Kysykää mitä vain 16-vuotiaalta jolla on PTSD ja identiteettihäiriö
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sairastuit?
Kai mun koko elämän takia. Siihen on monta syytä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sairaudet ilmenevät?
Vastasin tähän jo aiemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten identiteettihäiriö ilmenee?
Varmaankin niin, etten näe itseäni oikein. Joskus näen itseni liian hyvänä, joskus liian huonona. Olen myös hyvin itsekriittinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin niin, etten näe itseäni oikein. Joskus näen itseni liian hyvänä, joskus liian huonona. Olen myös hyvin itsekriittinen.
Ap
Et koe persoonallisuutesi olevan osissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et koe persoonallisuutesi olevan osissa?
En osaa sanoa. Voin olla hyvin erilainen ihminen. Joku jopa sanoi joskus, ettei mulla oikeastaan ole edes omaa persoonaa.
Ap
Minulla on ollut PTSD. Oireita on yhä jonkin verran, mutta terapia on todella merkittävästi vähentänyt ahdistuneisuutta. Nykyään traumamuistoja tulee aiempaa harvemmin. Voimia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö paskaista kånken-reppua?
Ajatko rumalla jopo-pyörällä?
Jos, niin miksi?
Mitä mieltä olet paskaisesta kånken-repusta ja rumasta jopo-pyörästä?
Vastaa kysymykseeni, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Voin vastata ap:n puolesta.
Paskainen kånken on päälleliimattu merkki sopivan boheemista elämäntavasta. Reppu on jokseenkin hintaisa, joten sillä saa osoitettua varallisuuttaan. Paskaisuus viittaa rentoon otteeseen elämässä ja siihen, että ”mulla oli kånken ennen kuin se oli muotia”. Summa summarum: Paskainen kånken on keskiluokkaisen basicin yritys olla persoonallinen.
Jopo on kallis ja paska pyörä ja kuuluu samaan kategoriaan kuin edellämainittu. Jopoja varastetaan paljon joten jopon omistamalla saat tunteen, että sinulla on jotain mitä muut haluavat (mutteivät pysty ostamaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Voin vastata ap:n puolesta.
Paskainen kånken on päälleliimattu merkki sopivan boheemista elämäntavasta. Reppu on jokseenkin hintaisa, joten sillä saa osoitettua varallisuuttaan. Paskaisuus viittaa rentoon otteeseen elämässä ja siihen, että ”mulla oli kånken ennen kuin se oli muotia”. Summa summarum: Paskainen kånken on keskiluokkaisen basicin yritys olla persoonallinen.
Jopo on kallis ja paska pyörä ja kuuluu samaan kategoriaan kuin edellämainittu. Jopoja varastetaan paljon joten jopon omistamalla saat tunteen, että sinulla on jotain mitä muut haluavat (mutteivät pysty ostamaan).
Lisään vielä, että näiden tuotteiden omistajat puolustelevat hankintojaan erityisen hanakasti, koska niihin on panostettu rahaa eikä uutta saman statuksen vastaavaa tuotetta ole vielä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut PTSD. Oireita on yhä jonkin verran, mutta terapia on todella merkittävästi vähentänyt ahdistuneisuutta. Nykyään traumamuistoja tulee aiempaa harvemmin. Voimia sinulle!
Mukava kuulla että olet parantumassa. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä trauma?
Ei ole mitään yksittäistä traumaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen minäkuvasi on tänä päivänä?
Ei hyvä eikä huono. Joltain siltä väliltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole demi.fissä? Vai oletko myös teiniäiti?
Mikset sulje konetta ja lähde ulos rauhoittumaan?
Ja missä mainittiin aloittajan sukupuoli?
Aloittajalle kysymys: Miten traumaperäinen stressihäiriö ilmenee?
Siis mikä identiteettihäiriö sulla on? Did? Mikä sen diagnoosi on siis?
T. myöskin ptsd ja dissosiaatiohäiriö n23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole demi.fissä? Vai oletko myös teiniäiti?
Mikset sulje konetta ja lähde ulos rauhoittumaan?
Ja missä mainittiin aloittajan sukupuoli?Aloittajalle kysymys: Miten traumaperäinen stressihäiriö ilmenee?
Kiitos kun puolustit!
Ei se enää ole niin vahvasti läsnä, mutta poissaolevuutena ja niiden traumaattisen asioiden miettimisenä. Joskus harvoin myös itkukohtauksina.
Ap
Kyllä ja paljon.
Ap