Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän koirat touhuaa päivisin?

Vierailija
21.11.2018 |

Olen ollut sairauslomalla pari viikkoa ja oppinut tunnistamaan koirieni käyttäytymistä. Vanhempi koirista nukkuu , eikä oikein jaksaisi lähteä kävelylle heti siinä kuuden pintaan, nuorempi koirista lähtee heti matkaan. Kun aamupissat ja kakat on tehty ja ruuat syöty koirat lähinnä nukkuu. Olen ostanut erilaisia luita mutta nekään ei oikein kiinnosta. Olen tuntenut jonkinlaista apatiaa vai onko niin että koirat nukkuu päivisin paljon. Päivisin tehdään neljä kävelylenkkiä ja iltasella vielä pidempi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, varmaan nukkuu ja syö luuta. Ruokaan ei yleensä koske kun on yksin. Ja on varmaan nyt yksinäinen kun toinen koira piti lopettaa kuukausi sitten.

Vierailija
2/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eläkkeellä, joten olen lähes aina kotona, ja kyllä minunkin koirani nukkuu suuren osan päivästä. Silloin siis lähinnä, kun olen itse koneella tai teen jotain muuta koiran mielestä tylsää. Se havahtuu kyllä aina kun siirryn huoneesta toiseen ja on kaikissa "kiinnostavammissa" puuhissani mukana, kuten ruoanlaitossa ja siivouksessa. (On muuten ärsyttävää esim. mopata lattiaa kun toinen kyttää koko ajan 20 sentin päässä että mitä tapahtuu :D) Välillä koira myös riehaantuu kiikuttamaan minulle lelujaan ja leikin sen kanssa jonkin aikaa, mutta ei sekään kovin paljon mitään luita yms. jyrsi. Lenkkeilemme toki paljon ja koira on aina valmiina lähtemään ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirathan nukkuu sen parikymmentä tuntia vuorokaudesta.

Vierailija
4/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelee p--rseitä.