Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi läheisyyttä ei voi olla ilman seksiä?!

Vierailija
20.11.2018 |

Ärsyttää. Jos haluan halata miestä, antaa pusun tai istua sohvalla kainaloon kun katsotaan leffaa, niin mies luulee sen tarkoittavan heti petipuuhia.
Mä haluan olla miestä lähellä päivittäin, mutta en harrastaa seksiä joka päivä. Joskus iskee halipula, ja olis ihan jees kun ne kädet ei valuis heti perseelle vaa pysyttäis siinä halauksessa!
Ei ne halut halaamalla lähde, mutta ei myöskään halipula seksillä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos keskustelisit asiasta miehen kanssa.

Vierailija
2/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on kova vietti sun kosketukselle. Ei siinä ole mitään pahaa:) Halailkaa seksin jälkeen, niin saat sinäkin tarvittavan määrän läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi olla päivää ilman, että samasta aiheesta avataan ketju.

Vierailija
4/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen. Hellyys puuttui suhteesta täysin. Lopulta alkoi inhottaa miehen kosketus, kun kosketus ei koskaan ollut mitään pyyteetöntä vaan mies oli aina koskettaessaan vain seksiä vailla. Multa loppui halut miestä kohtaan kokonaan.

Vierailija
5/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen miehen ongelma näköjään... Aina vain seksi mielessä. Mulla kans menee sitten ne seksihalutkin kun huomaa ettei mies kykene ajattelemaan muulla kuin munallaan. Haluaisin kans että voisi vain olla lähekkäin ilman että käsi KOURII rintoja tai takamusta. Pahimmillaan mies alkaa kouria myös alapäätäni. Vaikka olen sanonut asiasta hän unohtaa sen monesti. Pyysin ettei alapäähäni koskettaisi ennen kuin olen selvästi "sillä tuulella". Miten voi unohtaa tuollaisen asian?

Vierailija
6/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos keskustelisit asiasta miehen kanssa.

Ei, kyllä se asia täytyy ratkaista täällä.

Vierailija
7/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen miehen ongelma näköjään... Aina vain seksi mielessä. Mulla kans menee sitten ne seksihalutkin kun huomaa ettei mies kykene ajattelemaan muulla kuin munallaan. Haluaisin kans että voisi vain olla lähekkäin ilman että käsi KOURII rintoja tai takamusta. Pahimmillaan mies alkaa kouria myös alapäätäni. Vaikka olen sanonut asiasta hän unohtaa sen monesti. Pyysin ettei alapäähäni koskettaisi ennen kuin olen selvästi "sillä tuulella". Miten voi unohtaa tuollaisen asian?

Kuulostaa siltä että se on ongelma lähinnä naisilla. XD

Vierailija
8/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koe hellyyttä sinua kohtaan, pelkkää himoa.

Vierailija
9/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on kova vietti sun kosketukselle. Ei siinä ole mitään pahaa:) Halailkaa seksin jälkeen, niin saat sinäkin tarvittavan määrän läheisyyttä.

Tää ei oo sama asia. Minulla on muitakin tunteita jotka tarvitsevat tyydytystä ja seksi saattaa joskus häiritäkin sitä sen hetkistä fiilistä. Esimerkiksi toisen kainaloon käpertyminen päivän päätteeksi antaa turvallisen ja rauhallisen tunteen.

Vierailija
10/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Itse myös jo vuosia vältellyt miehen kosketusta ja läheisyyttä koska sen tarkoituksena on aina vain seksi. Inhottaa koko äijä.

Itkettänyt usein, koska olen täysin ilman läheisyyttä. Olen iät ajat pyytänyt, vaatinut, itkenyt aiheesta mutta mikään ei auta. Mies lähinnä ilmoittaa, että nyt haluttaa ja haarat auki äkkiä että se on mahdollisimman nopeasti ohi. Itse en edes muista milloin olisi haluttanut. Haluttaisi, jos saisi läheisyyttä, sillä lämpeäisi. Se alkaisi jo aamusta ja jatkuisi iltaan asti. Halailu, pussailu ja silittely aina välillä. Illalla voisi sitten haluttaa. Mutta ei. Aina se helvetin painostava ja vonkaava ilmapiiri. Joten ei todellakaan haluta mennä kilometriä lähemmäs, paras koittaa pysyä mahdollisimman kaukana ja kiireisenä, ettei mies pääse lähelle ja painostamaan.

Voi itku, että on hirveää.

Vierailija
11/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on välillä omaan makuun jo liikaakin tätä normi hellyyttä (johon kyllä kuuluu pyllystä tai tisseistä puristelu tai pallien hipsuttelukin) että siitä on jo vaikeampi koittaa mennä siihen seksialoitukseen luontevasti :D tai siis, että kun ei riitä se että kouritaan kikkelistä tai tissistä enää ainoastaan kun se on jo niin normi hipsuttelua (tehdään sitä sohvalla istuessa tai sängyssä makoillessa ihan ohimennen xD), niin sitten seksialotuksiin tarvii panostaa vähän enemmän tai suoraan sanoa että no nyt vois :D että ei sekään välttämättä oo hyvä jos on vaan liikaa sitä läheisyyttä. Sellainen keskitie kun löytyis...

Vierailija
12/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma...en käy miehen kanssa enää saunassakaan, koska saunan lämmittäminen tarkoittaa hänelle aina seksiä.

Mulla ainakin halut herää nimenomaan läheisyydestä, toisen tuoksusta, lämmöstä. Miehelle se tarkoittaa vissiin sitä että kun hän tulee lähelle niin se riittää ja housut pois. Ei, vaan sitä että on seksittömiä päiviä ja läheisyyttä jolla ei ole seksuaalisia sävyjä.

Sitten alkaa kuumottaa...

Suorasukainen perseestä kiinni ottaminen toimii vain silloin kun on jo valmiiksi kiimassa,

Vierailija
13/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa? Tuota en ole tiennytkään - kyllä mulla voi olla.

Vierailija
14/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on tympeää, jos mies haluaa vain seksiä, mutta ei mua kyllä haittaa jos minä olen vaikka miehen kainalossa ja hän laittaa kätensä minun takapuolelle..vaikka ihan housujen sisään (lapsia ei ole katselemassa..) Mies myös tykkää rapsutella/silitellä mun peppua ja ihan haaroväliäkin..eikä se tarkoita seksiä..se on läheisyyttä. Mies on sanonutkin minulle monesti, että onpa mukavaa että minua saa rapsutella ja olen ollut vähän wtf se tarkoittaa..mutta ehkä aiempi tyttöystävä on ollut semmoinen joka kokee "seksuaalisena ahdisteluna" rapsuttelun. Ehkä kannattaa miettiä hakeeko se mies oikeasti vaan seksiä vai onko hänelle läheisyys hieman seksuaalissävytteisempää kuin sinulle?

Vierailija
15/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli samanlainen. Hellyys puuttui suhteesta täysin. Lopulta alkoi inhottaa miehen kosketus, kun kosketus ei koskaan ollut mitään pyyteetöntä vaan mies oli aina koskettaessaan vain seksiä vailla. Multa loppui halut miestä kohtaan kokonaan.

Hienoa. Pistit itseinhosi ja heikon itsetuntosi miehen viaksi. Miten meni noin niinkun omasta mielestä?

Vierailija
16/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla. Se että sun miehes ei tätä tajua ei   tarkoita etteikö ois miehiä jotka sen tajuavat.

Vierailija
17/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meillä kyllä kosketellaan lähes koko ajan (tai no, ainakin hyvin hyvin usein), olisi kamalan raskasta jos joutuisi joka kerta panohommiin. Molemmat tykätään olla lähekkäin, se kai se juttu on.

Vierailija
18/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yhyy mieheni haluaa minua, yhyy säälikää mua".

EI TTU!

Toiset meistä ei saa edes miestä. Ikinä.

Vierailija
19/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"yhyy mieheni haluaa minua, yhyy säälikää mua".

EI TTU!

Toiset meistä ei saa edes miestä. Ikinä.

No anteeksi mutts on helvetin väsyttävää kun tulee esim 11h työpäivän jälkeen aivan väsyneenä ja paskaisena kotiin ja joku kaivaa samantien kullinsa esille. Olen ihminen, en ainavalmis panokone. Tarvin rauhaa, lepoa, palautumista.

Myös seksiä, mutta suhteessa pitää osata lukea toista eikä vaan mennä omien himojen mukaan.

En minäkään mene aina oman haluttomuuteni mukana.

Vierailija
20/21 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on tympeää, jos mies haluaa vain seksiä, mutta ei mua kyllä haittaa jos minä olen vaikka miehen kainalossa ja hän laittaa kätensä minun takapuolelle..vaikka ihan housujen sisään (lapsia ei ole katselemassa..) Mies myös tykkää rapsutella/silitellä mun peppua ja ihan haaroväliäkin..eikä se tarkoita seksiä..se on läheisyyttä. Mies on sanonutkin minulle monesti, että onpa mukavaa että minua saa rapsutella ja olen ollut vähän wtf se tarkoittaa..mutta ehkä aiempi tyttöystävä on ollut semmoinen joka kokee "seksuaalisena ahdisteluna" rapsuttelun. Ehkä kannattaa miettiä hakeeko se mies oikeasti vaan seksiä vai onko hänelle läheisyys hieman seksuaalissävytteisempää kuin sinulle?

Meillä läheisyys on sitä että kaivetaan muna housuista ja tuijotetaan maanisesti silmiin että nyt sitä varmaan alkaa himottaa ja se haluaa ottaa suihin. Juu, tosi kuumaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi