Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on estänyt jonkun, niin eikö tekstiviestitkään mene perille?

Vierailija
20.11.2018 |

Mitä estäminen käsittää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene.

Vierailija
2/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimessa tulee perille, mutta menee hiljaa kansioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estänyt missä ja miten? En ole kuullutkaan että tekstiviestien perilletulon voisi estää mitenkään.

Saanko kysyä ap että kuinka vanha olet?

Vierailija
4/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestit menee roskaposteihin.  

Vierailija
5/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos estät jonkun puhelinnumeron, niin eipä siitä numerosta mikään tule perille

Vierailija
6/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimessa ne menevät arkistoon, jossa voi halutessaan käydä ihailemassa kertynyttä roinaa.

Vierailija
7/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla estetyistä numeroista tulevat puhelut ja viestit menevät mustan listan arkistoon, josta ne voi käydä katsomassa jos haluaa. Puhelin ilmoittaa vain puhelun/viestien jälkeen, että kuinka monta niitä siellä on. Tuli tutustuttua toimintoon sen jälkeen, kun jätin luonnevikaisen miehen enkä tietenkään meinannut päästä hänestä eroon millään, häirintäviestejä pukkasi varsinkin öisin.

Vierailija
8/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan puhelimesta. Mun toisessa puhelimessa voi seuloa numeron, jolloin viestit menee seulottujen viestien listalle. Puhelimeen ne kuitenkin tallettuu. Toisessa puhelimessa taas numeron estäminen aikaansaa viestien tallentumisen roskapostiviesteihin.

Kummassakaan puhelimessa ei kuulu ääntä tällaisesta viestistä, mutta tuossa seulotut numerot -puhelimessa näyttöön syttyy valo, kun se ääneti ottaa vastaan seulotun viestin.

Vierailija
9/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tosiaan puhelimesta. Mun toisessa puhelimessa voi seuloa numeron, jolloin viestit menee seulottujen viestien listalle. Puhelimeen ne kuitenkin tallettuu. Toisessa puhelimessa taas numeron estäminen aikaansaa viestien tallentumisen roskapostiviesteihin.

Kummassakaan puhelimessa ei kuulu ääntä tällaisesta viestistä, mutta tuossa seulotut numerot -puhelimessa näyttöön syttyy valo, kun se ääneti ottaa vastaan seulotun viestin.

Näkeekö iphonesta estettyjen viestit jostain?

Vierailija
10/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki tarinakin, mikä tämän kysymyksen taakse kätkeytyy! 

Vierailija
11/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee mutta ilmoitusta niistä ei tule, menevät mustan listan kansioon. Ihan kuin puhelutkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi