Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen plussat ja miinukset miehen näkökulmasta

Vierailija
20.11.2018 |

Plussaa:
-säännöllistä seksiä
-asuntosi on siistimpi
-syöt monipuolisemmin ja yleisesti paremmin
-pääset joihinkin piireihin helpommin koska olet parisuhteessa

Miinusta:
-vapaus mennä ja tulla kodista rajoittuu
-ruokaan yms alkaa menemään enemmän rahaa
-"omasta ajasta" joutuu jatkuvasti tekemään kompromisseja
-vapaus käyttää ansaitsemaasi rahaa rajoittuu

Tuossa noita aluksi. Tuleeko muita mieleen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ elät pidempään

Vierailija
2/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä säännöllisesti mutta harvoin.

Sitä ei poikamiehet tiedäkkään miten vähällä seksillä ukkomiehet tulee toimeen😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille voi jos mies ei halua kuin pari kolme kertaa viikossa. Koskaan en ole kieltäytynyt.

Vierailija
4/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat:

-seksi

-läheisyys

Miinukset:

-enemmän kotitöitä kuin sinkkuna

-kaikki pitää olla hienompaa ja näyttää ulospäin paremmalle

-omien menojen selittely

-rahaa menee enemmän ruokaan. Luomu ym.

Vierailija
5/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille voi jos mies ei halua kuin pari kolme kertaa viikossa. Koskaan en ole kieltäytynyt.

Mä olen väsyttänyt jo kaksi aviomiestä. Tällä toisella on tosin iän lisäksi sairaus vähentämässä haluja. >Sitä ensimmäistä ei vaan niin paljon huvittanut. 2-3 kertaa viikossa olen saanut suhteissa parin ekan vuoden aikana, muuten oma apu on se luotettavin apu.

Vierailija
6/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ kaksi työssäkäyvää ihmistä, tulee enemmän rahaa

+ tyttis rapsuttaa päätä

+ totta kai seksi

+ voi kysyä toisen ihmisen mielipidettä jostain vaikeasta päätöksestä

+ tykkää ajaa autoa, minä en

- hiuksia joka paikassa

- joskus tytön kaverit tulee käymään. äänekäs porukka

- en voi syödä pakastepitsaa joka päivä :( ehkä se on plussa.

Vierailija
7/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen näkökulmasta, anyone?

Vähän vaikeaa, elät vähemmän aikaa ja asunto on joka tapauksessa siisti...

Vierailija
8/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä vapaus liikkua oikeasti tarkoittaa? Ei meillä rajoiteta toisen menemistä. Toki jos toinen haluaa mennä vkl johonkin niin voi olla että on jokin este. Harvemmin kuitenkaan.

Rahaa menee ruokaan enempi, mutta onhan 2 maksajaa.

Pakolliset menot on maksettava, mutta muuten omalla rahalla voi ostaa mitä haluaa. Itsehän rahat on tienannut.

Vierailija
9/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ elät pidempään

Tämå oli hyvä. Itse lisäisin tämän:

Plussa tai miinus: Joudut/pääset käymään monenlaisessa paikassa johon et sinkkuna ikinä menisi (kulttuuritapahtumat, kahvilat, sukulaisvierailut)

Vierailija
10/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaveri on paras. Ei parisuhdeongelmia.

Vierailija
11/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+On joku jonka takia kotiinpääsyä odottaa

+Säännöllinen läheisyys (toivottavasti)

-Välillä täytyy tehdä omaan järkeen käymättömiä asioita säilyttääkseen edut

Vierailija
12/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Ei tarvitse mennä erikseen teatteriin kun kotona pyörii non-stoppina alati tyylilajia vaihtava interaktiivinen näytelmä. Välillä tulee draamaa ja seuraavassa hetkessä tragediaa ja kohta komediaa.

Vierailija
13/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaa:

-säännöllistä seksiä

-asuntosi on siistimpi

-syöt monipuolisemmin ja yleisesti paremmin

-pääset joihinkin piireihin helpommin koska olet parisuhteessa

Miinusta:

-vapaus mennä ja tulla kodista rajoittuu

-ruokaan yms alkaa menemään enemmän rahaa

-"omasta ajasta" joutuu jatkuvasti tekemään kompromisseja

-vapaus käyttää ansaitsemaasi rahaa rajoittuu

Tuossa noita aluksi. Tuleeko muita mieleen?

En taida ymmärtää noita miinuksia. Meillä on täysi vapaus käyttää ansaitsemiaan rahoja sen jälkeen, kun on laittanut sovitun summan yhteiselle tilille, jolta maksetaan asuminen, yhteinen ruoka ja yhteisen auton kulut. Yleensä toiselle kyllä kerrotaan jos joku isompi hankinta kiinnostaa, mutta lupaa ei tarvitse pyytää. Ruokaan menee kahdella ihmisellä vähemmän yhdessä kuin erikseen, kun voi hankkia isompia pakkauksia eikä sitä pilaannu niin helposti.

Vapaus mennä ja tulla on molemmilla. Omaa aikaa saa aina kun tarvitsee, miksi ei saisi? Kompromissejakaan ei ole pakko tehdä mutta en kyllä ymmärrä miksi joku haluaisi olla parisuhteessa ellei nimenomaan halua olla myös sen kumppaninsa kanssa.

Vierailija
14/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä vapaus liikkua oikeasti tarkoittaa? Ei meillä rajoiteta toisen menemistä. Toki jos toinen haluaa mennä vkl johonkin niin voi olla että on jokin este. Harvemmin kuitenkaan.

Pakolliset menot on maksettava, mutta muuten omalla rahalla voi ostaa mitä haluaa. Itsehän rahat on tienannut.

Minulla ja kaveripiirissäni jokainen nainen rajoittaa kieltämällä miehensä menoja, vaikka saavat itse mennä miten lystäävät. Taidat olla harvinainen nainen.

Vierailija
15/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja kaveripiirissäni jokainen nainen rajoittaa kieltämällä miehensä menoja, vaikka saavat itse mennä miten lystäävät. Taidat olla harvinainen nainen.

Miten kukaan edes voi rajoittaa toisen menoja? Mies nauraisi mut pihalle jos yrittäisin tuollaista. :D ja sama toisin päin. Kai nyt aikuiset ihmiset saavat tehdä omat suunnitelmansa.

ohis

Vierailija
16/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se sun kaveripiirin nainen on harvinainen, kävikö mielessä?

Olen kuullut että ei ole harvinaistakaan että mies käyttää tyttöystäväänsä/puolisoaan tekosyynä sille ettei lähde rymyämään miesporukassa jonnekin minne lie, vaan haluaa jäädä mieluummin kotiin. Säilyttää omat kasvonsa kavereiden edessä kun sanoo, ettei nainen päästä.

Vierailija
17/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että ei ole harvinaistakaan että mies käyttää tyttöystäväänsä/puolisoaan tekosyynä sille ettei lähde rymyämään miesporukassa jonnekin minne lie, vaan haluaa jäädä mieluummin kotiin. Säilyttää omat kasvonsa kavereiden edessä kun sanoo, ettei nainen päästä.

Hei mun kaverilla oli tuollainen mies! Ihan sairasta. Kerran mies varmaan luuli ettei kaveri kuule kun hän puhelimessa selitti ettei "emäntä" halua päästää. Myöhemmin selvisi että koko miehen ystäväporukka luuli että kaverini on joku kontrolloiva hullu. 

Vierailija
18/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustaako kukaan tehneensä tätä?

Vierailija
19/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustaako kukaan tehneensä tätä?

Ei.

(Koska tuo on naisten keksimä urbaanilegenda.)

Vierailija
20/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tuossa joku kertoi omin korvin kuulleensa, eihän se silloin ole urbaanilegendaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä