Käytkö syömässä työpaikkarunkalassa?
Kommentit (12)
Se on vain runkkaamista varten. Näin ainakin meillä.
Käyn useasti. Ei ole kallista, kun voi käyttää ihan omia sormia runkaillessaan.
Kallista:
Verotusarvo 6,70 - lounasetu siis kyseessä.
Eli minä maksan siitä veroprosenttini verran.
Ja toisaalta se kerryttää eläkettä tuon 6,70 verran.
Käyn.
Hauskasta otsikosta huolimatta vakava vastaus: en käy. Mun mielestä on jotenkin irvokasta, että perunat ja jauhelihapihvit maksavat sen 10,40€. Siihen ikään kuin kaupan päälle tulee atmosfääri, kun taloushallinnon marjatat jauhaa tilinpäätöskiireistään ja myyjä-maket selittää miten nyt on "isoa kalaa koukussa". Ja sun oletetaan olevan sosiaalinen siinä tilanteessa, koska "tää on se hetki päivästä".
Mä oikeasti ihan mielellään syön eväät siellä toimiston keittiön nurkassa, luen Metro-lehteä ja nautin kotiruokaa.
Yeah!
I ate so sweet pussy at runkala.
Melkein joka päivä. 5e maksaa. Ruoka on erinomaista.
Ilman muuta. Toisen tekemänä se vain tuntuu paremmalta, vaikka joutuukin maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauskasta otsikosta huolimatta vakava vastaus: en käy. Mun mielestä on jotenkin irvokasta, että perunat ja jauhelihapihvit maksavat sen 10,40€. Siihen ikään kuin kaupan päälle tulee atmosfääri, kun taloushallinnon marjatat jauhaa tilinpäätöskiireistään ja myyjä-maket selittää miten nyt on "isoa kalaa koukussa". Ja sun oletetaan olevan sosiaalinen siinä tilanteessa, koska "tää on se hetki päivästä".
Mä oikeasti ihan mielellään syön eväät siellä toimiston keittiön nurkassa, luen Metro-lehteä ja nautin kotiruokaa.
Mulla samat kokemukset työpaikkaruokalasta. Meillä maksaa vain 6,5 e (jauhelihasoppa ja sämpylä) mutta sekin on liikaa. Pahempaa on kuitenkin se, kun joutuu kuuntelee niitä työjuttuja ja olemaan sosiaalinen, vaikka oikeasti ei ole mitään yhteistä niiden tyyppien kanssa. Siksi mulla onkin melkein aina eväät. Silloin hetki on oikeasti rentouttava ja rahaakin säästyy.
En koska ne ovat aina täynnä inhottavia työmaarunkailijoita.