Lue keskustelun säännöt.
Mies ei anna käyttää rahaa
21.11.2018 |
Olemme naimisissa, mutta mies kieltää rahan käyttämisen ja pyrkii estämään, koska pitää minua vastuuttomana. Mitä voisin tehdä? Ero ei ole vaihtoehto.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et ole töissä: mites työttömyys päiväraha? Vai etkö ole ilmoittautunut työttömäksi? Miksi et?
Onko lapsia: kotihoidontuki jos alle 3 vuotiaita ja lapsilisä?Eli miten on?
Ja ero on aina vaihtoehto, vai pitääkö ukko sut patterissa käsiraudoilla kiinni?
Tuet toki käytän.
-ap
Ihan mielenkiinnosta kysyn mihin ne menee. Mun tuet menee perheen ruokiin ja lasten vaatteisiin eikä riitä aina tuohon kaikkeen. Itselleni ostan jotain jos on aivan pakko.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Totta kai se on ok että toinen saa säästää tienaamiaan rahoja mutta ei niin, että toisella ei ole mahdollisuutta säästää koska toinen ei osallistu tarpeeksi kuluihin. Mäkin voisin tehdä stopin ja sanoa että en enää ostakaan tonnilla ruokaa perheelle koska haluan säästää. Ostan vain viidellesadalla. Ta daa, mun tulot kasvaa viidelläsadalka ja toisella pienenee sen 500€. Munkin mies luuli että voi maksaa sitten vähemmän laskuja kun menen töihin. Ei se ihan niin mennyt. En kai mä mene töihin sitä varten että voin maksaa lisää laskuja jotta toinen voi säästää.