Säilyykö McDonald'sin ruuat kuinka hyvänä seuraavaan päivään?
Tyttäreni on tulossa perheineen meille jouluksi ja tyttären lapset eivät pidä ollenkaan perinteisistä jouluruuista. Kyselin mitä he haluaisivat syödä ja heille mieluisinta olisivat McDonald'sin ruuat. Tarkistin juuri, ettei paikkakuntamme McDonald's ole auki jouluaattona, joten ruuat pitäisi hakea jo edellisenä iltana. Onkohan ne vielä hyviä jos lämmittää jouluaattona mikrossa/uunissa? Ranskalaiset tuskin ainakaan säilyvät, mutta miten on hampurilaisten ja nugettien kanssa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ransut nahistuu, kokis menettää hapot ja burgeri on mauton. Suosittelen syömään heti.
Kysyin ainoastaan hampurilaisista ja nugeteista, koska ranskalaiset paistamme itse. Ja kokishan nyt on kokista, joten senkin ostamme tietenkin kaupasta.
no ei ne pilalle mene (pöpöjä tarkotan).
mutta kyllä ne on kaikkea muuta kuin herkkuja enää sitä.
ootko sä ikinä käynny mäkis kun kyselet tälläsiä hlt tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
no ei ne pilalle mene (pöpöjä tarkotan).
mutta kyllä ne on kaikkea muuta kuin herkkuja enää sitä.
ootko sä ikinä käynny mäkis kun kyselet tälläsiä hlt tyhmiä?
Olen käynyt muutaman kerran, mutta en nyt niin tarkkaan muista millaisia purilaiset olivat. Periaatteessa voisin tehdä hampurilaiset itse, mutta tyttäreni sanoi, ettei lapsille ole maistunut omatekemät hampurilaiset tai ne kaupan valmiissa pusseissa olevat. Ovat kuulemma parempia siellä Mc'Donaldsissa.
Ei ole hyvää enää.
Tee itse hampurilaisia. Nykyään kaupoissa myydään mäkkärin ketsuppia ja majoneesiakin.
Säilyy hyvin. Minulla on jääkaapissa 2kk vanha bigmac ateria jos söin tänään puolet. Maistui aivan tuoreelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvää enää.
Tee itse hampurilaisia. Nykyään kaupoissa myydään mäkkärin ketsuppia ja majoneesiakin.
Niin no ylempänä jo sanoin, ettei tyttäreltäni ole ainakaan onnistunut omatekemien hamppareiden tarjoaminen, mutta en tiedä tarkalleen mitä hän on niihin laittanut. En tiennyt tällaisista oheistuotteista. Tiedätkö tarkemmin hampurilaisten reseptiä?
Mcroska ei ole hyvää tuoreenakaan.
Säilyy, säilyy... siis jos sillä tarkoitetaan onko ruoka syötävää. Hamppareista tulee nahistuneita ja ranskalaiset vettyy sellaisiksi löllöiksi. Mutta syötäviä toki ovat.
Sata kertaa parempaa hamppariruokaa saatte jos paistatte itse pihvit pannulla, sämpylät käytätte leivänpaahtimessa ja ranskalaiset teette vaikka uunissa.
Majoneesipitoisia en säilöisi, koska se majoneesi on saattanut kuljetuksen aikana lämmetä. Salaatti nahistuu ja tomaatit vettyvät, mut joku perus juustohamppari tuskin menee miksikään?
No kyllä siitä perus juustohampurilaisesta tulee ihan hyvä mikrolämpimänä tai tuplajuustosta mutta en lähtis lämmittämään hamppareita joissa on salaattia ja majoneesia mukana. Menee muhnuksi ja nahistuneeksi.
Olen syönyt usein hampurilaisia kun en ole kahta jaksanutkaan,hyvä tulee kun ihan hetken on mikrossa,ei valittamista,ja vielä paremmin ne missä ei salaattia mutta hyvin olen nekin syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvää enää.
Niin no ylempänä jo sanoin, ettei tyttäreltäni ole ainakaan onnistunut omatekemien hamppareiden tarjoaminen, mutta en tiedä tarkalleen mitä hän on niihin laittanut. En tiennyt tällaisista oheistuotteista. Tiedätkö tarkemmin hampurilaisten reseptiä?
Huijaa hieman, käy hakemassa mäkkäristä hampurilaiset joita lapset toivovat ja säästä kääreet.
Tee aattona hampparit itse ja kääri mäkkärin kääreisiin.
Kaupassa myytävät hampurilaissämpylät ovat lähestulkoon samoja mitä mäkki käyttää.
Pihvit teet naudan jauhelihasta, taputtele litteiksi ja vähän suolaa ja pippuria pintaan, paista painon alla.
Sitten vaan täytteet sisään.
Tarkista mitä täytteitä niissä on, kun haet hampparit.
Vierailija kirjoitti:
Majoneesipitoisia en säilöisi, koska se majoneesi on saattanut kuljetuksen aikana lämmetä. Salaatti nahistuu ja tomaatit vettyvät, mut joku perus juustohamppari tuskin menee miksikään?
Täytyykin kysyä tarkemmin minkälaisia hampurilaisia he toivovat, koska siitä ei ollut mitään puhetta. En osannut ajatella, että siellähän on varmaan paljon erilaista tarjontaa. Olisi kiva jos nämä juustohampparit sitten kelpaisivat :) Nugetteja tiedän toivoneen, joten tietääkö joku niiden säilyvyydestä?
Osta jotain juustohampurilaisia ja lisäksi kaupasta majoneesia ja muuta sellaista?
On teillä joulupöytä. Eilisiä mäkkärin hampurilaisia😂👍
Ransut nahistuu, kokis menettää hapot ja burgeri on mauton. Suosittelen syömään heti.