Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ominaisuutta arvostatte eniten kumppanissanne?

sandra
21.11.2018 |

Suhteeni on kariutuneet, vaikka olen ollut kovasti rakastunut alussa ja luullut löytäneeni sen oikean. Olen miettinyt asiaa ja huomannut, että toisen kunniotus on puuttunut, varmaan molemminpuolin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuutta

Vierailija
2/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuutta ja muiden ihmisten hyvää kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että saan olla oma itseni ja hän rakastaa minua juuri siksi ja siitä huolimatta. Odottaa tätä toki myös minulta mutta olen ihan samoilla linjoilla ja hän saa olla juuri se persoona mitä on. Emme yritä muuttaa toisiamme, emme pakottaa mihinkään mitä emme ole, vaan hyväksymme ja rakastamme toisiamme vikoineen päivineen.

Vierailija
4/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa, ei tarvitse yrittää olla mitään muuta kuin on sopivan kumppanin kanssa. 

Vierailija
5/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat maassa-asenne niin elämään yleensäkin, työhön, arkeen, harrastuksiin ja huvituksiin perhesuhteissa ja etenkin rakkauden suhteen. Se tuo mukanaan rehellisyyden ja luonnollisuuden josta pidän. Huumorintaju on toinen jota arvostan ja joka antaa leiman koko elämään.

Vierailija
6/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus. Koskee kaikkia ihmisiä joiden kanna olen tekemisissä. Kaikki muu riippuu siitä.

Vierailija
7/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalletaan molemmat piereksiä toisen läsnäollessa ja nauraa molempien rupsuille.

Vierailija
8/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan monia ominaisuuksia hänessä, mutta eniten ehkä hänen itsetuntoaan ja omanarvontuntoaan (joka ei kuitenkaan ole millään tavalla överiä). En ole koskaan tavannut ihmistä joka niin totaalisesti viihtyy "omassa nahassaan" (tiedän että tuo ei ole suomalainen sanonta, suora käännös ranskan "bien dans sa peau"sta mutta en nyt keksi parempaakaan). Siis ihmistä jolla on niin täydellisen selvä käsitys omasta arvostaan ja jolle oikeasti on täysin yhdentekevää mitä muut hänestä ajattelevat. Minua tuo äimistyttää ja ihastuttaa niin paljon, koska itse välitän aivan liikaa siitä mitä muut ajattelevat. Pikkuhiljaa olen siitä yrittänyt oppia pois, ja vähän edistystä onkin tapahtunut.

Vierailija
9/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteyttä, huomaisuutta, kunnioitusta, älykkyyttä, hauskuutta ja luotettavuutta.

Vierailija
10/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteyttä ja rauhallisuutta.

Vierailija
11/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, rehellinen, uskollinen...

20 vuotta yhdessä, jackpot osui kohdalle jo nuorena 😁

Vierailija
12/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan monia ominaisuuksia hänessä, mutta eniten ehkä hänen itsetuntoaan ja omanarvontuntoaan (joka ei kuitenkaan ole millään tavalla överiä). En ole koskaan tavannut ihmistä joka niin totaalisesti viihtyy "omassa nahassaan" (tiedän että tuo ei ole suomalainen sanonta, suora käännös ranskan "bien dans sa peau"sta mutta en nyt keksi parempaakaan). Siis ihmistä jolla on niin täydellisen selvä käsitys omasta arvostaan ja jolle oikeasti on täysin yhdentekevää mitä muut hänestä ajattelevat. Minua tuo äimistyttää ja ihastuttaa niin paljon, koska itse välitän aivan liikaa siitä mitä muut ajattelevat. Pikkuhiljaa olen siitä yrittänyt oppia pois, ja vähän edistystä onkin tapahtunut.

Tutustu Jeesukseen

Vierailija
13/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkaria.

Vierailija
14/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu Jeesukseen

Olen ateisti joten Jeesuksella on minulle merkitystä ainoastaan joskus eläneenä historiallisena henkilönä jonka ympärille kehittyi kultti. On toki kiehtovaa pohtia mikä tuohon johti, eli miksi juuri hän eikä tuhat muuta vastaavaa saarnaajaa.

Vierailija
15/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu Jeesukseen

Olen ateisti joten Jeesuksella on minulle merkitystä ainoastaan joskus eläneenä historiallisena henkilönä jonka ympärille kehittyi kultti. On toki kiehtovaa pohtia mikä tuohon johti, eli miksi juuri hän eikä tuhat muuta vastaavaa saarnaajaa.

Yksi syy voi olla että hän nousi kuolleista ja näyttäytyi lähimmilleen sen jälkeen

Vierailija
16/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu Jeesukseen

Yksi syy voi olla että hän nousi kuolleista ja näyttäytyi lähimmilleen sen jälkeen

Mikä tietenkin vahvistaa käsitystä elämän jatkumisesta

Vierailija
17/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettavuutta ja muiden ihmisten hyvää kohtelua.

Miksi nämä ominaisuudet omaavia miehiä on vapaana vaikka kuinka paljon?

Vierailija
18/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt naisen jolla on jalat maassa, on tyytyväinen vähään ja ei ole muille kateellinen. Porvoostahan minä.

Vierailija
19/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys, huumorintaju ja komeakin vielä.

Vierailija
20/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että hänen seurassaan minulla on aina parempi olla kuin yksin, ja hänen kanssaan minä olen aina vähän parempi kuin yksin. Joku maaginen vaikutus hänellä on minuun.