Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sivusiilistä tytöllä/naisella?

Vierailija
21.11.2018 |

Oma 14v tyttö ajoi juuri muka mielenosoituksena. Kaikki kaverit kuulemma ihailee ja haluavat samanlaisen. Itse inhoan tuota tyyliä mutten mitään mene sanomaankaan. Tiedän että kinuaa hiustenpidennyksiä sitten kun tämä vaihe on mennyt ohi. Ei tule saamaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivasin 14-vuotiaana koko pään, joten verrattaen vähällä pääsit.

Vierailija
2/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeän näköinen. Kaikki viikkorahat ja ja älypuhelimet olisivat kiellossa ainakin puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ruman näköinen, mutta ymmärrän miksi nykynuoriso tykkää. Se mikä on trendikästä nähdään muutenkin hyvässä valossa, koska muutkin näkee...

Vierailija
4/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hölmön näköistä, mutta kai sitä jokainen saa tehdä päälleen mitä itse haluaa.

Pahin on kyllä piilokalju niskassa ja hiirenhäntäponnari siinä päällä. Mikä järki???

Vierailija
5/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makee on. Mutta poiskasvatusvaiheessa ihan hirveä.

T: Sivusta seurannut

Vierailija
6/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin sivusiilin letittämällä. Ei haittais jos mieli vaihtuis.

Vierailija
7/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulisistä naisella? Toki nainen voi olla firmalle tuottoisakin objekti.

Vierailija
8/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksuaaliselle suuntautumiselleen kukaan mitään voi. Jos tyttö on tyttöihin päin kallellaan, niin se on vain hyväksyttävä.

Vierailija
9/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.. ei oo naisellista.

N25

Vierailija
10/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä toisille sopii ja toisille ei. Oma tytär kolmisen vuotta sitten, kun oli 14v teki saman. Multa meni tovi ennen kuin edes huomasin ja eka reaktioni oli suuttumus. Parin tunnin päästä kuitenkin totesin, että tehty mikä tehty ja korjailin sitä vähän, kun tyttö ei ollut ihan täydellisesti sitä saanut. Siitä se kasvoi pikkuhiljaa eikä halunnut enää uudestaan. Ei se loppujen lopuksi paha ollut. Kyllä ne takaisin kasvaa. :)  

Vierailija
11/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakkotutka kiljuu punaisella.

Tyttäresi tykkää letuista?

Vierailija
12/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän seksuaaliselle suuntautumiselleen kukaan mitään voi. Jos tyttö on tyttöihin päin kallellaan, niin se on vain hyväksyttävä.

Lähti tuohon sivusiili-trendiin aikoinaan mukaan heterotytötkin, ja yksi tällainen aloittikin koko homman. Silloin kun hän värjäsi hiuksensa punaiseksi, kaikki muut seurasi häntä perässä. Kyseessä oli hevimusiikkia kuunteleva tyttö. Ihanpa heteroita nuo mun kohtaamat hevaritytöt ovat olleet.

Itse naispuolisena biseksuaalina en lähtenyt tähän trendiin mukaan ja hiuksenikin värjäsin punaisiksi ammattikoulussa, en tosin millään shokkivärillä, vaan ihan aidolla hennalla. 

Vierailija
13/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo muoti mennyt jo.

Sopii siis oikeasti todella harvalle. Eikä toimi missään maantienvärisessä tukassa eikä pyöreänaamaisella.

Vierailija
14/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii, useimmille ei. Ja kasvaahan ne hiukset tosiaan takaisin.

Vierailija
15/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että se on tukkaa ja kasvaa takaisin, eli ei siis mitään väliä. Ajattelen, että ihmiselle kokeilu ja oman makunsa selvittäminen on ihan tervettä.

Vierailija
16/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana, jotenkin seksikäs ja rohkea.

Ottaisin itsekin, ellen pelkäisi sen näyttävän huonolta kasvaessa. Ja jos en omistaisi tällaista jäätävää otsaa. :)

Vierailija
17/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Femakkotutka kiljuu punaisella.

Tyttäresi tykkää letuista?

Tämä saa vain häpeämään omaa hiusväriäänsä, joka on aitoa hennaa. Femakon punainen on punaisella maalilla maalattu, ei hennalla. Älkää nyt ainakaan meitä hennalla värjääviä haukkuko femakoiksi.

Olen kyllä aika aktiivinen nainen, joka osaa toimia, mutta femakkouteen tätä ei pidä sekoittaa. Femakolle läski ja lyhyet punaiset hiukset tarkoittaa vahvuutta, ei esim. raudan nostaminen, mitä minä teen. 

Vierailija
18/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sivusiiliä vaan kyllä naisella pitää olla ihan kunnolla posliini.

Vierailija
19/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä Saara "ikuinen kakkonen" S on suosinut on välteltävää.

Vierailija
20/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja ei suostunut leikkaamaan mulle sivusiiliä. Mulla ikää 46 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän