Pesettekö vieraspyyhkeet ja petivaatteet aina eri vieraiden välillä?
Itse pesen ne noin joka kolmannen tai neljännen vierailun jälkeen tai useammin jos ne on selvästi tahriintuneet käytössä.
Kommentit (83)
Pidän kunnia-asiana tarjota yövieraille aina täysin pestyt lakanat ja pyyhkeet.
Jos samat vieraat "ramppaavat" tiheämmin muutaman kuukauden sisään, niin silloin samat lakanat voi laittaa heitä odottamaan seuraavaa vierailua (esim. kesämökillä).
Tietysti pesen. En itse ole mikään hygieniahysteerikko, mutta se vieras saattaa olla. Tai allerginen sen edellisen vieraan kissalle. Tai mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pyyhkeitä tarvitse pestä koskaan, mehän olemme puhtaita kun kuivaamme niihin.
No joskus esim. alapään kuivaamisesta jää tahroja pyyhkeeseen
Hyi perkele. :D En nukkuis paskasissa lakanoissa mistään hinnasta. Kai tää oli trolli.
Vierailija kirjoitti:
Hyi perkele. :D En nukkuis paskasissa lakanoissa mistään hinnasta. Kai tää oli trolli.
Petivaatteet on hyvä pestä noin 14 käyttökerran jälkeen. Miksi vieraslakanoiden kanssa pitäisi toimia toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petivaatteet on hyvä pestä noin 14 käyttökerran jälkeen. Miksi vieraslakanoiden kanssa pitäisi toimia toisin?
Tuota noin... Varmaan siksi että niissä nukkuu eri ihmiset? Vai onko sulla ystävien kanssa yhteiset alusvaatteet ja hammasharjatkin?
/6
Tietysti pesen. Paitsi kummilapsen äiti on muutaman kerran käyttänyt lapsen lakanoita, kun ne on ollut vielä pesemättä.
Ihanko tosissasi itse käyttäisit samaa pyyhettä kuin joku sinulle ventovieras? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... Varmaan siksi että niissä nukkuu eri ihmiset? Vai onko sulla ystävien kanssa yhteiset alusvaatteet ja hammasharjatkin?
/6
Oletan, että vieraat ei nuku alasti kotonani
Tietysti pesen. Eipä tullut mieleenkään että joku ei pesisi. Onneksi minulla on yleensä omat pyyhkeet ja liinavaatteet mukana yökyläillessä, jos tuo on kovinkin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi itse käyttäisit samaa pyyhettä kuin joku sinulle ventovieras? Yök.
Kuten joku jo aiemmin kommentoi niin pyyhettähän käytetään puhtaan ihon kuivaamiseen joten miksi en käyttäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/6
Minä kyllä nukun. Ja mulle on kyllä myös aivan yks hailee onko edellisellä nukkujalla ollut jotain rättiä päällään nukkuessaan, minä en likaisissa lakanoissa nuku ja piste. Onneksi en tunne kaltaisiasi ihmisiä. :D
/6
Ei tarvi pestä, kun ei koskaan käy yövieraita. Ei muitakaan. Sellainen hyvä puoli on tässä yksinäisyydessä.
Vieraslakanat.... jepsulis.
Vielä 80- ja jopa 90-alussa oli aivan yleinen tapa, että jos jostain kauempaa tulee vieraita sinun paikkakunnallesi, niin heidät majoitetaan kotona. Monessa asunnossa oli ihan oma erillinen vierashuone. Nyt se on muuttunut niin, että vieraat menevät aina automaattisesti hotelliin. Iltaa voidaan viettää yhdessä, mutta ei kukaan jää enää yöksi.
Tietysti pestään.
Terveillä ihmisillä on eri bakteerikanta, jopa sukulaiset voi saada ihottuman toisen pyyhkeestä. Kun perheenjäsenille on omat pyyhkeet, miksei sitten vieraille?
Kysymyksestä tule mieleen joku sekakäyttäjä läävä.
Vierailija kirjoitti:
Ai kenellä käy ventovieraita?
Vierailija kirjoitti:
Vieraslakanat.... jepsulis.
Vielä 80- ja jopa 90-alussa oli aivan yleinen tapa, että jos jostain kauempaa tulee vieraita sinun paikkakunnallesi, niin heidät majoitetaan kotona. Monessa asunnossa oli ihan oma erillinen vierashuone. Nyt se on muuttunut niin, että vieraat menevät aina automaattisesti hotelliin. Iltaa voidaan viettää yhdessä, mutta ei kukaan jää enää yöksi.
Viestistäsi tulee sellainen kuva, että kuvittelet ihmisten noudattavan tuota käytäntöä yleisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/6
Ok. Sulla ei siis itselläsi ole seksielämää.
Ei pyyhkeitä tarvitse pestä koskaan, mehän olemme puhtaita kun kuivaamme niihin.