Oletko salaa kateellinen kaverillesi jolla on oma sugar daddy?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
No pikkasen. Kaveri sai Canada Goose talvitakin kun minä palelen rumissa tokmanni vaatteissani.
Oletko varma takin aitoudesta?
En ollut. Kaverini jäi paljosta hauskasta paitsi, mikä kuuluu säästeliäiseen opiskelijaelämään kun joutui viihdyttämään keski-ikäistä rumaa miestä. Ällötti ajatella vanhaa limaista papparaista ja ihanaa kaveriani yhdessä sängyssä. Gubbella ei ollut kuin pillu mielessä, kaverilla raha opiskelua varten. Rakkaudesta siinä ei ollut kyse.
Yhh. Juu, en. Eri asia, jos suhde on platoninen ja joku rikas nyt vaan haluaa auttaa köyhää nuorta. Suuresti ihmettelen moisen pyyteettömyyden mahdollisuutta, mutta kaitpa sekin voi olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
En ollut. Kaverini jäi paljosta hauskasta paitsi, mikä kuuluu säästeliäiseen opiskelijaelämään kun joutui viihdyttämään keski-ikäistä rumaa miestä. Ällötti ajatella vanhaa limaista papparaista ja ihanaa kaveriani yhdessä sängyssä. Gubbella ei ollut kuin pillu mielessä, kaverilla raha opiskelua varten. Rakkaudesta siinä ei ollut kyse.
No, hyi.
En. Mulla on kaksi miestä jotka ovat "sokeri-isukkejani"
Okei he eivät toisistaan tiedä. Tapaan toista 1-3x kuukaudessa ja toista 2-3x. Molemmat ihan miellyttävän näköisiä herrasmiehiä vaikkevat mitään komistuksia olekaan.
Saan käyttöön ylimääräistä rahaa n.4000€/kk ja muutaman kerran vuodessa pääsen maksetulle lomalle. Eikä näiden miesten vaimot tiedä mitään😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä hauskasta hän jäi paitsi? Kuulostat kateelliselta. T:Setämies
No pikkasen. Kaveri sai Canada Goose talvitakin kun minä palelen rumissa tokmanni vaatteissani.