Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen plussat ja miinukset miehen näkökulmasta

Vierailija
20.11.2018 |

Plussaa:
-säännöllistä seksiä
-asuntosi on siistimpi
-syöt monipuolisemmin ja yleisesti paremmin
-pääset joihinkin piireihin helpommin koska olet parisuhteessa

Miinusta:
-vapaus mennä ja tulla kodista rajoittuu
-ruokaan yms alkaa menemään enemmän rahaa
-"omasta ajasta" joutuu jatkuvasti tekemään kompromisseja
-vapaus käyttää ansaitsemaasi rahaa rajoittuu

Tuossa noita aluksi. Tuleeko muita mieleen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ Ei tarvitse mennä erikseen teatteriin kun kotona pyörii non-stoppina alati tyylilajia vaihtava interaktiivinen näytelmä. Välillä tulee draamaa ja seuraavassa hetkessä tragediaa ja kohta komediaa.

Toihan on lapsiperhe.

Vierailija
22/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow kukaan ei ole vielä maininnut:

- jäkätys.

Pisteet siitä teille, miehet!

- N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan tuossa joku kertoi omin korvin kuulleensa, eihän se silloin ole urbaanilegendaa.

Eihän kertonut vaan kertoi kaverinsa kuulleen. Kyseessä on siis toisen käden (=epäluotettava) tietoa.

Vierailija
24/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan tuossa joku kertoi omin korvin kuulleensa, eihän se silloin ole urbaanilegendaa.

Eihän kertonut vaan kertoi kaverinsa kuulleen. Kyseessä on siis toisen käden (=epäluotettava) tietoa.

Joten tästä teemme päätelmän ettei väite voi koskaan missään milloinkaan pitää paikkaansa. Selvä homma. Jatkakaa.

Vierailija
25/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 17. Kaverini ei kuullut keneltäkään, vaan kyseessä oli kaverini mies. Kaverini kertoi minulle, itse asiassa soitti ja sanoi "no nyt mä perkele tiiän miksi musta tuntu että kaikki Miehen kaverit vihaa mua" - oli siis useampaan kertaan väittänyt että kaverini on joku hullu takertuja ja haluaa vain istua sohvalla halimassa. 

Vierailija
26/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- löysä pillu

- kälättää

- hirveen näköinen

- kaverit pelkää sitä

- haisee

- pieree

- lihoo

- tuhlaa

- haukkuu

- itkee koko ajan

ootkohan ihan oikean kumppanin kanssa yhteen päätynyt?

Vierailija
27/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap selittää miksi omassa parisuhteessa vapautesi käyttää ansaitsemiasi rahoja pienenee?

Vierailija
28/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies käyttää mua tekosyynä olla menemättä kavereiden kanssa "rymyämään"... sain tietää siitä kun miehen kaveri vastasi meidän hääkutsuun, ettei ole tulossa koska ei usko että liitto tälläisen pirttihirmun kanssa kestää. Tulee kuulemma sitten seuraaviin häihin kun mies löytää paremman. Oli miehelläkin selittämistä.

Mies ei siis kehtaa sanoa kavereilleen että viihtyy paremmin kotona. Saisi mennä ja välillä pakotankin menemään että saisin olla hetken yksin :D

Vierailija
29/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis ITSE OLEN MIES, mutta mua jotenkin häiritsee nämä "saa säännöllistä seksiä" jutut. Ihan oikeasti! Se että kun olet ollut saman naisen kanssa, niin se perinteinen perjantaiseksi ei ole mitään missä fanfaarit soi taustalla, ilotulitteet paukkuvat ja eye of the tiger soi Marshallin pa-kaiuttimista. Tämän takia miehellekin se kerran viikossa on enemmän kuin jees ja se ei ole "saamista". Se on yhtä lailla saamista kuin antamista. Välillä toista haluttaa enemmän kuin toista.

Se perinteinen perjantaiseksi ei ole mitään tuhmia lääkärileikkejä, eikä ketään vinssata lateksiasussa kattoon. Päinvastoin se on nopea mekaaninen suoritus tunteella höystettynä, että "hoidetaan tämä ja mennään katsomaan Netflixiä". Jos tuollaisesta asiasta puhuu pullistellen "saamisena", niin yhtä lailla sä "saat" säännöllisen lämpimän lounaan työpaikan lounasravintolassa työsuhde-etuna. Eli että kiva juttu kyllä, mutta ei tämä ole mitään "to die for".

Ja olisiko se seksielämä jollain muotoa parempi ilman parisuhdetta? Ei. Tai tuskin olisi. Nyt edes silloin tällöin, jossain etelän lomalla, sitä päästään oikeasti sfääreihin. Silloin sitä miettii, että vitsi kun rakastan tuota ihmistä ja se todella tietää mistä tykkään. 

Säännöllisen seksin mainostaminen jonain isonakin plussana on kuitenkin pelkkä huijaus. 

Vierailija
30/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä; ei meillä k-miehillä ole oikeutta parisuhteeseen ja rakkauteen. :(

Vierailija
31/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow kukaan ei ole vielä maininnut:

- jäkätys.

Pisteet siitä teille, miehet!

- N40

Muistakaakin olla jättämättä, tämä ei tarkoita että se ei kävisi hermoille.

Vierailija
32/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- itkee liikaa

- pitää ilmottaa menoista

- pitää siivota paljon

- pitää näyttää ulkopuolelle hyvältä

- naputusta pitää kuunnella asioista, jotka ei kiinnosta

+seksiä saa säännöllisesti ja vähällä vaivalla

Sitä aina miettii, että koska viitsii sitoutua suhteeseen. Yleensä tapaillaan aikansa ja vaihdan naista, jos toinen alkaa puhumaan sitoutumisesta. Sitoudun, jos suhteessa on sellainen nainen, joka antaa jotain erityistä.

Vierailija
33/33 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen *eppureikä on aina parempi kuin parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi