Lue keskustelun säännöt.
Tammenterhojen keskiviikko:)
10.05.2006 |
Huomenta vaan kaikille!
Mä ajattelin aloittaa uuden pinon ku toi edellinen oli jo niin pitkä.
Omanapa; Nukuin todella huonosti koko yön ja sit heräsin ennen kuutta ku mies lähti töihin vaikka oisin saanu itse nukkua vielä pari tuntia sillä menen vasta iltavuoroon.
Nyt on ilmaantunu sellasta menkkamaista kipua alavatsaan...oikein pelotti ku illalla ja nyt aamulla särki että mitähän tästä nyt seuraa....mutta kun luin tota meidän edellistä pinoa niin huomasin että muillakin on vissiin samakaltaisia oireita...?
Ihana aina herätä aamulla uuteen päivään ja huomata että kyllä se maha-asukki siellä edelleen on:)
Mukavaa päivää kaikille!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle sanottiin Femedasta, ettei kannata mennä ultraan ennen kuin on seitsemän viikkoa täynnä. Eli siis rv7+0. Mulla on kuitenkin neuvola rv7+2, että tuskin heti sen jälkeen paukkaan ultraan yksityiselle..
Nyt on tälläkin odottajalla vatsassa myllerrystä. En voi vieläkään sanoa että oksettaisi, mutta tuntuu kuin koko vatsalaukku olisi muuttunut karuselliksi. Ihan niinkuin olisi sellainen pikku krapula koko ajan, että tekee vaan mieli maata, ja vähän kuvottaa seisaallaan ollessa. Toivotaan, että etominen jääkin tälle tasolle. En kestä ajatusta monen viikon oksenteluputkesta!
Nyt nukkumaan..
Kandi 6+4