Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 47 v ja miehet joihin olen tutustunut pitävät minua lisääntymisikäisenä naisena!

Vierailija
21.11.2018 |

Olen saanut kuulla, että ehtisin vielä saamaan lapsia! Ihmettelen suuresti. Minulla ei ole ollut vaihdevuosioireita, mutta enpä kyllä alkaisi enää tässä iässä lapsia tekemään. Olen vastannut, että lapset on onneksi jo tehty, enkä aio lisää yrittää.

Olen suojannut ihoni hyvin auringolta koko ikäni, hiukset ovat pitkät, luonnonväriset, eivät harmaantuneet, hymyilen ja olen normaalipainoinen. Tiedän, että jotkut naiset nyt näyttävät ikäistään vanhemmilta, mutta väitän, että paitsi edellä olevat seikat, niin yhtenä syynä miesten uskomukseen nuoruudestani on positiivinen elämänasenteeni, jota harvemmin on ikäisilläni naisilla. Minua ihailevat miehet ovat noin ikäisiäni. On nuorempiakin miehiä, oma miehenikin ja lasteni isä on minua nuorempi, mutta enimmäkseen kyllä kommunikoin ikäisteni miesten kanssa.

Olen naisena vähän sellainen klassikko. Meikkaan vain vähän ja en välitä muodista, mutta luonnehtivat ulkonäköäni nuorekkaaksi ja raikkaaksi. Käytän paljon farkkuja. Kuulin, että ikäiseni naiset pukeutuisivat jotenkin eri tavalla. Itse olen aina pukeutunut samalla tavalla.

Muita ei tarkoituksllisesti puumia? Onko kivaa, kun ei paljon huomaa, että vanhenee? Olen elämänhaluinen. Aion säilyä varsin nuorekkaana seuraavat 20 vuotta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 28 vuotiaana. Mies oli 23 v, juuri yliopistosta valmistunut, ekassa työpaikassaan, kun tuli isäksi. Olin päättänyt, että en ota yli 5 v itseäni vanhempaa miestä ja päädyin saman verran nuorempaan.

ap

Vierailija
2/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri viisikymmentä. Kommentoin asiaa eräässä tuntemattomassa naisseurueessa ja kaikki olivat hyvin hämmentyneitä. Poikaystäväni on 39. Hän ei tajunnut ollenkaan tavatessamme, että olen niin paljon vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisethan ovat huomattavasti ikäistään nuoremman näköisiä ja osa tosiaan kuvittelee aloittavansa normaalin lspsiperhearjen nelivitosena tai myöhemmin. Kuukautisetkin kestävät monilla naisilla omien puheidensa mikaan ainakin kuusikymppiseksi ja lehdet vielä hehkuttavat vanhoina lapsia tehneitä, varsinkin naisia. Vanha isä sen sijaan näyttää nykyään olevan ongelma.

Vierailija
4/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47 v myös ja käytän jo hormonihoitoa vaihdevuosiin. Minua luulevat lisääntymisikäiseksi vanhemmat naiset! Hämmästyttävän usein udellaan, että milloinkas aion hankkia vauvan ja onko kova vauvakuume. Kun mahani pömpötti, niin sain vanhemmilta naisilta vauvaonnitteluita. Menin naimisiin vuosi sitten ja silloin tuli onnitteluita perheenperustamisen johdosta ja että koska saisi odottaa uusia perheenjäseniä. Kaksi vuotta sitten, kun en juonut alkoholia illallisilla, niin eläkkeellä olevat tädit alkoivat suureen ääneen arvuutella, että olisin raskaana. Ihan käsittämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi