40 vuotiaat miehet jotka tapailevat 20 vee naisia, miksi?
En tajua tätä ison ikäeron viehätystä. Olen yrittänyt ymmärtää. Jotenkin on helpompi tajuta mitä se nuori nainen vanhemmassa miehessä näkee, mutta miesten kiinnostus nuoriin on jotenkin säälittävä ilmiö.
Mitä mielipiteitä muilla aiheesta on?
Kommentit (7)
Ikäerohullu taas... vittu mikä kusipää.
Olen vamaan huono ihminen, kun en tapaa kysyä ihmisisiltä ensimmäisten asioiden joukossa, että minkä ikäisiä ovat tai minä vuonna ovat syntyneet. No joo en tapaile itseäni yli 20 vuotiaita naisia mutta yliesemmin, mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enempi ikä on alkanut vaikuttaa vain numerolta ja viitteeltä siitä, että minulla ja kohtaamallani saattaaisi olla, jotain yhteistävjaettavaa ja tai kenties kiinnostuksen kohteita
No tulihan se tämänkin illan vanhempi mies ja nuori nainen keskustelu. Miten olisimmekaan selvinneet tästä päivästä ilman tätä.
Miksi sinun pitäisikään tajuta? Tajuatko miksi painovoima syntyy? Tai miksi hiukkasilla on spin?
Täällä on taas kaikki parikymppiset vauvahaaveilijat ja vanhempien miesten eläteiksi haluavat puolustamassa isoa ikäeroa, vaikka todistetusti myös miehen ikä vaikuttaa siittiöiden laatuun.
"Jotenkin on helmpompi tajuta mitä se nuori nainen vanhemassa miehessä näkee, mutta miesten kiinnostus nuoriin on säälittävä ilmiö" Aika jännä, minusta tämä on juuri päinvastoin. Sitä nuoren naisen kiinnostusta mä en kyllä taju niin vanhan mieheen. Muistan niin hyvin yhden tilanteen silloin kun olin 18 v.(nyt olen 28 v) Oltiin kavereiden kanssa jossakin kylässä missä oli vanhempia ihmisiä myös, yksi keski-ikäinen pariskunta ja mies kysyi multa minkä ikäinen mä olen. Sanoin 18. Nainen vieressä totesi että juu hän juuri tykkää sen ikäisistä eli 18 v siis. Molemmat olivat humalassa aika kovin ja tämän tyyppinen pariskunta jossa nainen varmaam tyytyi siihen kun mies kattelee muita. Ja pettää. Mulla otti ihan oikeesti aikaa tajuta vähän sitä tilannetta että mistä oli kyse. Mä mietin että miksiköhän se nainen sitä sanoi, siis kenestä se mies tykkää. Mä en vaan tajunut miksi pitäis sen ikäinen mies ollenkaan jotenkin ajatella minusta ja näin nuorista tytöistä koska en ikinä olis kiinnostunut pätkäkään. No ei missään nimessä. Muistakseeni tapasin yhden miehen kanssa joskus silloin kun se oli 27 ja siltiki mä mietin että onkos se liian vanha ja oonko mä liian nuori sille.
"säälittävä ilmiö"
Taitaa olla oma lehmä ojassa noiden säälittelyiden suhteen...