Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattako enää ostaa iPhone 7?

Vierailija
21.11.2018 |

Tarvitse uuden puhelimen. Sellaisen, jota pystyy käyttämään yhdellä kädellä ja joka mahtuu taskuun. Entinen on 5,5 vuotta vanha ja akku kestää enää muutaman tunnin. Vaihtoehdoiksi on tutkiskelun jälkeen valikoitunut iPhone 7 tai 8 tai yksi Sonyn malli. iPhone7 on näistä halvin, mutta onko se jo auttamattoman vanha? Käyttö on ihan peruskäyttöä, eli puheluita, whatsapp, insta/facebook yms sovellukset ja perusvalokuvaus, ei mitään erikoista siis.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Android käy niin mikset osta Nokia 7.1... kaunein ja paras hinta/ laatu

Ja joulukuussa tulee 9 joka pesee Applen luurit mennen tullen

Vierailija
2/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Android käy niin mikset osta Nokia 7.1... kaunein ja paras hinta/ laatu

Ja joulukuussa tulee 9 joka pesee Applen luurit mennen tullen

Siksi, koska se on liian iso. Usko pois, olen etsinyt pientä puhelinta, joka täyttäisi myös muut kriteerini, jo kauan eikä sellaista löydy. iPhone SE olisi paras vaihtoehto, mutta on jo liian vanha malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi liian vanha malli, millalailla, soitettua saa ja sun käyttöön ihan sopiva?

Vierailija
4/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan noihin Appleihin tulee vielä ohjelmistopäivitykset, tietääkö joku? Itselläni on just tuo SE ja pärjään sillä hyvin, mutta kauankohan vielä sitä voi käyttää?

Vierailija
5/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin pari kuukautta sitten 7. Ihan ok mun käyttöön ja eiköhän siihen muutama vuosi vielä tule päivityksiä.

Vierailija
6/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutoseen pitäisi tulla päivitykset vielä ensi vuoden syksynä, sitten se varmaan putoaa pois. Seiska olisi vuorossa sen jälkeen vuonna 2020. Arvailuahan tämä tietenkin on, voihan niitä päivityksiä tulla pidempäänkin tai sitten loppua jo ensi vuonna kaikista vähän vanhemmista puhelimista.

Vierailija
7/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta tätä kerskakulutusta!!!

Uusi uusia jatkuvasti uusia. Nopeasti jää vanhaksi. Hyvästi maapallo tätä sairasta vauhtia.

Vierailija
8/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käypä peli, jos uuden saa järkevän hintaan. Puhelimien kehitys on saavuttanut plateau vaiheen ja uudet mallit eivät tuo käytännössä mitään merkittäviä ominaisuuksia. Itsellä on 6S enkä ole keksinyt yhtään rationaalista syytä vaihtaa uudempaan.

Vierailija
9/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vanha puhelin, sinuun ei uskota kadulla.

Vierailija
10/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa! Toi olis sopivan pieni ja siro puhelin. 8 on liian kallis, en ikinä maksa puhelimesta yli 600€

Vierailija
11/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on hyvä. Mulla ollu vuoden nyt eikä oo vikoja /ongelmia ollu. Taskuun menee hyvin ja mukava kädes jos ostat siihe silikoni kuoren. Ebayssa halpoja ne kuoret ja kivoja kuvioita.

Vierailija
12/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vuosi sitten seiskan, ja ostaisin vieläkin, koska erot kasiiin ovat minimaaliset. Ja Applen laitteen sen takia, että päivityksiä tulee 5..6 vuotta, Androidin 0..2 vuotta. Eli ainakin kolme vuotta on seiskalle vielä tulossa päivityksiä, eikä se senkään jälkeen muutu käyttökelvottomaksi. DNA:lta saa nyt 460 €:lla, jos on liittymäasiakas.

Vierailija
13/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on kyllä hyvä malli!

Vierailija
14/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla i phone x ja ei siitä vanhempaa ostaisi.

Vierailija
15/19 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saisi 7 n. 450 eurolla. Olen jo sormi liipasimella ostamassa, sillä yli 4 vuotta vanha puhelin ei oikein enää toimi. Pieni koko ja kiva ulkonäkö viehättää, mutta tuota vanhuutta mietin...

Vierailija
16/19 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimien kehitys menee koko ajan eteenpäin. Miksi joku vapaaehtoisesti haluaisi ostaa vuosia vanhan puhelimen jossa päivitykset joko hidastaa tai loppuu (molemmissa android ja ios). Aplla ollut entinen puhelin melkein kuusi vuotta, joten vanhan puhelimen ostaessa jotuisi heti vaihtamaan sen toiseen vanhaan ja taas toiseen. Köyhällä kun ei ole varaa ostaa halpaa. Laita vaan heti uudempi malli ja pärjäät sillä sen toiset 6 vuotta.

Vierailija
17/19 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin IPhone 7 kaksi viikkoa sitten. Menin kauppaan ja sanoin kriteerini: alle 500€, vähintään kohtalainen kamera, pienempi kuin edellinen Huawei ja taviksen taviskäyttöön sopiva puhelin, joka toimii n. 3 vuotta (tuossa ajassa onnistun yleensä kolhimaan puhelimeni sen verran huonoon kuntoon, että se on vaihdettava). Vaihtoehtoja ei juurikaan ollut, sillä 3 ekasta kriteereistä en suostunut luopumaan. Olen ollut tyytyväinen. Toki 8, X tai ne uudet Ässät olisi olleet uudempia, mutten todellakaan maksa puhelimesta niin paljon kuin ne olisi maksaneet, vaikka varaa onkin. Olisin voinut ostaa vielä vanhemman ja halvemman mallin 6s (?), mutta niitä ei ollut heti saatavilla.

Vierailija
18/19 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin IPhone 7 kaksi viikkoa sitten. Menin kauppaan ja sanoin kriteerini: alle 500€, vähintään kohtalainen kamera, pienempi kuin edellinen Huawei ja taviksen taviskäyttöön sopiva puhelin, joka toimii n. 3 vuotta (tuossa ajassa onnistun yleensä kolhimaan puhelimeni sen verran huonoon kuntoon, että se on vaihdettava). Vaihtoehtoja ei juurikaan ollut, sillä 3 ekasta kriteereistä en suostunut luopumaan. Olen ollut tyytyväinen. Toki 8, X tai ne uudet Ässät olisi olleet uudempia, mutten todellakaan maksa puhelimesta niin paljon kuin ne olisi maksaneet, vaikka varaa onkin. Olisin voinut ostaa vielä vanhemman ja halvemman mallin 6s (?), mutta niitä ei ollut heti saatavilla.

Tämä! Jos ostaisin iphonen, ostaisin jonkun vanhemman mallin. Ihan järjen köyhyyttä laittaa tonni puhelimeen! En tosin ikinä ostaisi applea, tavallinen halpisandroid riittää mulle.

Vierailija
19/19 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata, aivan ikivanha!