Sokerideittailu on nyt muka joku yhteiskunnallinen aihe sitten?
Ylekin oikein A-studiossa käsittelee tällaista aihetta.... Varmaan hieman tärkeämpiäkin aiheita löytyisi.
Kommentit (75)
Ei tää ainakaan vähenemäänpäin ole, jos miettii että meillä on iso osa perheistä tukien varassa. Lapset eivät kasva minkäänlaiseen työmoraaliin, ei ole esikuvia joihin samaistua. Samalla sosiaaliset paineet merkkivaatteiden ja matkojen yms. Saamisesta. Tukien varassa elävät vanhemmat eivät kustanna, mutta työkin on vastenmielinen ja vieras ajatus, mistä muustakaan rahaa helposti voisi saada? Vanhemmat niittävät kylvämäänsä heinää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi paheksutte niin kovasti? Itse haluan maksaa opintovelat ym velat pois ja jos se onnistuu deittailemalla vanhempaa miestä, niin miksei?
N25
Minulle ongelma on se, ettei asioista puhuta niiden oikeilla nimillä. Kysehän on prostituutiosta.
Alkaa olla entistäkin tärkeämpää nuorille kundeille kysellä morsianehdokkaan menneisyydestä ennen tärkeiden päätöksien tekemistä.
Sokerideittaajat myy työsuoritusta ja taitaa veronmaksu unohtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi paheksutte niin kovasti? Itse haluan maksaa opintovelat ym velat pois ja jos se onnistuu deittailemalla vanhempaa miestä, niin miksei?
N25
Minulle ongelma on se, ettei asioista puhuta niiden oikeilla nimillä. Kysehän on prostituutiosta.
Alkaa olla entistäkin tärkeämpää nuorille kundeille kysellä morsianehdokkaan menneisyydestä ennen tärkeiden päätöksien tekemistä.
meinaat, että ne morsianehdokkaat avoimesti myöntävät myyneensä vartaloaan? Siitä olen samaa mieltä, että ei homma ole yhtään vähemmän vastenmielistä vaikka siitä käytetään kaunisteltuja ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
N25
No jos ihmisellä ei tosiaan ole mitään itsekunnioitusta, niin miksei tosiaan. Mitenhän sinutkin on kasvatettu jos pidät asiaa ihan normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
meinaat, että ne morsianehdokkaat avoimesti myöntävät myyneensä vartaloaan? Siitä olen samaa mieltä, että ei homma ole yhtään vähemmän vastenmielistä vaikka siitä käytetään kaunisteltuja ilmaisuja.
Meinaan kasvattaa poikani A) siihen että jokainen tienaa oman rahansa b) edes paras ystävä ei elä hänen rahoillaan c) nainen ei ole esine d) ihmisarvo on muuta kuin ulkoinen habitus..
Uskon ja toivon heidän löytävän normaalin ja fiksun naisen. Sugarbabeibet eivät ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Prostituutio on aina ollut yhteiskunnallinen ongelma, ja on sitä nytkin. Siihen liittyy hyväksikäyttöä, päihteitä ja Suomessakin myös ihmiskauppaa.
Prostituutio on suoraa seurausta nuorten naisten työsyrjinnästä. Ellei se ole yhteiskunnallinen ongelma, mikä sitten on?
Aina on tärkeämpiä aiheita, mutta eikö muista muka saisi puhua?
Onko esim. Ap:n omat ongelmat niitä tärkeämpiä - syntymätyhmyys ja siitä johtuva henkinen laiskuus?
Haloo huorittelija, kukahan on pahin syntinen, seksiä alaikäiseltä ostava (tai seksiin pakottava) varakas kääkkä vai rahaton tyttö, joka haluaa maksaa laskunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
En minä ainakaan kerro omasta menneisyydestäni kumppanille. Ei kuulu ennen suhdetta tapahtuneet asiat mitenkään hänelle.
Tuon kun hänelle sanot niin kundi huomaa kyllä, että jotain salattavaa sieltä löytyy.
Hyvä ohjelma, täytyykin rekisteröityä tuonne sivustolle.
t. eronnut mies
Vierailija kirjoitti:
Onneksi seksin ostaminen alaikäiseltä on rikos. Jos mies ostaa seksiä teinitytöltä, syyllistyy hän rikokseen.
Myös 18 ja 19 vuotiaat on vielä teinejä, ja tämänikäisiltä saa ostaa seksiä ihan vapaasti, kunhan mukana ei ole paritusta tms.
On se yhteiskunnan asia jos aikuiset miehet hyväksikäyttää alaikäisiä, jopa 13v. tyttöjä. Hyvä että puhutaan.
Minusta tämä on kuin 1800-luvulta! Kansalaiset ajetaan köyhiksi osa-aika- ja silpputyöläisiksi, opiskelijan tuki on 300€/kk ja työmarkkinatuki 500€/kk.
Onko sitten ihme, jos ihmiset ajautuvat jo myymään itseään kuin epätoivoisimmatkin narkit, kun ruuan hinta vain nousee ja vuokrat on Helsingissäkin sen 700€/kk? Palkkana monessa työssä se ”työnilo” ja lupaus mahdollisesta avautuvasta paikasta ehkä joskus tulevaisuudessa.
Tämä ON yhteiskunnallinen kysymys. Päättäjät ajavat ihmiset epätoivoon ja sitten käyvät itse sokeripappoina panemassa halvalla nuoria naisia - liikemiehiä ja varakkaita henkilöitähän nuo väittivät olevansa. Yksikin väitti saaneensa ihan presidentiltä arvonimen, mikä lie vuorineuvos olikaan. Tai poliitikko.
Näillä miehillä on persoonallisuushäiriö. He saavat kicksejä, kun saavat alistaa rahalla toisia ihmisiä. Eikä omatunto kolkuta vähääkään. Yksikin narsisti tuossa kehtasi väittää olevansa tavallaan niin kuin hyväntekijä. Joopa joo.
Ei nuokaan tytöt tuohon hommaan ryhtyisi, ellei kyse olisi rahanpuutteesta. Asiallisia töitä asiallisella palkalla kun on hemmetin vaikea saada. Se, mikä häiritsee, on se, että he pyytävät aivan liian pientä hintaa kalleimmastaan. Noilla ”varakkailla liikemiehillä” kun olisi varaa maksaa siitä paaaljon isompi hinta, 10 000€/kerta voisi olla jo jotakin. Nuo hinnat ovat karkkirahoja.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjä niin paljon tarjolla että tuo 900e per kk on jo ihan hyvin, kun ei tee kuin silloin tällöin.
En näe mitään pahaa kaupankäynnissä.
Olisitkohan enää samaa mieltä, jos kyseessä olisi oma tytär.
Kuulostat namusedältä.
Jos mun tytär tienaisi vain 900€ kuussa perseen myynnillä, sanoisin, että pistä se tavara lihoiksi kunnolla ja pistä tuohon summaan nolla perään.
Mä olen aina kannattanut naisyrittäjyyttä.
Onneksi olet vain lapseton äitipuoli. Eihän sulla ole ymmärrystä.
Kuka toimittaja ohjelmassa? Sanna Savikko? 😘
Vierailija kirjoitti:
t. eronnut mies
Tulet pettymään. Niin kuin mies kaikilla deittisivuilla :D
t. aiemmin eronnut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eronnut mies
Tulet pettymään. Niin kuin mies kaikilla deittisivuilla :D
t. aiemmin eronnut mies
En usko. Eiköhän joku viehkeä opiskelijatar lähde sponssattavaksi sopivalla summalla.
t. eronnut mies
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on kuin 1800-luvulta! Kansalaiset ajetaan köyhiksi osa-aika- ja silpputyöläisiksi, opiskelijan tuki on 300€/kk ja työmarkkinatuki 500€/kk.
Onko sitten ihme, jos ihmiset ajautuvat jo myymään itseään kuin epätoivoisimmatkin narkit, kun ruuan hinta vain nousee ja vuokrat on Helsingissäkin sen 700€/kk? Palkkana monessa työssä se ”työnilo” ja lupaus mahdollisesta avautuvasta paikasta ehkä joskus tulevaisuudessa.
Tämä ON yhteiskunnallinen kysymys. Päättäjät ajavat ihmiset epätoivoon ja sitten käyvät itse sokeripappoina panemassa halvalla nuoria naisia - liikemiehiä ja varakkaita henkilöitähän nuo väittivät olevansa. Yksikin väitti saaneensa ihan presidentiltä arvonimen, mikä lie vuorineuvos olikaan. Tai poliitikko.
Näillä miehillä on persoonallisuushäiriö. He saavat kicksejä, kun saavat alistaa rahalla toisia ihmisiä. Eikä omatunto kolkuta vähääkään. Yksikin narsisti tuossa kehtasi väittää olevansa tavallaan niin kuin hyväntekijä. Joopa joo.
Ei nuokaan tytöt tuohon hommaan ryhtyisi, ellei kyse olisi rahanpuutteesta. Asiallisia töitä asiallisella palkalla kun on hemmetin vaikea saada. Se, mikä häiritsee, on se, että he pyytävät aivan liian pientä hintaa kalleimmastaan. Noilla ”varakkailla liikemiehillä” kun olisi varaa maksaa siitä paaaljon isompi hinta, 10 000€/kerta voisi olla jo jotakin. Nuo hinnat ovat karkkirahoja.
Kuten sanottu, siellä on ehkä kourallinen varakkaita liikemiehiä. Eihän niitä ole ylipäätään väestöstä kuin joku promille. Ja jos niistä ehkä 5% hakee maksullista seuraa niin aika vähissä ovat.
Suomesta ei montaa ukkoa löydy jotka lyövät 10k tiskiin pildestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi h. oraamista pitää nykään kutsua tuolla nimellä?
Juuri tämän takia aiheesta pitääkin puhua, että porukka tajuaa, mistä siinä oikeasti on kyse. Sitten kun kaikki tietävät, että se on prostituutiota, ei tuollaisilla kiertoilmaisuilla saada sitä peiteltyä.
Vierailija kirjoitti:
N25
Jaa no kukin tietysti tavallaan. Mä maksoin opintovelat pois työttömyystuista vähitellen. Lopputulos plus miinus nolla siis. Tai ehkä enemmän plussalla, kun sainhan mä sen tutkinnon kuitenkin.
Eikä tarvinnut harrastaa peppusexiä jonkun irstailijan kanssa tai imeä sen kulunutta melaa.
Tähän pyritään: kaikki nuoret naiset huoraamaan, niin eivät hae sosiaali-, opinto- ja asumistukien ja valtio säästää. Vastenmielistä että tällaista oikein tuodaan esille.