Sokerideittailu on nyt muka joku yhteiskunnallinen aihe sitten?
Ylekin oikein A-studiossa käsittelee tällaista aihetta.... Varmaan hieman tärkeämpiäkin aiheita löytyisi.
Kommentit (75)
Kaffepulla kirjoitti:
Eikö nainen saisi parantaa omaa asemaansa tienaamalla?
Laitas maho jo korkki kiinni.
Onko se nyt ihme, jos saman rahaa tekee jakamalla tunnissa kuin olemalla kolme tai neljä iltaa kaupan kassalla. Opintolainakanta on kovassa kasvussa.
Ai tänään a-studiossa tästä keskustelua. Katsotaan mitä puhuvat prostituutiosta.
Kaffepulla kirjoitti:
Googlettelin vähän. Eräällä kaupalliseen seksiin keskittyneellä sivustolla nuoret, suomalaiset, hoikat opiskelijatytöt myyvät palvelua hintaan 250 euroa tunti. (Pulleilla on halvemmat hinnat.)
Jos tapaa yhden asiakkaan viikossa, siitä saa jo tonnin kuussa. Verottomana.
Ei huano!
Täh? Justhan sä totesit, että 900 kuussa on huono summa?! Mielipiteet vaihtuu minuuteissa näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Miten asema paranee?
Pääsee köyhyydestä. On aikaa ja rahaa kouluttautua.
Vai onko se sitten hienompaa jäädä sinne marketin kassalle tai vanhusten perseitä pesemään kympin tuntipalkalla?
Jos en olisi parisuhteessa, voisin kokeillakin. Tosin epäilen, että mun ikäiselle naiselle ei hirveästi markkinoita olisi, mutta who knows... ;)
🇺🇦🇮🇱
Toimittajalla on karseat botox-huulet.
Eikö noi mimmit osaa käyttää huulipunaa?
Säälittäviä naisia.
Tuhlaavat nuoruutensa jonkun äijän kanssa. Matkoille pääsee omallakin rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajalla on karseat botox-huulet.
Eikö noi mimmit osaa käyttää huulipunaa?
Mistä puhut?
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Miten asema paranee?
Pääsee köyhyydestä. On aikaa ja rahaa kouluttautua.
Vai onko se sitten hienompaa jäädä sinne marketin kassalle tai vanhusten perseitä pesemään kympin tuntipalkalla?
Jos en olisi parisuhteessa, voisin kokeillakin. Tosin epäilen, että mun ikäiselle naiselle ei hirveästi markkinoita olisi, mutta who knows... ;)
Kyllä on huomattavasti hienompaa tehdä töitä prostituution sijaan.
Täytyypä katsoa tuo A-studio.
-sugarbaby
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä katsoa tuo A-studio.
-sugarbaby
Ohjelman jälkeen sekä kysyntä että tarjonta varmasti nousee kohisten noilla sivuilla.
Yle lähti sitten puolen tunnin mainoksella mukaan prostituution tukemiseen.
Näinkö se pakollinen ylevero toimii?
Kai mä nyt saan käydä mun yleverorahat tuolla mainostetuissa puljuissa panemssa kun se on kerran kansallisen instanssin suosittelemaa?!
M33
Mikä sinua vaivaa? Miksi ihmeessä et itse ala myymään itseäsi, jos siinä ei ole mitään ongelmaa? Kovasti näyt kadehtivan ainakin palkkaa.