Jännitys tietyn ihmisen seurassa
Mua ärsyttää kun jännitän ja en osaa jutella tavallisesti erään tutun ihmisen seurassa. Hän on ihan ok, että jännitykseni on aivan typerää.
En vain osaa olla luonnollinen hänen seurassa ja silmiin katsominen on vaikeata.
Enkä ikinä keksi mitään puhumista hänen kanssa.
Huomaakohan hän jännitykseni?
Muita ketä ei pysty käyttäytymään normaalisti jonkun tietyn ihmisen seurassa?
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (9)
Millaisissa tilanteissa olet tämän ihmisen kanssa tekemisissä?
Minusta tuntuu, että ahdistan monia ihmisiä jotenkin pelkällä olemuksellani. Itse siis jännitän ja ahdistun vähänkin vieraampien seurassa ja tuntuu, että se jotenkin tarttuu. Inhottavaa olla ahdistava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa tilanteissa olet tämän ihmisen kanssa tekemisissä?
Hän on mun esimies ja näen häntä päivittäin.
Ap
kaikkien kanssa kemiat ei vaan kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että ahdistan monia ihmisiä jotenkin pelkällä olemuksellani. Itse siis jännitän ja ahdistun vähänkin vieraampien seurassa ja tuntuu, että se jotenkin tarttuu. Inhottavaa olla ahdistava ihminen.
Tää olis voinut olla mun kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Luulen että se ahdistus näkyy mun kasvoilta.
Kävin vähän aika sitten treffeillä ja se toinen ei pitänyt edes katsekontaktia kun luultavasti näytin niin jännittyneeltä.
Mua kanssa ahdistaa ja ne ahdistuksen kohteet ovat miehen sukulaiset
Ehkä ei halua mokata tämän ihmisen silmissä. Tämän ihmisen kokee jotenkin tärkeäksi ja merkittäväksi.
Voi myös olla, ettei toinen ihminen vastaa tavalla jota odottaa, sitten konseptit sekoaa ja käyttäytyy ja puhuu puuta heinää. Noloa tilannetta peittääkseen sitten sekoilee vain entistä pahemmin.