Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokematon mies säälittävä

Vierailija
19.11.2018 |

Olen harrastanut seksiä vain 3 eri naisen kanssa enkä ole seurustellut ikinä. Pelkkiä yhdenillan juttuja siis vain. En ole täysin kokematon mutta ikäisteni kavereiden juttujen perusteella he ainakin on päässyt hässimään useita kymmeniä naisia. Onko se siis naisten mielestä säälittävää jos miehellä on vähän kokemusta seksielämästä tai parisuhteiseista ylipäätään.
M23

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi? Jokaisella on ensin ei yhtään tai vähän kokemusta, siinä ne kokemukset sitten iän - ja kokemusten - myötä karttuvat. 23-vuotias on niin nuori, että ihan hyvä, ettei sulla vielä ole kymmeniä naisia kaadettuna!

Vierailija
22/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että kaverisi ovat, useitakin seksikokemuksista huolimatta, yhtä amatöörejä kuin itsekin. Voihan olla että kukaan nainen ei ole kiinnostunut toiseen kertaan, surkeesta ekakerrasta johtuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä vain 3 eri naisen kanssa enkä ole seurustellut ikinä. Pelkkiä yhdenillan juttuja siis vain. En ole täysin kokematon mutta ikäisteni kavereiden juttujen perusteella he ainakin on päässyt hässimään useita kymmeniä naisia. Onko se siis naisten mielestä säälittävää jos miehellä on vähän kokemusta seksielämästä tai parisuhteiseista ylipäätään.

M23

Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, niin hänellä ei ollut naisista kokemusta ja ikää oli enemmän kuin sinulla. Ja ei olis kyllä uskonut, ettei ole kenenkään kanssa ollut. Hyvin lykki menemään. 😊

Vierailija
24/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki päivittäiset penisjuttujen tekijät ovat just näitä kokemattomia ja säälittäviä. Pili on metrin joo ja kaikilla 30 senttisillä on pieni.

Vierailija
25/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempi parempi. En ainakaan itse olisi tarjoutumassa jonoon yhden illan kokemukseksi. Eikö se enemmänkin viestisi kyvyttömyydestä sitoutua tai pitää toista osapuolta tyytyväisenä, jos kumppanit vaihtuvat niin tiheään, että niitä kertyy enemmän kuin pari.

Itsellä 2 partneria ja ikää melkein tuplasti. Hyvin riittää.

Vierailija
26/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan haluaisi joka reikää dippaillutta miestä itselleni!et todellakaan ole säälittävä!

Vierailija
27/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kokenutta miestä joka osaa tyydyttää naisen tarpeet. Ei siis mitää epävarmaa miehen rääpälettä.

Sinähä miestä esität..vaimon kans ekakertalaisii 15v sitte ja hyvin menee

Vierailija
28/32 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mulla oli sama tilanne tuon ikäisenä. Sitten kun löytyi se oikea, niin harmitti että olin kokeillut senkään vertaa. Ei muuten, mutta ne oli kännisiä toilailuja. Sen oikean kanssa tuli sitten opeteltua fyysistä yhdessäoloa rauhalliseen tahtiin - ja opettelen vieläkin parinkymmenen vuoden jälkeen.

Vierailija
29/32 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tilanteesi vaikuttaa oikein hyvältä ikäisellesi nuorelle miehelle. Yleensä nainen ei arvosta satojen kumppanien kanssa pannutta miestä.

Mutta sitä nainen haluaa kyllä, että uskot itseesi ja käyttäydyt itsevarmasti, olet rohkea ja avoin ja kuulostelet silti samalla naisen toiveita.

Ja varmaan tiesitkin, että kaikki, mitä kaverit antavat ymmärtää, ei välttämättä ole ihan totta.

Vierailija
30/32 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 19-vuotiaana täysin kokematon 18-vuotias poikaystävä (nyk. mies) ja tykkäsin "opettaa" häntä. Hän tietysti nautti ollessaan opissani ja rakasteltiin ihan hurjia määriä. Minusta sellaisen pojan malttamattomuus on jotenkin niin seksikästä, palvoo mun ulkonäköä ja vartaloa, tulee nopeasti pari ekaa kertaa joka kerralla, mut sitten kun paineet on purettu jatketaan opettelua. Suuseksiä, sormiseksiä... Vähitellen siirrytään pois vakiolähäristä muihin asentoihin, mutta taas kun oikein himottaa saa sitä herkkua ja pääsee päälle. Pidättelyn opettelua, vahinkolaakeja, huumoria. Tätä kaikkea meillä ja yhä edelleen muistellaan niitä aikoja.   

Vierailija
31/32 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on olleet parhaita just aiemmin kokemattomat. Ovat muokkaantuneet hyviksi just mulle :)

Sama mulla

Vierailija
32/32 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 19-vuotiaana täysin kokematon 18-vuotias poikaystävä (nyk. mies) ja tykkäsin "opettaa" häntä. Hän tietysti nautti ollessaan opissani ja rakasteltiin ihan hurjia määriä. Minusta sellaisen pojan malttamattomuus on jotenkin niin seksikästä, palvoo mun ulkonäköä ja vartaloa, tulee nopeasti pari ekaa kertaa joka kerralla, mut sitten kun paineet on purettu jatketaan opettelua. Suuseksiä, sormiseksiä... Vähitellen siirrytään pois vakiolähäristä muihin asentoihin, mutta taas kun oikein himottaa saa sitä herkkua ja pääsee päälle. Pidättelyn opettelua, vahinkolaakeja, huumoria. Tätä kaikkea meillä ja yhä edelleen muistellaan niitä aikoja.   

Voi kunpa mulla olis ollut sun kaltainen opettaja aikanaan... Ite sähläsin niin hyvän jutun yhen tytön kanssa kun en tiennyt yhtään miten toimia ja tyttö oli jo vähän kokeneempi. Olisin kaivannut tollaista.