Onko mielestäsi oikein jos gyne kommentoi karvoitusta?
Voisitko sinä lopettaa alapääsi sheivaamiswn jos gyne suosittelisi sitä, ehkä perustellen että tulee vähemmän vuotoa ja hiivatulehdusta. ?
Onko mielestäsi oikein gyneltä puuttua tällaiseen asiaan? Kommentoida ihmisten karvoitusta joka liittyy myös seksuaalisuuteen.
Kommentit (34)
Ihmehän olisi, jos ei puuttuisi tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä lopettaa alapääsi sheivaamiswn jos gyne suosittelisi sitä, ehkä perustellen että tulee vähemmän vuotoa ja hiivatulehdusta. ?
Onko mielestäsi oikein gyneltä puuttua tällaiseen asiaan? Kommentoida ihmisten karvoitusta joka liittyy myös seksuaalisuuteen.
Tietysti voisin. Alapään karvoitus ei minusta liity seksuaalisuuteen ja joka tapauksessa omaa seksuaalisuutta voi toteuttaa vain niissä mittapuissa, mitä terveys antaa myöten. Osalla ihmisistä karvoje sheivaaminen aiheuttaa tulehduksia, onhan ne karvat sinne alunperin tarkoitusta varten laitettu, typerä ihminen jos ei lääkäriä usko.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä niittää viidakkosi, jos gyne suosittelisi sitä,
ehkä perustellen että on kivempi kielellä lipsuttaa ja helpompi tutkia kun näkee mitä siellä oikein on ?
Onko mielestäsi oikein geneltä puuttua tällaiseen asiaan? Kommentoida toisen ulkonäköä,
joka liittyy myös seksuaalisuuteen...
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko se alapään ronkkiminen kuulu seksuaalisuuteen? Vai miksi käyt gynellä?
Whaaaat?
Kai se gyne voi kommentoida, mutta minulle karvoitus lisää hiivatulehdusta ja vuotoa, joten pidän sen minimaalisena. Ilmeisesti karvat sitovat kosteutta liikaa, eikä paikat pääse tuulettumaan. Lisäksi ne raapivat paikkoja inhottavasti.
Jos joku viihtyy karvojensa kanssa, pitäkööt ne.
Minulle gyne sanoi, että oho sullahan onkin täällä melkoinen rämemajava, vaikea jo saada suunnistettua työkalunsa oikeaan paikkaan. Sen koin loukkaavaksi. Ei ollut yhtään kiva tuon jälkeen siinä hänen edessään jalat levällään olla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle gyne sanoi, että oho sullahan onkin täällä melkoinen rämemajava, vaikea jo saada suunnistettua työkalunsa oikeaan paikkaan. Sen koin loukkaavaksi. Ei ollut yhtään kiva tuon jälkeen siinä hänen edessään jalat levällään olla.
Lisään vielä sen, että kaikenlainen alapään karvoituksen poistaminen aiheuttaa minulla vaikeasti paranevan tulehduksen. Siksi on erikoista, että gyne puhuu karvoituksesta loukkaavaan sävyyn.
Asun pienellä paikkakunnalla ja tuo gyne on tunnettu suorapuheisuudestaan. Olen miettinyt, että malttaakohan pitää omana tietonaan minkä näköisiä alapäitä työssään näkee.
Minulle taas ei suostunut kommentoimaan mitään vaikka pyysin arvostelemaan karvoitustani edes jollain asteikolla.
Itselle osui papa-gyneksi tosi asiallinen täti.
Olin juuri värjännyt alapään radan siniseksi ja sheivannut siistiksi (oli vähän tylsää enkä muistanut gyne-aikaa :D)
Täti puhui hiivatulehduksista ja sen verran kommentoi että kartoituksen ajelu edistää hiivan kasvua.
Toki saa kommentoida ja ohjata jos potilas tekee hallaa terveydelleen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä sen, että kaikenlainen alapään karvoituksen poistaminen aiheuttaa minulla vaikeasti paranevan tulehduksen. Siksi on erikoista, että gyne puhuu karvoituksesta loukkaavaan sävyyn.
Asun pienellä paikkakunnalla ja tuo gyne on tunnettu suorapuheisuudestaan. Olen miettinyt, että malttaakohan pitää omana tietonaan minkä näköisiä alapäitä työssään näkee.
Jos tämä on totta, niin kai teit valituksen ko. tyypistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin kai teit valituksen ko. tyypistä?
En tehnyt. Pienemmällä paikkakunnalla elämä on omanlaistaan kun melkein kaikki tuntee toisensa. Tuo gyne on tunnettu ronskeista puheistaan, pitkältä ajalta tällä kylällä. En ikinä ilkeäisi kirjoittaa tuota juttua paperille ja lähettää jonnekin, missä olisi todennäköisesti tuttuja ihmisiä asiaa selvittämässä. Parempi, että asia edes jää meidän kahden väliseksi.
On oikein, karvoituskin kuuluu alapäähän, eli myös gynen asia. Jos karvoitta oleminen edistää alapään terveyttä, niin toki sitä suositellaan.