Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16 vuotias lukiolaistyttö ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
21.11.2018 |

Eivätkä pojat ole osoittaneet häneen kiinnostusta. Tyttö on hyvä koulussa, nätti, luonnollisen sporttinen, hiljainen ja vähän kai varauksellinen.
Nyt hän miettii mikä hänessä on vikana, mitä vastaisit?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään!!!

Vierailija
2/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön ainoa vika on ettei hän ole tavannut sitä oikeaa hopeakettua vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurusteluun ole oikeaa ikää. Voi olla tosi viisasta odottaa ja keskittyä itsensä löytämiseen ennen kuin astuu suhteeseen. Tytössä tuskin siis on mitään vikaa, eiköhän odotus palkita lopulta!

Vierailija
4/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta. Tapasin mieheni yliopistossa ensimmäisen lukuvuoden keväällä.

Vierailija
5/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset aloittavat myöhemmin. Hyvä että tyttö keskittyy kouluun eikä kiirehdi seurustelemaan.

Vierailija
6/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään. Vastahan ton ikäinen on ollut pari vuotta "seurusteluiässä", ei siinä ole mitään outoa ettei ole vielä seurustellut.

Vierailija
7/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jotkut ei löydä ketään, tai kelpaa kellekkään koskaan. Menee aina hermo näihin kitisjöihin, jotka pohtivat, että miksi eivät kelpaa kellekkään kun ikää on 15 tai 16v. Jäävät ikisinkuiksi ja eivät koskaan pääse neitsyydestään. Palaillaan asiaan sellaisen 10-15 vuoden päästä. Väitän, että silloin sitä kokemusta ja kumppaneita on jo ollut.

Vierailija
8/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hän epäilee että pojat eivät tykkää hänestä kun hän ei ole muodikas ja meikkaa vain Minimaalisesti.

Vierailija
9/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hän epäilee että pojat eivät tykkää hänestä kun hän ei ole muodikas ja meikkaa vain Minimaalisesti.

Tuohan on vaan hyvä ominaisuus.

Vierailija
10/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole seurustellut vielä tuossa iässä. Huolestu sitten, kun olet 26 samalla tarinalla.

Vierailija
11/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei yhtään mitään vikaa tai puutetta. Ei ole mitään erityistä ikää jolloin seurutselu tai parisuhde kumppani tulisi olla kohdattuna tai löydettynä. - Itse en ollut seurustellut kenenkään kanssa vielä yli vuotta vahempana. Ja silti koin eläneeni ihan hyvää ja mukavaa elämää. Toisaalta varmasti ovat myös ne kurssikaverini (yliopistolla) joilla oli suunnilleen samanikäisenä useampikin vuosi seurustelua takana ja nopeimmilla jo jälkikasvua. Jos he aikanaan olisivat valinneet opisklupaikakseen ammattikoulun ja tämän jälkeen hakeutuneet töihin, siinä missä minä käytin vielä muutaman vuoden pääsykokeisiin ja sekalaisiin välivuosiin, niin heillä saattaisi minun iässäni olla jo useamman vuden kokemus oman alan töistäkin. ja varmaan ihan hyvää elämää sekin...     

Vierailija
12/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mitään. Itse olen 27-vuotias mies enkä ole koskaan pitänyt tyttöä/naista edes kädestä.

Vierailija
13/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ei yhtään mitään vikaa tai puutetta. Ei ole mitään erityistä ikää jolloin seurutselu tai parisuhde kumppani tulisi olla kohdattuna tai löydettynä. - Itse en ollut seurustellut kenenkään kanssa vielä yli kymmenen vuotta vahempana. Ja silti koin eläneeni ihan hyvää ja mukavaa elämää. Toisaalta varmasti ovat myös ne kurssikaverini (yliopistolla) joilla oli suunnilleen samanikäisenä useampikin vuosi seurustelua takana ja nopeimmilla jo jälkikasvua. Jos he aikanaan olisivat valinneet opisklupaikakseen ammattikoulun ja tämän jälkeen hakeutuneet töihin, siinä missä minä käytin vielä muutaman vuoden pääsykokeisiin ja sekalaisiin välivuosiinkin, niin heillä saattaisi minun iässäni olla jo useamman vuden kokemus oman alan töistäkin. ja varmaan ihan hyvää elämää sekin...     

Vierailija
14/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 16 v tarvitse seurustella.

Vai pitääkö nykyään?

Vierailija
15/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo mitään. Itse olen 27-vuotias mies enkä ole koskaan pitänyt tyttöä/naista edes kädestä.

Itse 25-vuotias. Kerran olen halannut tyttöä noin kymmenen vuotta sitten. Kädestä olen pitänyt koulun tanssitunnilla. Että sellaista...

Vierailija
16/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisiko mitä jos alkaisi katsomaan miltä näyttää? Viestittäisi muille että huolehtii itsestään.

Vierailija
17/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka poikaystävä "vasta" 19-vuotiaana. Olin nätti, lahjakas ja hauska, silti mietin useamman vuoden miksen kelpaa kenellekään ja että olen varmasti Suomen ainoa sen ikäinen neitsyt.

Nyt naurattaa oma hölmöys😂

Vierailija
18/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu

Vierailija
19/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisiko mitä jos alkaisi katsomaan miltä näyttää? Viestittäisi muille että huolehtii itsestään.

Runsas meikkaus ja trendien perässä juokseminenko kertoo itsestään huolehtimisesta?

Vierailija
20/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas poikien pitäisi tehdä aloite? Eikö tyttö voisi itse mennä juttusille jos jostain on kiinnostunut eikä odottaa sitä muilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi