Sain tyttöystävän kiinni pettämisestä
Kävin läpi hänen likapyykkiä ja huomasin muutamissa pikkuhousuissa valkoista tahmaa. ☹
Olen ihan murtunut. En ole vielä kertonut hänelle.
Kommentit (14)
Naiset vuotavat kaiken näköistä limaa kokoajan. Itseasiassa naisten olisi hyvä käyttää aina vaippoja.
Siitä on jo aika kauan, mutta tämä sama aloitus oli täällä.
Mä olen sen verran vanha, että noi vanhat provot muistan paremmin kuin uudet. Huono joka tapauksessa.
Ei tässä muuten mitään, mutta tällaisia miehiä on ihan oikeasti. Eksäni 18-vuotiaana veti kilarit, kun näki pyykkiä laittaessaan pikkareissani valkoisia tahroja. Oli varma että spermaa se on, ei millään meinannut uskoa, että naisilta tulee valkovuotoa.
Kylläpäs palstalla on nyt aktiivinen nsisvihaaja, etusivu täynnä aloituksiaan!
Sitä jonkinlaista vuotoa saattaa tulla ihan mistä syystä tahansa. Sieltä voi tulla silloin tällöin myös muutakin kuin kuukautiset, mistä syytä tahansa esim. valkovuotoa. Relaa nyt vähän. Ja aina voit kysäistä tuosta tahmasta, mieluummin huolestuneena, ei syytellen. Jos kerta pesette jo pyykkejä yhdessä, on se luonnollista kysyä toisen vointia. Ja mies olen minäkin.
Ei ole tosiaankaan normaalia että jatkuvasti vuotaa vaikka AV:n limalompakot muuta väittävätkin!🤣
Joskus suhteemme alkuaikoina omalla tyttöystävällä oli pikkareissa aina tahroja. Tulee niitä siitäkin kun nainen on kiihottunut. Ja sitten jos seksiä on harrastettu niin voi olla miehestäkin peräisin, ne kun valuvat pitkällä ajalla aktin jälleen. Sittemmin ovat selkeästi vähentyneet samalla kun seksielämäkin...
Olitko sinä pyykkäämässä vai minkä takia kollasit niitä käytettyjä kalsareita?
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä pyykkäämässä vai minkä takia kollasit niitä käytettyjä kalsareita?
Etsin yhtä juttua ja osui silmään.
Voi kuinka surullista. Nyt mua itkettää ihan hirveesti.