Exä 46-v kaunis nainen tarvitsi 1h 30min valmistautumiseen. Nyxä 26-v kaunis nainen tarvitsee 10min. Hehheh.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Exä siis piti paremmin huolta hygieniastaan, kävi varmaankin suihkussa, pesi ja föönasi hiukset, hoiti ihoa ja meikkasi, valitsi vaatteet. Itsellä menee tuohon joka aamu noin tunnin verran, koska tykkään lähteä puhtaana ja huoliteltuna ihmisten ilmoille. Jokainen voi kuvitella mitä 10 minuutissa ehtii tekemään, ei siinä ajassa käydä edes suihkussa ja pueta vaatteita päälle.
No, 5 minuutissa minä aamulla pesen hampaat, alapään ja puen...illalla suihkussa. Ei jaksa herätä puoliyössä laittautumaan...
Minä, 43-vee tarvitsen 5 min kaunistautumiseen. Ja jo on prinssit ojossa.
Joten älä sinä eilisen ruoka siellä ruikuta kateuttasi & katkeruuttasi naisia kohtaan. Ehkä säkin vielä jonkun saat... jos saat.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti viitsitte vastata ap:lle.
Täytyyhän sille ressulle antaa vähän otantaa. Sillä on kokemusta vain 2 naisesta.
Nyxä ei viitsi laittautua vanhan kulahtaneen ukon takia. Siksi se 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sinä ite? Kauanko kestää saada ittestäs ihmisen näkönen? Riittääkö mikään aika siihen roikkupallien teippaamiseen?
Niinpä.
Miehet on siitä kummallisia ettå he eivät koskaan näe itseåän peilistä vaikka sinne katsoisivat.
Mies näkee vain naisten vanhenemisen ei omaansa.
Ihan vinkkinä naisia vanhenemisesta parjaaville miehille:
Ensi kerran kun näet suunnilleen itsesi ikäisen naisen ja ajattelet ettå onpa tuo vanhentunut ja rupsahtanut niin ihan tiedoksi sinä saman ikäinen mies sinä olet paljon vanhemman näköinen kuin ikäisesi nainen.
Se on aina yhtä hupaisaa, miten miehet ei tajua naisten kauneudenhoidosta yhtään mitään.
En tarkoita ap.ta, jonka äiti on ainoa nainen jota hän on päässyt kosketusetäisyydelle.
Ylipäänsä tätä ilmiötä. Häissä best man oli semmonen luomukiihkoilija. Usein huomautti ettei pidä siitä kun nainen on meikattu.
No, kun ilmaannuin täydessä tällingissä kuvaukseen, hän huokaili että kyllä olen kaunis.
Mua oli meikattu ja laitettu 2 tuntia! 😂😂😂
Exä osti 26-vuotiaan thaikkuvaimon mutta roikkuu silti vauvapalstalla paikkaamassa olematonta itsetuntoaan.
terv. 46-vuotias hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sille ressulle antaa vähän otantaa. Sillä on kokemusta vain 2 naisesta.
Yhdestä. Äidistään.