Mistä johtuu että monilla nuorilla yksinasuvilla naisilla on koira?
Kommentit (29)
Moni ottaa sellaisen aseekseen. (Ja ei osaa/jaksa/halua kouluttaa sitä)
Pitääkö koira-&naisvihaajan aloittaa useita ketjuja samanaikaisesti, onko tänään sen aiheen u|ipäivä?
Koirasta on seuraa ja turvaa. Lisäksi koiran kanssa on ulkoiltava säännöllisesti. Voisi tehdä ihan hyvää sinkkumiehillekin, jotka muuten viettäisivät vapaa-aikansa yksin kotona pelaten ja notkuen keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Koirasta on seuraa ja turvaa. Lisäksi koiran kanssa on ulkoiltava säännöllisesti. Voisi tehdä ihan hyvää sinkkumiehillekin, jotka muuten viettäisivät vapaa-aikansa yksin kotona pelaten ja notkuen keskustelupalstoilla.
Entä jos sinkkumies on maanantaista perjantaihin töissä klo. 7-16 ja koira joutuu olemaan arkipäivät yksin kotona?
Ehkä se johtuu siitä, että yleensä ottaenkin monella ihmisellä on koira.
Pidän kaverini koirasta enemmän, kuin yhdestäkään miehestä. En ihmettele yhtään, että kaverini tuon karvaisen ystävän hankki! Kyllä olotila kohenee, kun pääsee koiraa rapsuttamaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sinkkumies on maanantaista perjantaihin töissä klo. 7-16 ja koira joutuu olemaan arkipäivät yksin kotona?
2 koiraa tai koira ja kissa niin niillä on seuraa toisistaan. Tosin ei sittenkään jos on iltaharrastuksia ja viikonloppurientoja.
Koira piristää, saa hyvälle tuulelle ja siitä on seuraa.
Onko yksinäisillä naisilla tutkitusti useammin koiria verrattuna yksinäisiin miehiin?
Olen opettanut koirani puremaan miehen kalun poikki käskystä.
Koska se on ihmisen paras ystävä.
Ei niillä ole kuin kissoja ja tyhjiä viinipulloja.
Itekkin voisin hankkia jos asuisin yksin ja ei olisi lapsia.
Koira toisi turvaa ja seuraa myös. Pakollinen liikunta lisäksi. Olisi myös lapsen korvike jos ei niitä olis eikä aikeena tullakkaan.
Mulla on tyttökoira, koska olen lesbo.
On kivaa kun on seuraa ja koirat on yleisesti ottaen paljon luotettavampia kuin miehet :)
Pitääpi miehet loitolla. Puree jos yrittää tulla sisälle, samoin kuin lenkillä on suojelemassa.