Nainen, kumpi olisi sinulle mieluisampi kumppani, ohjelmoija vai lakimies?
Kommentit (16)
En verran mitä tunnen ohjelmoijia, kukaan ei ole sellainen kenen kanssa voisin seurustella. Lakimiehiä en tunne, tunnen vain lakinaisia, ja toisaalta kukaan heistäkään ei ole sellainen kenen kanssa haluaisin seurustella. Miten olisi kompromissi, tietotekniikan tutkija?
Se mukavampi ja paremman näköinen. Ei nyt vaiskaan. Lakimies.
Öö...se kumpi olisi miehenä mieluisampi.en valitse kumppania ammatin perusteella.
Se, kumpi olisi hauskempi, rakastavampi, huolehtivaisempi, seksikkäämpi, mukavampi ja muutenkin henkisesti ja fyysisesti haluttavampi.
Lakimiestä olisin tarvinnut yhden kerran tässä muutama vuosi sitten. Ohjelmoijaa aika useinkin. Jos löytyisi sellainen, jolla olisi molemmat tutkinnot niin hienoa!
Todennäköisemmin ohjelmoija mutta riippuu täysin miehestä tietysti. Oma mieheni on it-nörtti. En usko että minulla ja lakimiehellä olisi paljoakasn yhteistä. Ymmärtääkseni lakimiehet ovat tosi statushakuisia, ei kiitos.
Ohjelmoija tietysti. Lakimiehen kanssa ei niin kivaa vääntää asioista sitten kun ero koittaa...:)
Ohjelmoija voi olla mikä tahansa mutta lakimies on akateeminen. Valinta on siis helppo.
- KTM
Ohjelmoija. Olen aina ollut heikkona oikeisiin nörttimiehiin, lukioaikaisella ihastuksellakin oli aivan jäätävä akne mutta se into kaikkeen uutuustekniikkaan korvasi sen <3
Se kumman kanssa synkkaisi paremmin. En välitä niin mistään tutkinnoista. Se ihminen merkitsee enemmän.
Oma mies on nörtti ja salarakas lakimies. Molempi parempi.
Ei käy kumpikaan! VTM sen olla täytyy ja niin se onkin😉
Lakimies. Pukeutuvat tyylikkäästi, ovat älyltään ainakin keskitasoa, osaavat auttaa tekemissäni rikoksissa.
Lakimies. Ja ihan sen vuoksi että olen itse IT DI enkä halua keskustella kotonani enää ammattiasioista :)
Lakimies ehdottomasti!
N22