Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyempi mies voi hyvinkin kelvata

Vierailija
22.11.2018 |

Täällä joskus lyhyemmät miehet kyselevät lyhyen miehen kelpaamisesta. Nyt on pakko tulla kertomaan, että todellakin kelpaa, jos on muuten hyvä. Itse olen pitkä nainen ja aina ajatellut, että haluan vähintään itseni pituisen miehen. Nyt kohtasin sattumalta itseäni lyhyemmän miehen, jossa oli sitä jotain. En osaa sanoa, että mistä kaikesta se jokin muodostui - miehekkyys, karisma, ryhti, lempeä katse... oli vaan jotenkin niin huippu mies, että munasarjani ulvovat vieläkin. Varattu toki, joten mitään ei seurannut, mutta siis... lyhyys ei haittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 180cm pitkä ja mieheni 175. Ei haittaa yhtään. Naimisissa vähän yli pari vuotta. Toisia ihmisiä tuntuu haittaavan enemmän kuin meitä ja saan joskus voivotteluja etten voi käyttää korkokenkiä mieheni seurassa. Miten niin en voi????? Ihan ihme ajatuksia ihmisillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valintasi tapahtuu alapäällä eikä yläpäällä ja kuitenkin annatte miehille ohjeeksi kehittää yläpäätä

Vierailija
4/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä ja toivoakseni koko loppuelämäni ajan rakastajana itseäni lyhyempi mies (olen 173 ja hän viisi senttiä vähemmän). Aviomieheni oli minua sentin lyhyempi. Sitä edellinen aviomies oli 13 cm pitempi kuin minä, mutta täysin tahvo, ja nykyään kun näen hänet telkussa, olen onnellinen että lähdin hänen luotaan pois. Hän on vielä rumempi kuin silloin eikä yhäkään tajua käyttää kravattia pikkutakin ja kauluspaidan kanssa.

Kovin heikko on itsetunto naisella ja miehellä, ellei pituusero voi olla näin päin. Parisuhteessa muut asiat ovat tärkeämpiä kuin se, miltä me muiden silmissä näytämme. Mitä me siitä piittaisimme, jos meillä on kivaa, jos nautimme toisistamme?

Pituusero haittaa lähinnä ruumisarkun kantamisessa, sillä arkku tuppaa valumaan sinne lyhyemmän puolelle, mutta tuskin te tätä puolisoidenne kanssa kaiken aikaa teette.

Vierailija
5/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hurjassa nuoruudessani minut kaatoi 169 cm uros. -N 186 cm

Vierailija
6/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joskus lyhyemmät miehet kyselevät lyhyen miehen kelpaamisesta. Nyt on pakko tulla kertomaan, että todellakin kelpaa, jos on muuten hyvä. Itse olen pitkä nainen ja aina ajatellut, että haluan vähintään itseni pituisen miehen. Nyt kohtasin sattumalta itseäni lyhyemmän miehen, jossa oli sitä jotain. En osaa sanoa, että mistä kaikesta se jokin muodostui - miehekkyys, karisma, ryhti, lempeä katse... oli vaan jotenkin niin huippu mies, että munasarjani ulvovat vieläkin. Varattu toki, joten mitään ei seurannut, mutta siis... lyhyys ei haittaa.

tottakai se haittaa niin kuin sanoitkin. Pitkän miehen ei tarvitse olla erityinen aiheuttaakseen samat tuntemukset.

Vierailija
7/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tietystikin vain jos on pitkä tilinauha ja sen jatkuvuuden takaava koulutus ja asema. Tai on eksoottinen monikykyinsinööri ja ikää 18

Vierailija
8/8 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut läheisesti pikiä ja pätkiä ja nainut ruman, köyhän, pätkän, joka osaa ihan kaikkea ja tekee myös.

Olen vahvasti sitä mieltä, että mikä menee yli 170 cm, on lahoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän