Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän Jeesus palatessaan sanoo niille vanhemmille

Vierailija
21.11.2018 |

jotka eivät ole antaneet lastensa kuulla hänestä ( esim estäneet päiväkodissa ja koulussa kirkkoon liittyvät tapahtumat ja uskontotunnit)? Eli eivät ole noudattaneet tätä "sallikaa lasten tulla tyköni, älkää estäkö heitä"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me "ollaan jumalan lapsia", tuskin tarkoittaa vain taaperoita...

Jumala antoi myös vapaan tahdon, lapsi päättäköön itse kun on kyllin kypsä siihen (eikä aivopesty millään helkatti-pelotteluilla).

Vierailija
2/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia. Nyt tuosta pelosta, että spagettihirviö onkin totta, alan heti palvoa sitä maahan asti kumarrellen viisi kertaa päivässä. Eiku... ei, isla.ilainen usko ei ole samalla lailla epäloogista paskaa kuin kristinusko. Paskaa, muttei epäloogista paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kuolleet satuolennot nyt yleensä sanoo? Ai niin, ei mitään.

Vierailija
4/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua peloteltiin helvetillä lapsena ja itkua tuhertaen luin iltarukousta yrittäen muistaa jokaista läheistä, ja podin unohtuiko joku ja joutuuko kadotukseen siksi... ei ollut kivaa. Uskonnosta lapselle kertomisessa kuuluisi käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä.

Vierailija
5/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai vahingonilostaan orgasmin. Ajattelee olevansa Hyvien ja Pelastuneiden joukossa. Entäs ap, jos toi sun satusi ei pidäkään paikkansa? Kyllä mahtaisi vituttaa, jos kuoltuasi huomaisitkin kolkuttelevasi jonkin toisen uskonnon taivaalla turhaan porttia.

Vierailija
6/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua peloteltiin helvetillä lapsena ja itkua tuhertaen luin iltarukousta yrittäen muistaa jokaista läheistä, ja podin unohtuiko joku ja joutuuko kadotukseen siksi... ei ollut kivaa. Uskonnosta lapselle kertomisessa kuuluisi käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä.

Älä nyt, ap:n jumala on todella armollinen ja rakastava jumala, ei yhtään kohtuuton ja kostonhimoinen (vaikka ap itse näyttäisikin mielellään pitkää nenää Jeesuksen selän takaa)...

Vierailija
7/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi aika kamalaa että lapsi temmattaisiin taivaaseen mutta itse jäät ateistina maan päälle?

Vierailija
8/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti katsoo heitä rakastaen ja armahtavasti. Mitä sanoo, en tiedä.

Vierailija
9/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ku Jeesus tulee niin mä veikkaan et sillä on vihreä pää, siniset kädet ja violetit jalat, kainalossa sillä ei ole karvoja ihan vaan ateistejen kiusax, mutta en sano joota enkä jeetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme