Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies tienaa vähemmän

realismia
21.11.2018 |

Jos nainen tienaa enemmän kuin mies niin saa kyllä mies piikittelyä silloin tällöin osakseen. Sopivan tilaisuuden tullen tulee aina pieni kuitti miehelle että kun tienaakin niin vähän.

Se alkaa ajan mittaan ns. syömään miestä. Pitkin linjaa jatkuvaa nakertamista harva mies jaksaa murtumatta ja muuttumatta vässykäksi betaksi jota nainen ei enää arvosta tai kunnioita. Siitä suuret eroprosentit suhteissa joissa nainen tienaa paremmin ja on korkeammin koulutettu. Kun nainen on tullut tilanteeseen jossa sisimmässään tuntee että mies on turha ja luuseri niin onnen aika on ohi. Nainen kokee menevänsä hukkaan ja tuhlaavansa aikaansa.

Nainen ei todellisuudessa pitemmän päälle kunnioita miestä joka tienaa vähemmän. Korulauseissa kylläkin. Korulauseet ja vakuuttelut ovat ihania. Jonkin aikaa saattaa mennä jos mies on sosiaalisissa ympyröissä arvostettu ja ihailtu rockstara tms. joka ei vain vielä ole lyönyt läpi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi herättäisi paljon positiivisempaa kaikupohjaa, jos se olisi rehellisesti minä-muodossa. Korjaan sen puolestasi:

"Naiseni tienaa enemmän kuin minä ja saan siksi piikittelyä osakseni. Sopivan tilaisuuden tullen tulee aina kuittia, että "kun tienaatkin niin vähän". Se on alkanut syödä minua. En kohta jaksa murtumatta ja muuttumatta vässykäksi betaksi, jota naiseni ei enää arvosta tai kunnioita. Pelkään, että tämä johtaa eroon.

Naiseni ei todellisuudessa kunnioita minua, koska tienaan vähemmän."

Noin, ole hyvä.

Itse en edes tiedä, paljonko puolisoni tienaa. Yhteiselle tilille laitamme saman summan kuukausittain yhteisiin kuluihin ja muu ei minulle edes kuulu.

Vierailija
2/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan piikitellyt enkä tule piikittelemään. Sen sijaan jätin miehen, jolle korkea palkkani oli kova paikka. Aina sain kuittia työstäni ja palkastani. Ei sitä jaksanut kuunnella pitemmän päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu nyt 20 vuotta yhdessä, ja mun vaimolla on noin 500 euroa suurempi palkka. On ollut enemmänkin joskus. Nykyään molemmat olemme melko hyvätuloisia (4k+). Vaimo on ahkerampi ja koulutetumpi, joten vähintään tuon verran ansaitseekin enemmän. Asiasta puhutaan meillä kuin normaalista asiasta.

En todellakaan ole mikään poikamiestarinoiden alfauros, vaan lyhyt ja nörtähtävä. Pidän menestynyttä puolisoani enemmänkin ylpeyden aiheena kuin uhkana tai häpeänä.

Onko tästä jotain tilastoa? Oma näppituntumani nimittäin on, että tällaiset parisuhteet kestävät jopa paremmin. Ehkä siksi kun enemmän tienaavan on vaikeampi eristyä perheen puuhista. Tunnen monia pareja joilla rouva tienaa vielä huomattavasti enemmän.

Vierailija
4/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestisi herättäisi paljon positiivisempaa kaikupohjaa, jos se olisi rehellisesti minä-muodossa. Korjaan sen puolestasi:

"Naiseni tienaa enemmän kuin minä ja saan siksi piikittelyä osakseni. Sopivan tilaisuuden tullen tulee aina kuittia, että "kun tienaatkin niin vähän". Se on alkanut syödä minua. En kohta jaksa murtumatta ja muuttumatta vässykäksi betaksi, jota naiseni ei enää arvosta tai kunnioita. Pelkään, että tämä johtaa eroon.

Naiseni ei todellisuudessa kunnioita minua, koska tienaan vähemmän."

Noin, ole hyvä.

Itse en edes tiedä, paljonko puolisoni tienaa. Yhteiselle tilille laitamme saman summan kuukausittain yhteisiin kuluihin ja muu ei minulle edes kuulu.

Nokkelasti kirjoitettu, kiitos.

Totuuden nimissä on sanottava että ansioni hieman suuremmat kuin puolisollani. Jaamme menot, ilot, huolet ja kotityöt mahdollisimman tasan. Minua ei haittaisi jos hän tienaisi enemmän. Kaikkien kohdalla asiat kuitenkaan eivät ole näin. Monia naisia harmittaa kun mies tienaa vähemmän. Oletko eri mieltä?

-ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi