Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mummoni muistaa minut vaikka on demontoitunut?

Vierailija
20.11.2018 |

Mummoni joutui hoitokotiin muistisairauden vuoksi, ollaan oltu aina tosi läheisiä mutta sairauden edetessä mummoni muuttui aika kireäksi ja välimme olivat poikki jonkin aikaa. Olen käynyt mummoa tapaamassa ja hän muistaa aina minut mutta ei muita, edes isääni joka on siis ollut hänelle läheinen poika. Kun soittelelemme hän tietää heti äänestä kuka soittaa vaikka en edes sanoisi nimeäni heti.Mummoni muistaa kaikki vaatteet jotka hän on minulle ommellut ja koot ja kaikki.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot on pahoja ja ilkeitä, Demontoituessaan... hrrr...

Aika ilkeä on tuo viestisikin. Onko sinulla mitään omakohtaista kokemusta läheisesi dementoitumisesta?

Vierailija
22/23 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ensimmäinen lapsenlapsi. Jos isäni on käynyt tapaamassa, sanoo, että joku mies kävi mutta ei muista mitään muuta yhteyttä häneen.Mummolla olisi jotenkin hirveästi kerrottavaa minulle mutta hän ei saa jotenkin puhuttua niitä.

Ap

Isoäitini ei muistanut lapsiaan eikä niiden lukumäärää, mutta minut muisti ainakin hetken verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot on pahoja ja ilkeitä, Demontoituessaan... hrrr...

Aika ilkeä on tuo viestisikin. Onko sinulla mitään omakohtaista kokemusta läheisesi dementoitumisesta?

Oivoi, huti meni että heilahti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä