Naisettomat, miten jaksatte elämää?
Miten saatte pidettyä nupin kasassa? Onko mitään toivoa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäpä tässä. Ikää on jo sen verran, ettei enää viitsi kauheasti stressata näistä asioista. Fantisointi ja masturbointi silloin tällöin, siinäpä se. Minulla on ystävinä naisia, mutta kukaan ei koskaan ole ollut lähelläkään mitään sen syvällisempää suhteeseen ryhtymistä kanssani. Tähän on jo niin tottunut, ettei asia enää juurikaan ahdista. Toista se oli vielä esim. kymmenen vuotta sitten.
Kuinka vanha olet? Missä iässä kävit läpi sen vaiheen, jossa tajusit jääväsi yksin?
Olen 50-vuotias. Se on selvinnyt pikku hiljaa. En osaa tarkasti sanoa, milloin asia olisi varsinaisesti selvinnyt. On teoriassa – äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä – mahdollista, että joku nainen ryhtyy kanssani muuhunkin kuin kaveriksi ennen kuin lähden tästä maailmasta. Ei siitä kuitenkaan kannata enää stressata, vaikka välillä asia mielessä vielä pyöriikin. Kunhan yrittää elää ja tehdä hyviä asioita, joista pitää.
Omalla kohdallani sanoisin, että pahin vaihe oli siinä 20-25v. Tuossa iässä ainakin itsellä oli kovimmillaan se tyttiksen ja parisuhteen kaipuu, mutta epäonnistumisten kautta se totuus on pikkuhiljaa valjennut, ettei se parisuhde ole kaikille tarkoitettu. Ja ne jotka väittää, että voihan vielä vanhemmallakin iällä löytää jonkun - itse en oikein usko, koska tähän yksinoloon painautuu vuosi vuodelta syvemmälle ja saa nainen olla aikamoinen arkeologi että saa kaivettua meikäläisen sieltä vielä ylös. Tässä jossainmäärin pitää paikkansa se sanonta, ettei vanha koira opi uusia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos oikein hyvin. Kyllä sen verran täytyy kyetä ja pystyä arvostamaan itseä, ettei jätä oman elonsa mielekyyttä riippumaan pelkästään kenestäkään toisesta; semminkin kun on muutoin voinut pysyä verraten terveenä ja hyväkuntoisena. - Kuka edes haluaisi kumppanikseen takiaisen? - Minusta ainakin olisi kovin kuluttavaa olla yksin toisella Se koko maailma ja elämän täyttymyksen mahdollistaja, jota ilman kaikki muu olisi vain turhaa ja täysin arvotonta.
Sinulla on outo päähänpinttymä. Etäsuhteet ovat yleisiä ja toimivat hienosti. Vain epävarmimmat naiset ovat takiaisia. Taidat itse olla niin nössö, ettet kestä ajatusta omillaan toimeentulevasta, itsenäisestä naisesta, joka ei halua sinua nurkkiinsa loisimaan, mutta jolle voisit läheisyyden tarpeen ajoittaiseen tyydyttämiseen kelvata.
Kunhan olet terve ja muna toimii 👍
Sori, mutta nyt en ihan tajunnut, mitä tarkoitit oudolla päähänpinttymälläni(?) Kun minulle syntyi mielikuva, että tarkoitit jotain muuta kuin, kenties liiallista (ja mahd. häiritsevääkin) tapaani käyttää ajatusviivaa. Viimeksi mainittu tapa taas juontaa osaksi siitä, että näin saan oman tekstini paremmn hahmotettavaksi itselleni verraten pienellä näyttöpäätteellä luettavaksi; olisi kätevämpää kirjoittaa tavanomaisella läppärillläkin, tai oikein perinteisellä pöytäkoneella.(..) Vaikka kyllä tämäkin tapa kirjoituskoneen voittanee. Ja ainakin apparaattini vie erittäin vähän tilaa ja on siksi kätevä näin matkalla ollessa. Pahoittelen eksyin vähän aiheesta.
Itse en ole koskaan ollut naisen kanssa ja olen yli 30 ja oikeastaan joka päivä on tyttöystävän ja parisuhteen kaipuu. Myös panetus on kova et melkeinpä joka päivä käsi käy.
Tässä on fiksu urho joka ei ole sattunut huomaamaan että onnellinen puoliso ei nalkuta! Eli ehkä voisi peiliin vilkaista isännät.
Jos mies pitää vaimoaan äidin korvikkeena = vaimo siivoo omat yhteisten lasten ja vitt* aikuisen miehen= lapsimiehen sotkut. Niin onko joku ihme että vit*ttaa?
Toinen yleinen on hellyys, niin se on sitä kun käsin koskettaa puolisoaan muualta kuin jalkohen välistä, tai tisuista. Se on koskettelua, ilman taka-ajatuksia seksistä, se ei haittaa jos hellyys johtaa seksiin , mutta se ei voi mennä niin että ainoa syy koskettaa on seksi.
Niin ja sitten se puhumattomuus, se ei ratkaise yhtään mitään, jos kaiken lakaisee maton alle seuraa lopulta ero, koska ongelmat paisuu sillä tavalla, ja toisella tai molemmilla on pahaolla, ihan turhaan. Puhukaa!
opetelkaa tunnistamaan tunteet ja kertomaan niistä aidoista tunteista
Ja mies kuuntele! Jos emäntä tuntee itsensä synnytyksen jälkeen rumaksi kehu häntä, pikkuhiljaa se muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Helpommin, kuin ne, joilla kotona myrtynyt emäntä valmiina nalkuttamaan ja mököttämään.
Hyvin. Kaipaan kovasti naisen läheisyyttä ja haluaisin myös seksiä mutta libidoni on onneksi sen verran matala että pystyn helposti olemaan ilman.
t. biseksuaali nainen
Vierailija kirjoitti:
Käyn puolen vuoden välein maksullisissa, muun ajan keskityn omiin harrastuksiin. Tullut jo hyväksyttyä sen tosiasian että lapsuuden traumat väkivaltaisessa perheessä on tehnyt aikuisiän perheen perustamisesta käytännössä mahdotonta. Yksin erakkona asuminen tuntuu turvalliselta.
Mä en ymmärrä miehiä jotka ryhtyy parisuhteeseen muttei kuitenkaan ole valmiita tekee suhteen eteen mitään. Miksi? Kuvitteleeko miehet tosiaan että jos nainen kaipaa kunnon seksiä, kaipaa sitä että tuntee itsensä naiseksi, haluaa olla haluttu, riittävä ja rakastettu. Kertoo tarvitsevansa hellyyttä ja intohimoa ja että ei jaka/halua olla mikään piika. Niin kuvitteleeko miehet todella että nainen on onnellinen , kunhan äijä on kotona ja makaa sohvalla 🤔😂 no ei todellakaan ole
Sit mies lähtee kun eihän hän ole "tehnyt mitään" , well that's the point 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäpä tässä. Ikää on jo sen verran, ettei enää viitsi kauheasti stressata näistä asioista. Fantisointi ja masturbointi silloin tällöin, siinäpä se. Minulla on ystävinä naisia, mutta kukaan ei koskaan ole ollut lähelläkään mitään sen syvällisempää suhteeseen ryhtymistä kanssani. Tähän on jo niin tottunut, ettei asia enää juurikaan ahdista. Toista se oli vielä esim. kymmenen vuotta sitten.
Kuinka vanha olet? Missä iässä kävit läpi sen vaiheen, jossa tajusit jääväsi yksin?
Taisin olla juuri 50v täyttänyt
Vierailija kirjoitti:
No kiitos ihan hyvin: Tuon maahan seksinukkeja. Välillä saa myös ehtaa tavaraa kun busineksen ympärillä pyörii paljon nuoria tyttöjä.
Eipä silti: Nuket ovat parempia. Siitä ostamaan omalle ukolle pukinkonttiin !
Nyt pitäisi valita omalle heilalle täksi illaksi karvojen väri. Voi elämää.
Erinomaisesti.
Kun vertaan aikoihin jolloin olin liitossa jonkun kansa, niin nyt vasta elän ja rehellisesti nautin elämästäni; ei ole kukaan kertomassa mitä HÄN haluaa ja mitä ME tulemme tekemään silloin ja silloin + ei tarvitse katsella naamaa norsunvitulla ja kuunnella minä, minä, minä ja mutta kun minä....
Käyn noin kolme kertaa viikossa huorissa ja nussin kauniiden naisten kanssa eikä tarvitse panna aina samaa vanhentuvaa ja kieroa akkaa toista kertaa.
Menen kaljalle koska itseäni huvittaa, harrastan sitä mitä milloinkin sattuu kiinnostamaan, reissailen minne huvittaa.
Tänään elän siis itselleni enkä jollekin ãmmãlle hänen oikuilujensa ja kieroilujensa mukaan.
Ihan hyvin. Ei se elin nyt niin tärkeä ole.
Kyllä niitä on naisiakin pilvin pimein jotka jossain määrin kärsii miehettömyydestä, mutta miten tuntuu että miehet valittaa asiasta jotenkin niin eri tavalla? Naiset kärsii miehettömyydestä, mutta samalla elävät elämäänsä, käyvät töissä ja harrastavat, ei se miehettömyys ole muuta kuin sitä että olisi kiva että olisi puoliso jonka kanssa jakaa elämä, ja ehkä perustaa perhe.
Miehet täällä valittavat naisettomuuttaan kuten se olisi ainoa asia elämässä, ja tulee tunne että sillä naisellakaan ei ole väliä minkälainen kunhan se olisi olemassa niin elämä olisi pelastettu, eikä edes puhuta parisuhteesta, kumppanuudesta tai rakkaudesta, onko se nainen vain ja ainoastaan sitä seksiä varten? Pakottava tarve "saada nainen" tulee munista, ei sydämestä. Kertokaa naisettomat miehet, mihin te sitä naista oikein haluatte elämässänne, ja minkälainen puoliso sinä olisit naiselle?
Paremmin kuin että saman katon alla olisi nainen.
Riittää ku kerran kuussa saa pillua, niin se pitää molemmat päät kasassa.
M44
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet aina katkeroitui ja taantuu marttyyriks sinkkuuttaan. Naisilla tuntuu kuitenki sinkkuna menevän silti ihan hyvin. Kuitenki naiset haluaa aina enemmän, kuin miehet. Mikä tässä ei mätsää?😂😂
No mitäs luulisit, miehillä on ne kassit jotka ajan mittaan täyttyy ja onhan se surku kun niitä ei pääse säännöllisesti tyhjentelemään muualle kuin omaan käteen.
Olisi ihanaa, kun joku nainen huolehtisi kissoista, siivoaisi, tiskaisi ja kävisi kaupassa. Huolehtisi laskujen maksamisesta ja pyykkäämisestä.
Voisin kaikessa rauhassa keskittyä lukemiseen ja ulkoiluun.
N
Vierailija kirjoitti:
Käyn välillä nuuhkaisemassa kalatiskillä ikävissäni.
Arvostan.
Hieno mies.
Pyyhkii samaan nessuun smäftit ja kyyneleet.
Olet veli idolini.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommin, kuin ne, joilla kotona myrtynyt emäntä valmiina nalkuttamaan ja mököttämään.
Suojareaktioita on niin monenlaisia 😂😂😂😂😂
Ai onks sulla suojaerektio?
Eipä meillä k (kiltti) -miehillä juuri ole oikeutta rakkauteen. :(
Sinulla on outo päähänpinttymä. Etäsuhteet ovat yleisiä ja toimivat hienosti. Vain epävarmimmat naiset ovat takiaisia. Taidat itse olla niin nössö, ettet kestä ajatusta omillaan toimeentulevasta, itsenäisestä naisesta, joka ei halua sinua nurkkiinsa loisimaan, mutta jolle voisit läheisyyden tarpeen ajoittaiseen tyydyttämiseen kelvata.
Kunhan olet terve ja muna toimii 👍