Mitä tarjota häissä kun ei ole makaroonia?
Ollaan oltu valmiita tähän kulinaristiseen elämykseen ja nyt sitten ei voida loistaa. Tuleva anoppi tekee niin hyvää makaroonilaatikkoa. Laittaa juustoakin päälle.
Kommentit (17)
En kyllä keksi mitään, kandee kysellä paikallisissa kirppisryhmissä, josko sais riittävästi sieltä hankittua. Mietin vain, että kuinka hienoa olisi, jos vielä tarjolle laittasitta eri ketsuppeja, niin vois olla ihan juhlanumero tää tasting.
Voisiko tarjota vain jauhenlihaa sitten?
Hernekeittoa. Oikein läskiä sekaan, niin maistuu vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tarjota vain jauhenlihaa sitten?
Tätä olin itsekin tulossa ehdottamaan. Pestynä tietenkin!
Nakkikeittoa. Olen ollut sellaisissa häissä, joissa tarjottu tätä. Sulhanen ei ollut köyhä.
Itsetehdystä pastasta tuorepastavuoka.
Minulla oli vain iso hääkakku ja kahvia. Kakku oli omatekemä, korkea kakku. Kakku alustana oli päällystetty vaneri. Hää pöytänä oli ovi pienemmän pöydän päällä. Siihen lakana ja joku pöytäliina. Häät vietettiin HOAS:n opiskelija asunnossa. Kustannukset oli lähes nolla. Mitä nyt kakkuun meni munia ja jauhoja ja kermaa. Vieraina kaikki sukulaiset ja muutama ystävä. Avioliitto kesti siihen saakka, kunnes kuolema teidät erottaa. Ja kuten arvata saattaa, kulutusluottoja ei ollut koskaan. Vain asuntolaina.
Ehdottomasti linssikeittoa, ja raikkaita voileipiä.
Maksalaatikkoa, rusinallista ja sellaista jossa ei ole rusinoita niin jokainen saa mieleistänsä.
Italiasta voi tilata vaikka käsintehtyjä artesaanimakaroneja. Nyt kun makaroni on muutenkin harvinaisuus, ajattele millaisen vaikutuksen tällä tekee vieraisiin. Hienompaa kuin tryffeli tai kohokas!
Vierailija kirjoitti:
Nakkikeittoa. Olen ollut sellaisissa häissä, joissa tarjottu tätä. Sulhanen ei ollut köyhä.
Soppaa voi tuunata siskon makkaralla.
Iso kulho täyteen erilaisia pillereitä!
Mulla on makaroonia kaapissa. Voin piukkia tarjoilut teidän häihin jos pidätte mulle baarin auki. Riittääkö 200g per nenä?
Täytyy tyytyä vain raikkaisiin voileipiin.