Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen voisitko seurustella alkoholisti miehen kanssa

Vierailija
19.11.2018 |

Nainen voisitko kuvitella seurustella alkoholisti miehen kanssa joka muuten ihan mukava ja ei väkivaltainen.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tyypillistä alkoholistille: taskumatti mukana, ja jos se loppuu, niin kaikki muuttuu tylsäksi, pitää heti lähteä takaisin kotiin, jos ei muutoin ole lisää alkoa tarjolla jossakin?

Vierailija
22/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen seurustellut alkoholistin kanssa, se on musertavaa: jäät aina toiseksi viinalle. En kestänyt alkoholin tuomaa epäluotettavuutta ja valehtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Opin kerrasta. Kivaa, kun nykyiseni kanssa voi mennä kylään ja juoda lasit viiniä. Voi sopia asioita ja rahaa matkustella. En ole ysin, kun ukko lähibaarissa tai juoppokavereilla. Tämä on suhde edelliselleni olin jokin sairas äidinkorvike, lompakko ja terapeutti.

Vierailija
24/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan sitä sellaista elämää suunnittelee, mutta elämä ei aina mene niin kuin kuvittelisi.  Tämä on asia, josta on ihan turha puhua muuta kuin sellaisten ihmisten kanssa, jotka asiasta jotain ymmärtävät. Vähän sama asia kuin harva alkoholisti nuorena ajattelee , että alkaa sitten isona alkoholistiksi ja saattaa itsensä monelaiseen kuseen.

T. raittiin alkoholistin puoliso

Vierailija
25/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mieheni on alkoholisti. Täällä hetkellä ollut viisi vuotta raittiina. En kuitenkaan suosittele kenellekään. On ollut todella vaikea tie kulkea. Päädyinkin eroon, mutta se sai miehen heräämään ja lähtemään hoitoon. Jatkoimme yhdessä. Nämä viisi raitista vuotta on ollut hyviä vuosia yhdessä ja toivon että pysyy jatkossakin raittiina.

Vierailija
26/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Leppoisia tyyppejä jotka eivät stressaa työstä.

Ai jaa, mielenkiintoista. Kuvittelitko , että alkoholistit eivät käy töissä? Suurin osa käy, oma mieheni on alkkis ja erikoislääkäri ja kävi töissä silloinkin kun vielä joi.

Vierailija
27/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kysymys oli ainoastaan naisille tatkoitettu?

Vierailija
28/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä yhdyssanoja taitamattoman kanssa.

Tätä olin tulossa sanomaan!!! 😂 Kiitos kun säästit miut siltä vaivalta.

"Miut" ei ole suomea!

Vierailija
29/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan enää voisi. Aidon alkkiksen jäljiltä se mädännyt, makea haju tai jokin muu haiseva ja ihoon pinttynyt katku jää leijailemaan lakanoihin. Lupaukset ovat tosiaan pelkkiä juopon lupauksia, joita näillä ei ole aikomustakaan pitää, koska ainahan sieltä kantabaarista löytyy vaikka kello 02 se käheä-ääninen alkoholille koko elämänsä omistanut keski-ikäinen naisjuoppo, joku Mirkku tai Milja, joka tulee kaupan päälle koko kuviossa.

Vierailija
30/55 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas nainen deittaa alkkiksen kanssa.

Vierailija
31/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas nainen deittaa alkkiksen kanssa.

Ja joka viides mies,

Vierailija
32/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele alkkis? 

Vierailija
33/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on jonkin asteinen suurkuluttaja. Minun rajani meneesiinä, että lupaukset pitää pitää, mitään ei saa perua alkoholin takia. Ja tietysti, pitää käyttäytyä hyvin, ei mitään kusemisia tai oksenteluita tai mitään häiriötekijöitä.

Eli jos alkoholismi olisi vain korvien välinen asia eikä haittaisi minun elämääni, niin voisin seurustella.

Vierailija
34/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu ihan siitä lompakon paksuudesta.

Vierailija
35/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä vähän aikaa, kun en vielä käsittänyt miten syvällä mennään. Äijä oli tuubassa aina kun häntä tapasi, persaukinen jatkuvasti vaikka leveili että hilloa on, yritti passauttaa itseään, manipuloi ja valehteli. Kaikkein tärkeintä hänelle oli vaan päästä juomaan. Mitä tuollaisella miehellä tekee. Joten ei, en voisi seurustella alkoholistin kanssa.

Vierailija
36/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele valehtelevaa ja varastelevaa kumppania, alkkikset tekevät kumpaakin sekä rähisevät ja haukkuvat sitten kun valheita ei uskota tai ei löydy mitään varastettavaa. 

Vierailija
37/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele alkkis? 

Monimuotoinen laji. Työssäkäyvistä puistokemisteihin. kaikkia yhdistää sama päämäärä; milloin taas, joko kohta taas...

Vierailija
38/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti voisi. Olet varmaan ihan mukava mies muuten ap, mutta alkoholin suurkulutus on iso turn-off.

Vierailija
39/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Vierailija
40/55 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pitäis poistaa kun mulla on ollut niin kovaa joskus alkoholistin kanssa.