Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun hienhajuun ei auta mikään

Vierailija
21.11.2018 |

Mitä voi tehdä? Olen kokeillut ihan kaikkea. Hikoilen kainaloista ja hiki haisee todella pistävälle ja voimakkaalle eli on stressihikeä. Pesen kainalot kahdesti päivässä, laitan aina puhtaan puseron ja rintsikat. Käytän vaatteiden pesussa etikkaa, joka vie hien hajun vaatteista.

Mutta eikö mikään saisi hikoilua loppumaan? Olen testannut kaikki apteekin vahvat antiperspirantit, myös Absolut Torrin. Ei auta. Tämä on niin noloa ja rasittavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävaa kirjoitti:

Käsidesiä kainaloon. Auttoi minulle . Ei enää haise

Laitatko käsidesiä dödön sijasta?

Vierailija
42/44 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttaneet kainaloiden sokerointi (alussa tuskaa mutta siihen tottuu 😀), Triple Dry ja pesu Lactacydillä. Ei kokonaan mutta tilanne on kuitenkin 90-prosenttisesti parempi kuin ennen, kun kainalot kostuivat ja haisivat jatkuvasti. Myös ne stressihikoilut ovat vähentyneet huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on auttaneet kainaloiden sokerointi (alussa tuskaa mutta siihen tottuu 😀), Triple Dry ja pesu Lactacydillä. Ei kokonaan mutta tilanne on kuitenkin 90-prosenttisesti parempi kuin ennen, kun kainalot kostuivat ja haisivat jatkuvasti. Myös ne stressihikoilut ovat vähentyneet huomattavasti.

Mistä tuota Lactacydiä saa?

Vierailija
44/44 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta sekä prismasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän