Mitä ihmiset saa parisuhteesta?
Kommentit (39)
Naiset saa rahaa ja hyvän elintason. Miehen pitää sit olla rikas. Mies saa stressin.
Seksi nyt ainakin on ilmeinen. Monella on myös yleisempi fyysisen läheisyyden kaipuu, ja vakiparisuhde on helppo tapa saada seksiä ja läheisyyttä. Onnellisimmissa parisuhteissa kumppani on myös hyvä kaveri ja suhde antaa henkisestikin. Ja sitten on tietty niitä sivuetuja kuten asumismenot menee puoliksi, on ehkä varaa kaikenlaiseen enemmän kun on taloudessa kaksi tienaajaa jne.
Itse tosin olen sinkku koska olen aseksuaali enkä muutenkaan kaipaa kovin paljoa ihmisten seuraaa. mutta ymmärrän että ns. normaalimille ihmisille parisuhteella on annettavaa, jos se on hyvä parisuhde.
Kumppanuutta, yhdessä olemista. Seksiä. Sitä, että herää yöllä kun toinen vetää lusikkaan ja murisee unisesti korvaan, että rakastaa. Sitä, kun jalkoja särkee ja mies vetää ne sohvalla syliinsä, ottaa sukat pois ja antaa jalkahieronnan. Sitä, kun molempien mielestä mukavin lauantai-iltapäivän viettotapa on hypätä vällyjen väliin, ottaa kippoon jäätelöä ja katsoa joku älytön komedia vaihdellen jäätelönmakuisia suudelmia.
Sitä, kun heräät itse miestä aikaisemmin ja hipsit keittiöön valmistamaan miehen lempiaamiaista. Sitä, kun mies tarjoutuu taluttamaan sinun koirasi, kun itse olet myöhässä iltamenoaikataulusta ja muuten tulisi kiire. <3
Hyvä kysymys? Lapset on jo tehty ja maailmalla. Mies jätti nuoremman takia. En oikein usko, että rakastuisin enää, koska missään en ketään varmaan tapaa. En koskaan alkaisi suhteeseen pelkän seksin takia esim. N50
Miksi aina pitäisi saada ja hyötyä jostakin?
Olen saanut uuden auton, rahaa, vaatteita, käsilaukkuja ja surkeaa sexiä.
En tarvitse parisuhteesta mitään.
Kai parisuhteeseen mennään esim. rakkaudesta, lasten kaipuusta tai jostakin turvattomuuden tunteesta jopa? Jotkut ottavat kumppanin vaan seksin takia. Itse arvostan enemmän hyviä ystäviä ja vapautta. En harrasta seksiä ollenkaan, mutta jos ihme tapahtuisi ja rakastuisin, niin voisin harkita kumppania.
Syvän henkisen yhteyden toiseen ihmiseen. Elämänkumppanin, johon voi luottaa 100% ja joka on tukena ja turvana kaikkien vastoinkäymisten ohella, jonka kanssa jakaa ilon ja onnen hetket. Ihmisen, joka ymmärtää ajatuksesi ja tapasi ja rakastaa sinua niiden vuoksi. Jolle voi puhua mistä vain milloin vain. Joku jonka kanssa olla ja tehdä kaikenlaista. Ja tietysti fyysistä läheisyyttä, halauksia ja kainalossa olemista ja suudelmia ja seksiä ja puhdasta nautintoa.
Ja rakkaus, se kaiken sisäänsä sulkeva rakkaus, se ainutlaatuinen tunne joka on aina läsnä, joka päivä, joka paikassa, kaikessa mitä teet, kaikkialla missä käyt. Se antaa voimaa ja mielenrauhaa, turvallisen olon ja tunteen, ettei ole koskaan yksin maailmaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa rahaa ja hyvän elintason. Miehen pitää sit olla rikas. Mies saa stressin.
Mies ollut jo 8v.työttömänä. Alkaa pikkuhiljaa oleen jo mitta täysi. Yksin maksanu ja kustantanut kaiken. Siis myös miehelle. Yksin ois joo helpompaa ja halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitäisi saada ja hyötyä jostakin?
No mitä sitten,jossei saadakseen ja hyödykseen? Haitaksi ja kiusakseenko ottaisi?
Minä olen saanut ystävän, jolle voin kertoa ihan kaikki murheeni. Häneltä saan myös seksiä ja hänen halauksensa ja hymynsä saa minut sekaisin.
En tiiä en oo koskaan moiseen kelvannut vaikka se on ollut suurin toiveeni 12-vuotiaasta saakka. Täytän parin viikon päästä 30.
Varmaa pillua.
Kun se loppuu tai sillä kiristetään, niin moro.
Sittenhän se ei enää ole parisuhde, vaan tavallinen ystävyyssuhde.
Miehet saa pillua ja naiset rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys? Lapset on jo tehty ja maailmalla. Mies jätti nuoremman takia. En oikein usko, että rakastuisin enää, koska missään en ketään varmaan tapaa. En koskaan alkaisi suhteeseen pelkän seksin takia esim. N50
Ja tämän paska-ajatuksen jakavat tänä päivänä jossain myös N25, N28, N33; N43, ja N47.
Ei ihme että syntyvyys laskee....
Stressiä. Yksin on helppoa.