Diplomi-insinöörin avovaimo- blogi
Olen aloittamassa blogia nimeltä diplomi-insinöörin avovaimo, aiheena kaikki elämän murheet ja ilot, pöydänkulmaan nojailua, kuvia päivän vaatteista ja tietenkin tuikkukipoista. Olen toki eronnut jo diplomi-insinööristäni mutta nimi kuulostaa paremmalta kuin diplomi-insinöörin entinen avovaimo. Aiotko lukea?
Kommentit (16)
Saattaisin lukea jos kirjoittaja asuu jossain eksoottisemmassa maassa kuin Suomessa.
Miksi erosit diplomi-insinööristä?
Di:n vaimona ei kiinnosta. Hyvä ystävättärenikin on di, tuskin häntäkään kiinnostaa.
Olisihan se ihan erilaista kuin Kalastajan (ex-)vaimona kirjoitella!
Olisi kiinnostavampaa jos olisit valelääkärin ex-vaimo, nykyinen haamuhoitaja 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina 'jonkun vaimo'? Vaimous elämän tarkoitus, ihan kuin ihminen itse ei olisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan vaimo oli kalastajan vaimo kun aloitti blogin. Ja elämä Norjassa kalastajan vaimona on vähän erilaista kuin Suomessa jonkun tavallisen diplomi-insinöörin vaimona, joten sinänsä nimessä oli pointti.
Itse olen diplomaatin vaimo ja asun sen takia nyt Suomen ulkopuolella, joten sinänsä uskon, että oma blogini aiheesta voisi olla monista kiinnostava. En sitä kuitenkaan tekisi, ihan jo sen takia, että en voisi kaikkein mielenkiintoisimmista jutuista kuitenkaan julkisesti kertoa. Mutta taas blogi opettajan/sairaanhoitajan/diplomi-insinöörin/mies/vaimo ei kiinnosta ketään nimenä.
Onko sulla muita meriittejä?
Tuollaisenaan kuullostaa yhtä kiintoisalta kuin kotipizzan mainos.
Postaukset olisi tyyliä mies oli tänäänkin töissä 10 tuntia.
t. DI:n ex-vaimo
Mäkin aina esittelen itseni joka paikassa dippainssin ex-vaimona. Joskus sitä vähän ihmetellään, mutta en välitä.
Neljäsosa suomalaismiehistä on dippainssejä. Huomattava osuus tohtoreita. Tekniikan alan väitöskirja kun on vaativuudeltaan samaa tasoa kuin muiden alojen gradut.
Eli keksi jotain omaperäisempää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit diplomi-insinööristä?
tylsiä omahyväisiä tyyppejä.
Luulevat että koko maailma pyörii tekniikan ympärillä.
Esittävät tietävänsä kaiken.
Sosiaaliset kyvyt heikot.
Huumorintaju: nauravat omille velipuolikuusta kopioiduille vakiovitseilleen.
Arkijärki puuttuu.
En pystyisi lukemaan, jos nimessä olisi tuollainen ristiriita.