Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia jännittää leikkejä, pelejä, tutustumisleikkejä yms. hauskaa

Vierailija
19.11.2018 |

Onko normaalia jännittää ja kammota kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa ja hauskaksi tarkoitettua? Siis jotain vaikka työpaikan tykypäiviä tai naamiaisia? Meillä on jälkimmäisenä mainittu tulossa ja kaikki muut ovat innoissaan, kun saa laittaa jotain hauskaa päälle. Itse täällä hermoilen. Minkä takia minulta puuttuu kyky heittäytyä tuollaisiin tilanteisiin? Kammoan myös kaikkia leikkejä ja hauskoiksi tarkoitettuja pelejä. Onko tällainen normaalia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Voin pitää esitelmän vaikka 500 hengen yleisölle, mutta noi saakelin tutustumisleikit hajottaa ihan täysin ja pyrin välttämään viimeiseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan, koska minäkin pelkään noita "hauskoja" tutustumisleikkejä ihan hirveästi. Ihmisiä tai ihmisiin tutustumista en kuitenkaan koe pelkääväni, joten se on omituista.

Vierailija
4/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyky-päivän keksijä pitäisi naulita elävältä. Kuka aikuinen nauttii leikkimisestä ja itsensä nolaamisesta?

Vierailija
5/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan tuollaisia juttuja, ns hauskoja leikkejä, pikkujoulunäytelmiä jne. Naamiaisiin pukeutuminen ei minua muuten haittaisi, mutta en hissiin nähdä vaivaa miettiä ja hankkia pukua.

Muuten minulla ei ole mitään ahdistus/jännitys -oireita ja pidän mielelläni esitelmia ja olen puhelias.

Vierailija
6/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua koskaan jännittänyt. Ne oli vain vastenmielistä puurrettavaa.

Vierailija
7/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onko joku muka oikeasti tutustunut toiseen ihmiseen tuommoisen tutustumisleikin kautta? 

Vierailija
8/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin noita hassunhauskoja tutustumisleikkejä jo lapsena kaverisynttäreillä yms. En ole laisinkaan ujo tai muita ihmisiä pelkäävä, mutta nuo leikit ovat mielestäni vain  vastenmielisiä ja siksi niitä kammoan. Voin vapaasta tahdostani kertoa itsestäni kaikenlaisia asioita (myös noloja) muille, mutta noissa leikeissä pitää tavallaan pakosta avautua / yrittää olla hauska / olla muiden naurun kohteena. Aina jos töissä on tiedossa tilanne, jossa tutustumisleikkejä joutuu leikkimään, niin yritän juuri sinä päivänä pitää etäpäivän tms.

Vierailija
9/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia jännittää.

Minä en jännitä, mutta vihaan niitä silti. Enkä tiedä ketään, joka tykkäisi.

Vierailija
10/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, etten ole ainoa! En vaan yhtään tykkää noista. En osaa olla rentona, vaikka ne on ilmeisesti tarkoitettu luomaan kepeää tunnelmaa. Muistan koulussa jännittäneeni aivan kamalasti kaikkia pelejä ja hauskaksi tarkoitettuja saappaanheittokisoja tms. 

Vierailija
11/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuo tilanteet jännittää, koska olin koulukiusattu ja minut nolattiin mm. esiintymistilanteissa usein. Jotenkin sitä aikuisenakin ajattelee, että en sovi joukkoon, nuo jättävät ulkopuolelle, mitähän ne munsta ajattelee, onko tämä asu tarpeeksi hyvä etc. Eli huono itsetunto ja pelko hylkäämisestä ovat minun syitäni.

Vierailija
12/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, kun ne saakelin ekstrovertit päästetään suunnitelemaan näitä tapahtumia! Eihän niille edes tule mieleen, miten paljon tällaiset hassunhauskat leikit voi toisia vitu**aa.

Vierailija
13/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kannata. Kädet hikoaa ja punastuttaa. Äänikin värisee. Onpa hauskaa joo

Vierailija
14/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihoan, jännitän ja välttelen niitä. Olen muutenkin hiljaisempi ja hitaastilämpeävä tyyppi.

Vierailija
15/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä normaalista, mutta niin kauan kuin muistan olen pelännyt noita ja pelkään edelleen aikuisena. Olen kauhuissani, että nolaan itseni ja joudun toisten pilkan kohteeksi. Kai tää jokin trauma on, kun mut lapsena häväistiin perinpohjaisesti. Pelkään, että sama toistuu uudestaan. Mieluiten olisin näkymätön porukassa ja tutustuisin vain rauhallisemmassa ympäristössä mukavilta vaikuttaviin ihmisiin.

Vierailija
16/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti, kun ne saakelin ekstrovertit päästetään suunnitelemaan näitä tapahtumia! Eihän niille edes tule mieleen, miten paljon tällaiset hassunhauskat leikit voi toisia vitu**aa.

Nyt jo nelikymppisenä olen antanut itselleni luvan lähteä vaikka kesken kaiken ovesta ulos, jos näyttää homma menevän kiusalliseksi. Tähään ikään mennessä on jo tarpeeksi kärsinyt väkinäisistä leikeistä.

Vierailija
17/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on traumat varmaan esiintymistilanteissa, joissa jouduin nolatuksi. Inhoan vielä aikuisenakin esillä olemista ja mietin juuri tuollaista, että onko tämä asu tarpeeksi hyvä tai näytänkö nyt ihan tyhmältä. Menisin mieluummin johonkin kaappiin tekemään inventaariota. Itsekin olen hiljaisempi tapaus enkä nauti huomiosta. Haluaisin kuitenkin olla heittäytyvämpi ja osata pitää hauskaa. Jäädyn vaan täysin noissa tilanteissa. Joskus harmittaa katsoa, miten kaikilla muilla on niin hauskaa. 

Vierailija
18/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän sellaisia leikkejä, joihin kuuluu esiintymistä tai muiden ihmisten koskemista. Varsinkin nuo koskettamista sisältävät leikit ovat vaivaannuttavia. En haluaisi koskea puolituttuja ihmisiä kuin korkeintaan käteen. 

Vierailija
19/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan niitä muka-hauska leikkejä. Häät vietettiin täysin ilman hääleikkejä 😁

Eikä morsianta ryöstetty 🙄

Vierailija
20/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joskus lähtenyt vessaan tai pihalle saamaan raitista ilmaa, jos on ollut liian ahdistavaa. Tykypäivillä töissä onneksi meitä oli viimeksi muutama muukin, joiden kanssa istuimme salin reunalla, kun meno meni liian kamalaksi. 

Ja minunkaan häihin ei tule yhtään leikkiä. :D Toivottavasti läheiseni tuntevat minut myös niin hyvin, ettei polttareihin järjestetä mitään pukeutumista tai pusujen myymistä kaupungilla. Se olisi ihan painajaismaista ja luultavasti pakenisin paikalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän