Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy kateeksi nauravaisia ihmisiä

Vierailija
21.11.2018 |

Myös sanavalmiita. Haluaisin olla mutta en ole. Voiko sellaiseksi tulla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tulla. Tunnetko niinku mitään?

Vierailija
2/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sielua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ei koskaan naura. Aitoa naurua.

Vierailija
4/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sitä narsismia pitää olla tunkemassa joka paikkaan :D

Vierailija
5/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen ja haluaisin olla iloinen ja osallistuva mutta koko elämän kestänyt yksinäisyys on varmaan jo tehnyt tämän ankean olemisen tavan ainoaksi mikä onnistuu.

Vierailija
6/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa persoonaa.

Itse olen nauravainen, kai joten kuten sanavalmiskin, mutta ennen kaikkea pirteä tyyppi. Minun on hankala kommunikoida vakavien ihmisten kanssa, mikä sitten on taas oma ongelmani. Ihmettelen myös, miksi mieheni tykästyi minuun, koska olemme kuin päivä ja yö mitä nauravaisuuteen tulee. :D

Vierailija
7/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sanavalmiita. Haluaisin olla mutta en ole. Voiko sellaiseksi tulla?

Samoin. Mun työkaveri on semmoinen, aina joku hauska sana ja iloinen nauru. Moikkaa kaikki siivoojat ja muut servicen henkilöt, sanoo vaikka aamulla että kirpeä ilma ja naurahtaa, kaikki kääntyy katsoman hymyillen. Ei oo kyse sittä mitä sanoo vaan jotenkin se asenne.

Lisäksi sille voi puhua mitä vaan ja tajuaa on oikeasti ymmärtävä ihminen.

Kai se on syntynyt semmoiseksi en sitä ite muuten tajua.

Vierailija
8/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nauran tosi vähän, mutta hymyilen kyllä paljon. Olen aina ollut aika rauhallinen tunneilmaisuissa, ja osittain nauramattomuus johtuu varmaan myös siitä että tulen nauraessani helposti tulipunaiseksi ja vettä alkaa valua silmistä, ja siksi olen melko nuoresta asti saakka oppinut hillitsemään sitä. Ja toisaalta harvoin mikään on niin hauskaa että se saisi nauramaan ääneen, lähinnä vain hymähtelen tai hymyilen.

Vierailija
9/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen äksy, äärimmäisen neuroottinen sekä estynyt, mutta kun tulin Jeesus-uskoon vapauduin pikkuhiljaa kokonaan.

Nyt olen ollut montakymmentävuotta uskossa ja voi sanoa että olen melkein aina avoin, iloinen ja nauravainen, jos joku aallonpohja välillä tuleekin, se ei kestä kauaa.

Vierailija
10/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on osa persoonaa.

Itse olen nauravainen, kai joten kuten sanavalmiskin, mutta ennen kaikkea pirteä tyyppi. Minun on hankala kommunikoida vakavien ihmisten kanssa, mikä sitten on taas oma ongelmani. Ihmettelen myös, miksi mieheni tykästyi minuun, koska olemme kuin päivä ja yö mitä nauravaisuuteen tulee. :D

Olisipa mulla tuollainen nainen, ehkä piristäisi itseänikin?

Tänään kävin pitkästä aikaa paikallisesta pitseriasta hakemassa syötävää, ulkona tuijotin listaa omissa maailmoissani ja havahduin siihen kun joku huikkasi ovelta, tule sisälle ei siellä kylmässä kannata seisoskella, tai jotain, mutta tyyli ja olemus millä tuo nuori nainen puhui oli jotenkin niin hieno, iloinen, pirteä, todella sanavalmis hyvä keskustelija, koko olemus oli jotenkin tosi piristävä.

Ruokaa odotellessa seurasin tuota naista ja täytyy sanoa että on todella harvassa tuollaiset naiset, ei mitenkään erityisen kaunis, mutta tuollainen olemus saa näyttämään heti paremmalta.

Nyt mutustan sen tekemää pizzaa ja oma paska elämä tuntuu vielä synkemmältä.

Eiköhän mammat hauku nyt pervoksi kyyläksi ym.

Vierailija
11/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin nauravainen ja sananvalmis. No sananvalmis olen vieläkin mutta puhuminen on vähentynyt eikä naurata juuri koskaan. Kaikki on niin p askaa että eutanasia kuulostaa houkuttelevalta.

Vierailija
12/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin nauravainen ja sananvalmis. No sananvalmis olen vieläkin mutta puhuminen on vähentynyt eikä naurata juuri koskaan. Kaikki on niin p askaa että eutanasia kuulostaa houkuttelevalta.

Miksi ei enää naurata?

Vierailija
13/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkättävät aikuiset ihmiset ovat rasittavia !

Vierailija
14/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei enää naurata?

Varmaan siksi ettei ole mitään iloa elämässä. Juominenkin on vähentynyt ja muuttunut. Haluan vain nukahtaa enkä herätä koskaan.

Vierailija
15/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sitä narsismia pitää olla tunkemassa joka paikkaan :D

Kateus on narsistin liikkeessäpitävä voima.

Aloitus on outo. Mistä ap voi tietää onko jonkun nauru aitoa vai teeskenneltyä?

Vierailija
16/16 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä opetella? Jos on elämässä paljo kärsinyt se voi olla vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi