Näin kaupungilla naisen, jolla olohousut pilasivat muuten kauniin kokonaisuuden!
Nuori nainen, hoikka, kauniit kasvot, pitkät kauniit hiukset. Vaatevalinnatkin pääosin ihan tyylikkäitä ja nättejä... mutta... MUTTA... ne olohousut... NE OLOHOUSUT... voi miksi, miksi, MIKSI piti muuten niin upea kokonaisuus pilata olohousuilla? Alkoi väkisinkin surettamaan tuon naisen puolesta. Olohousujen vuoksi menee varmasti monia mielenkiintoisia miehiä sivu suun.
Olohousut eivät kertakaikkiaan kuulu asuvalikoimaan, kun ollaan julkisilla paikoilla!
Kommentit (22)
Samaa mieltä. Naiset ei tiedä nykypäivänä miten saavat pukeutua.
Jos se tykkäs pukeutua olohousuihin?
Olohousuhullu on saapunut meitä ilahduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö salainen sola?
No sepä se, kun ei näy. Olohousujen sijaan naisten pitäisi käyttää wet-look-legginssejä, mitkä paljastavat kamelinvarpaan. 😍
Voi kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun taas löytyi tollainen typykkä joka ei ymmärrä että nainenhan liikkuu ulkona vain ja ainoastaan miehiä metsästämässä.
Mä olen nähnyt miehillä oluthousut. Niiden reunan yli roikkuu olutmaha.
Kyllä niin itkettää. Oluthousut ja olutmaha pilaa koko katunäkymän.
Olet niin mielikuvitukseton, että kopioit Pirkko Arstilaa, häpeä
Olen ihmetellyt joka talvi näitä olohousuihin pukeutuvia kaupungilla. Siis ihan totta...
Paljaat nilkat ja kesätossut pakkasilla on toinen samanlainen idiotismi.
Ehkä hän ei ollut miehiä metsästämässä. Hänellä saattaa olla jo mies kotona, tai nainen, tai muuten vain ei ole ajankohtaista se miehen hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei ollut miehiä metsästämässä. Hänellä saattaa olla jo mies kotona, tai nainen, tai muuten vain ei ole ajankohtaista se miehen hankinta.
Tai sitten hänellä ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa oikeita ulkohousuja pohjolan kylmyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, mitenhän se nainen ei nyt ymmärtänyt että hänen tehtävänsä on miellyttää koko ajan tuntemattomia miehiä.
Mitä miesten miellyttäminen tähän liittyy? Naisen vääränlaiseen pukeutumiseen?
menee varmasti monia mielenkiintoisia miehiä sivu suun...sehän elämän itsetarkoitus onkin, saada mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten hänellä ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa oikeita ulkohousuja pohjolan kylmyyteen.
Niin, tai ehkä hän ei koe tarvitsevansa ulkohousuja vielä näin lämpimässä kelissä/kävi autolla kaupungilla jolloin niitä ulkohousuja ei tarvitse pahimmillakaan pakkasilla.
Hän on kipee ja kävi apteekisa ostamassa lääkettä tai nouti lapselleen kuumemittarin. Hei kamoon, ei ole sinua varten pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, mitenhän se nainen ei nyt ymmärtänyt että hänen tehtävänsä on miellyttää koko ajan tuntemattomia miehiä.
Mitä miesten miellyttäminen tähän liittyy? Naisen vääränlaiseen pukeutumiseen?
Apn mielestä mielenkiintoiset miehet menee tältä naiselta olohousujen takia sivu suun? Näin hän väittää aloituksessa.