Mitä katsoa telkkarista, kun ei ole rahaa maksaa suoratoistoja eikä tosi-tv kiinnosta?
Tuntuu, että telkkarista ei tule muuta kuin tosi-tv:tä. Ja ei ole rahaa ostaa Netflixiä tai muita maksukanavia.
Kommentit (26)
Katkaise siitä virta ja katsele sitten. Säästää sähköäkin etkä menetä mitään.
Lue kirjoja. Ei maksa mitään eikä ole mainostaukoja.
1) ota käyttöön ilmaiskuukausi esim elisa viihteestä
2) kun kuu on ohi, lopeta se ja pyydä yhtiötä poistamaan sun tietosi järjestelmästä (vetoa gdpr-asetukseen)
3) kun tiedot on poistettu, tee sama uusiksi
=ilmainen suoratoistopalvelu laillisesti
Yle Areenasta dokkareita ja asiaohjelmia. Suosittelen myös Ylen radio-ohjelmia, loistavia kuunnelmia ja keskusteluohjelmia.
Netissä on ilmaisiakin palveluja. En oel tähän päivään mennessä tarvinnut maksullisia palveluja, koska eri tv-kanavien ilmainen nettitarjonta on ihan riittävä.
Kirjastosta voi myös vuokrata elokuvia ja sarjoja. Tarvitset kuitenkin jonkinlaisen soittimen.
Areenassa on yllättävän hyvääkin sisältöä, kannattaa tsekata!
Vierailija kirjoitti:
Lue kirjoja. Ei maksa mitään eikä ole mainostaukoja.
Lainaan kirjastosta kirjoja usein, mutta välillä haluan katsoa telkkaria.
Ap
Areena on käytössä. Oli ihanaa katsoa Handmaiden's tale.
Ap
Youtubesta löytyy esim. uusiakin brittiläisiä paneeli/keskustelu/yms ohjelmia ja vanhempia telkkarisarjoja, näissä tosin ei yleensä ole mitään tekstitystä.
Onko sulla mahdollisuus katsoa DVDtä kotona? Itse olen ostanut kirppiksiltä yms. tosi paljon leffoja ja sarjoja, hintaa yleensä 1-2 e/DVD, boksit tietysti kalliimpia mutta usein tulee "paljousalennusta".
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että telkkarista ei tule muuta kuin tosi-tv:tä. Ja ei ole rahaa ostaa Netflixiä tai muita maksukanavia.
Areena, Katsomo ja Ruutu ovat ilmaisia.
Moderni perhe, salkkarit, ex-onnelliset
Yle Areenassa on paljon hyviä draamasarjoja, joista löytyy kaikki kaudet. Romantiikan nälkäiselle suosittelen Turhuuden turuilla, Skam, Blank, La otra mirada, Nuoret ja lupaavat, Paris etc., Catastrophe, Levottomat sydämet, Relationship Status...
Niin köyhää ihmistä ei voi ollakaan, etteikö voisi maksaa 7,99 kuussa Flixistä. Jos on, niin sitten on varmaan syytä viedä se telkkarikin panttilainaamoon, että saat vähän hernaria kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mahdollisuus katsoa DVDtä kotona? Itse olen ostanut kirppiksiltä yms. tosi paljon leffoja ja sarjoja, hintaa yleensä 1-2 e/DVD, boksit tietysti kalliimpia mutta usein tulee "paljousalennusta".
Tämäkin tulee nopeasti kalliiksi jos Netflix maksaa vertailun vuoksi sen 8 euroa kuussa. Lisäksi levyt jää katselun jälkeen hyllyyn pölyttymään. Kirjastosta voi lainata levyjä ilmaiseksi. Mutta jos tykkää omasta kirjastosta niin silloin oiva valinta.
The Walking Dead maanantaisin klo 22 Foxilla.