Nuolet ja vihreä väri takaisin, tai mennään lakkoon
Kommentit (32)
Mitä ehmettiä! Miksi ne on poissa???
Mä muuten oikeesti lähen täältä lopullisesti jos ne ei oo tullu takas 10:n mennessä.
Ihan uskomaton käänne! Pakko olla joku virhe. Peukutus kuuluu palstalle!!!!!!!!!!!!
Jep nyt riitti. Kuihtuu tämäkin paikka sitten.
Nuolet on iso osa av-palsta kulttuuria. 😥
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten oikeesti lähen täältä lopullisesti jos ne ei oo tullu takas 10:n mennessä.
Tämä. Koko palsta menettää merkityksensä jos joka viestin joutuu erikseen lainaamaan ja kirjoittamaan perään "eri mieltä" tai "samaa mieltä"
Kaikki ketkä olette samaa mieltä, kommentoikaa (Y)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehmettiä! Miksi ne on poissa???
Ehmettiäpä nimenomaan! Onko tämä jokin meh mettien päästä lähtemä uudistus? Protestiksi jankutan nyt VAIN näissä peukut puuttuu (tai siis nuolet) -ketjuissa ja tehtailen niitä aloituksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Koko palsta menettää merkityksensä jos joka viestin joutuu erikseen lainaamaan ja kirjoittamaan perään "eri mieltä" tai "samaa mieltä"
Y
Mennään laudalle, eikös siellä ole mammoille oma osio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinpä, (Y). Onpa "kivaa", kun vähintään 50% ketjun kommenteista on sitten kahden sanan komppausviestejä. Mut sit se ois tehtävä niin.
Potkut nykyiselle koodaajalle ja graafikolle. Ihan hirveät räikeät värit pois, peukut takaisin ja tuo pöljistä pöljin Poiminnat-palsta pois. Olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
miksi poistettu? En ymmärrä.
Meinasin tykätä tästä kommentista. En voinutkaan.
Ilmainen konsultti kirjoitti:
Potkut nykyiselle koodaajalle ja graafikolle. Ihan hirveät räikeät värit pois, peukut takaisin ja tuo pöljistä pöljin Poiminnat-palsta pois. Olen puhunut.
⬆️
Minun täällä käynti vähenee nyt aika paljon, joten aikaa jää myös muuhun. Myönnän käyneeni aika paljon kyttäämässä sitäkin, onko viime aikaisia viestejäni peukutettu. Nyt ei enää tarvitse.
Ihanaa! Olin jo koukussa palstaan. Nyt ei enää niin kiinnosta. Jää aikaa muuhun ja mainostajat "kiittävät".
Tässä taas yksi uudistus joka tehdään jossain palavereissa suljettujen ovien takana sillä perusteella että joku keksii ehdottaa ja kaksi sen kaveria kannattaa ihan vaan siksi kun on se mukava ihminen ja mun lounaskamu. Näitähän on nähty työpaikoilla.
👍👍👍 yhdyn edellisiin mielipiteisiin. 👍👍👍👍👎👎👎👎👎 peukut takaisin
Liika on liikaa