Nainen voisitko seurustella alkoholisti miehen kanssa
Nainen voisitko kuvitella seurustella alkoholisti miehen kanssa joka muuten ihan mukava ja ei väkivaltainen.
Kommentit (55)
Herran jestan tuntuu olisi uudelleen syntynyt kun 1 päivä tupakkalakossa.
Korkki kiinni vuodeksi niin katsotaan sitten uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Herran jestan tuntuu olisi uudelleen syntynyt kun 1 päivä tupakkalakossa.
Se on mielenkiintoine se kontrasti kun ajattelee mikään muu ei kiinnosta kuin milloin pääsee tupakalle.
En missään tapauksessa. Se mies seukkaa jo alkoholin kanssa eli on varattu.
Heh, voi olla että ei vastaajat seurustelevat nytkin alkoholistin kanssa, he ovat vain kuivilla, vaikka ei joisikaan niin voi silti olla alkoholisti, niinhän sitä sanotaan että kerran holisti aina holisti
Poliittisesti korrekti vastaus on tietysti ei, mutta kuitenkin miljoonat naiset elävät elämäänsä alkoholistimiehen kanssa.
Seurustelen jo. Mitään ei voi suunnitella, kun kusee. Ei voi harkita lasta. Haisee pahalle ja huonoa seksiä, kun seisoo vain puoliksi välillä. Rahat loppu ja joudun ruokkia meidät molemmat omasta pussista... eroa teen.
En. Liian määräävä kolmas pyörä tuo viina. Mitä sellaisessa suhteessa tehtäisiin paitsi ryypättäisiin yhdessä?
Voisin ja seurustelenkin. Alkoholistit ovat älykkäimpiä ihmisiä maailmassa, herkkiä, taiteellisiakin. Heitä pitää vain ymmärtää.
En missään tapauksessa. Kerran oon semmoisessa suhteessa ollut. Alkoholismiin liittyy niin paljon muutakin pask-aa kuin se itse ryyppääminen. Petetyt lupaukset, kännissä toikkarointi (esim. kaatumiset, uhoamiset, riidat joita ei tietenkään muisteta), puolison kehuminen ja aamuyön laskuhumalassa haukkuminen, krapula-aamujen vierestä katsominen, oksennusten siivoaminen, se oksettava haju, rahanmeno... Puhumattakaan syistä, miksi ihminen on alkoholisti: mielenterveysongelmat.
Mihinkään juhliin ei voi alkoholistin kanssa lähteä, kun joko sillä lähtee lapasesta tai sitten mököttää ja kärttää, että lähdetään pois, kun ei kestä olla kuivin suin.
alkoholistit ja narkkarit on parhaita puolisoita.
Tottakai. Leppoisia tyyppejä jotka eivät stressaa työstä.
En. Enkä yhdyssanoja taitamattoman kanssa.
En varmasti. Alkoholisti äitiä katsellut kohta 20 vuotta, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä yhdyssanoja taitamattoman kanssa.
Tätä olin tulossa sanomaan!!! 😂 Kiitos kun säästit miut siltä vaivalta.
En