Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna käyttää rahaa

Vierailija
21.11.2018 |

Olemme naimisissa, mutta mies kieltää rahan käyttämisen ja pyrkii estämään, koska pitää minua vastuuttomana. Mitä voisin tehdä? Ero ei ole vaihtoehto.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et ole töissä: mites työttömyys päiväraha? Vai etkö ole ilmoittautunut työttömäksi? Miksi et?

Onko lapsia: kotihoidontuki jos alle 3 vuotiaita ja lapsilisä?

Eli miten on?

Ja ero on aina vaihtoehto, vai pitääkö ukko sut patterissa käsiraudoilla kiinni?

Tuet toki käytän. 

-ap

Ja mihin ne tuet käytät? Meneekö tupakkaan/alkoholiin/pelaamiseen?

En mihinkään noihin.

-ap

Mutta johonkin ne menee, etkä halua paljastaa mihin. Seuraavaksi ehdotan, että shoppailet kaiken, vaatteita/meikkejä..

Ei noita saa tuilla juuri yhtään.

-ap

Niin, ja siksi haluaisit, että miehesi antaisi sinulle rahaa, jotta pääsisit shoppailemaan lisää. Jollet sinä osaa käyttää rahaa, niin mies tekee aivan oikein, ettei anna sitä sinulle.

Rahaa jää yli ruuan ostamisen ja muun tärkeän ostamisen jälkeen.

-ap

Koko palkkaa ei kuulu tuhlata heti, kun se tulee. Ilmeisesti se on sulle vieras ajatus. Ja mies saa säästää tienaamiaan rahoja ihan paljon kuin haluaa. Miehen rahat eivät ole sun rahoja.

Totta kai se on ok että toinen saa säästää tienaamiaan rahoja mutta ei niin, että toisella ei ole mahdollisuutta säästää koska toinen ei osallistu tarpeeksi kuluihin. Mäkin voisin tehdä stopin ja sanoa että en enää ostakaan tonnilla ruokaa perheelle koska haluan säästää. Ostan vain viidellesadalla. Ta daa, mun tulot kasvaa viidelläsadalka ja toisella pienenee sen 500€. Munkin mies luuli että voi maksaa sitten vähemmän laskuja kun menen töihin. Ei se ihan niin mennyt. En kai mä mene töihin sitä varten että voin maksaa lisää laskuja jotta toinen voi säästää.

Vierailija
42/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et ole töissä: mites työttömyys päiväraha? Vai etkö ole ilmoittautunut työttömäksi? Miksi et?

Onko lapsia: kotihoidontuki jos alle 3 vuotiaita ja lapsilisä?

Eli miten on?

Ja ero on aina vaihtoehto, vai pitääkö ukko sut patterissa käsiraudoilla kiinni?

Tuet toki käytän. 

-ap

Ihan mielenkiinnosta kysyn mihin ne menee. Mun tuet menee perheen ruokiin ja lasten vaatteisiin eikä riitä aina tuohon kaikkeen. Itselleni ostan jotain jos on aivan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme