on silti yksi mukavimmista joulumuistoista mitä mulla on.
Mun hyvät joulumuistot on sitä, että koko perhe on koolla, joulusauna, kivat lahjat, hyvä ruoka, laulut... pukki kävi kerran ja sitä lähinnä pelkäsin.
Ap
Minä maksan ja vieläpä oikein mielelläni. Joskin meidän vakipukki on ollut aina vähintään puoli tuntia. Tulee lasten kanssa hyvin toimeen (hänellä itselläänkin on kaksi lasta), osaa laulaa ja viime vuonna oli kitarakin mukana =)
Jouluisin sukupuoli ja lyhyys harmittaa, koska olisin absolutistina hyvä joulupukki. :)
Köyhälle kaikki on kallista.